چگونه عمده بخریم و خرده بفروشیم ؟

خرید عمده و فروش آن به صورت خرده فروشی خرید عمده یکی از پردرآمدترین مشاغل است. در این مدل کالایی با قیمت کمتری

توسط ABDOOSNEWS در 20 شهریور 1399
خرید عمده و فروش آن به صورت خرده فروشی خرید عمده یکی از پردرآمدترین مشاغل است. در این مدل کالایی با قیمت کمتری خریداری و با قیمت بالاتری فروخته می شود.

چگونه عمده فروش شویم

  نکات مهمی برای انجام این کار وجود دارد. خرید عمده مانند اینکه چه محصولی بخریم؟ از کجا بخریم؟ و چگونه می توانیم دوباره آن را با سود بفروشیم؟ چگونه می توان محصول را به صورت عمده خریداری و به صورت خرده فروشی خرید عمده به فروش رساند؟   توصیه می کنیم قبل از مطالعه این مقاله ، خرید عمده مقاله "برنامه ریزی برای افتتاح اولین فروشگاه خود" را بخوانید.

پرسودترین خرید و فروش

  تصمیم گیری برای خرید چه محصولی؟ انتخاب محصول برای فروش انتخاب کالایی برای فروش یکی از سرگرم کننده خرید عمده ترین و البته مهمترین قسمت راه اندازی تجارت خرده فروشی است. این یکی از عوامل اصلی موفقیت در تجارت شماست. برخی از افراد بر روی محصولات شخصی و تخصصی مانند تجهیزات ورزشی ، لباس ، تلفن های همراه و لوازم جانبی و غیره تمرکز می کنند. دیگران این روند را دنبال می کنند که مثلاً خرید عمده این روزها چه محصولاتی سودآورتر و بهتر از فروش هستند. یعنی ابتدا نیازهای بازار را شناسایی می کنند؛ مانند ماشین ظرفشویی ، کیف و محصولات چرمی ، محصولات ارگانیک و .... توجه داشته باشید که قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری ، کلید این کار یافتن کالاهایی است که بتوان با کم هزینه خریداری کرد (هزینه پایین مسئله نسبی است و هزینه کم برای شما ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد) و همچنین خرید عمده تقاضای کافی بازار . برای آن وجود داشته باشید تا کالاها با سود کافی فروخته شوند.

خرید عمده برای مغازه

  مکان مناسب برای خرید عمده را پیدا کنید بعد از انتخاب محصول ، نکته مهم دیگر برای موفقیت خرید عمده در خرده فروشی انتخاب بهترین مکان برای خرید محصول با کمترین هزینه و دردسر است. خودت را آماده کن زیرا این مرحله دشوار است و نیاز به تحقیقات زیادی در بین صدها خرید عمده توزیع کننده و انباردار دارد که در سراسر کشور فعالیت و رقابت می کنند. عمده فروشان اینترنتی و آنلاین وب سایت علی بابا اکنون بسیاری از افراد در کشورهای خارجی کالاهای خرید عمده را به روش جدید از طریق عمده فروشی آنلاین خریداری کرده و سپس به فروش می رسانند. بزرگترین منبع خرید عمده در جهان Alibaba.com است. حجم زیادی از فروش عمده (عمده) در جهان از طریق این سایت انجام می شود. در علی بابا ، هزاران تولید کننده با کاتالوگ ها خرید عمده و دسته بندی های گسترده ذکر شده اند ، و گزینه های مختلفی را برای خرده فروشان برای خرید عمده ارائه می دهند. در حال حاضر متأسفانه علی بابا خدماتی به خریداران ایرانی ارائه نمی دهد و امکان ارسال محصولات به ایران وجود ندارد. علاوه بر Alibaba ، وب سایت های دیگری خرید عمده نیز برای خریدهای عمده وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

آموزش عمده فروشی

    عمده فروشی مرکزی آرم عمده فروشی سایت این وب سایت تعداد زیادی از تولیدکنندگان و عمده فروشان در صنایع مختلف مانند پوشاک ، لوازم الکترونیکی ، هدایا ، جواهرات و عطرها را لیست کرده و خرید عمده را برای خریداران آسان کرده است. دسترسی به این سایت رایگان است.   DOBA آرم وب سایت عمده فروشی دبی به خرده فروشان این امکان را می دهد تا خرید عمده کالاهای متنوعی را با فروشندگان مختلف انتخاب کنند و خانه به خانه تحویل بگیرند. خریداران برای استفاده از خدمات این وب سایت باید ماهانه هزینه اشتراک بپردازند.  

لباس عمده از کجا بخرم

  آرم عمده فروشی با کمتر از 100 دلار در سال ، خرده فروشان می توانند خرید عمده به سایتی با بیش از 8000 تولید کننده و تأمین کننده کالاهای عمده و حمل و نقل امن دسترسی پیدا کنند.   مارک های جهانی آرم عمده فروشی این سایت لیست راهنمای بیش از 1000 توزیع کننده خرید عمده و حمل و نقل کالا را ارائه می دهد. هزینه عضویت در طول زندگی 299 دلار است.  

فروش عمده لباس کیلویی

عمدکس وب سایت Omdex اولین عمده فروش در ایران است خرید عمده که با استفاده از روش Alibaba در کشور ما ایران فعالیت می کند و به خریداران عمده کمک می کند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت عمده از کارخانه ها با قیمت درب کارخانه خرید عمده خریداری کرده و در شهر خود تحویل بگیرند. خدمات Omdax به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می گیرد.   منابع دیگر برای خرید محصولات عمده پس از نگاهی به عمده فروشان آنلاین ، به مکان های خرید عمده دیگر مراجعه کنید تا کالاهای ارزان قیمت پیدا کنید که می توانید با سود مناسب بفروشید. خرید عمده محصولاتی مانند ظروف و لباس های ساخته شده توسط صنعتگران و هنرمندان محلی ، محصولات کوچک و حراجی ها را می توان با قیمت بسیار پایین تری از قیمت خرید عمده یکبار مصرف در بازار یافت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن