چگونه رویال پس را در بازی کلش رویال به صورت رایگان بدست آوریم؟

این گزینه در بین بازیکنان به شدت توصیه نمی شود، زیرا کلش رویال در بین قوانین خود وجود دارد که استفاده از برنام

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

این گزینه در بین بازیکنان به شدت توصیه نمی شود، زیرا کلش رویال در بین قوانین خود وجود دارد که استفاده از برنامه های شخص ثالث برای به دست آوردن مزایای بازی ممنوع است.

اگرچه توسعه دهندگانی هستند که Hacks را برای بازی کلش رویال ایجاد کرده اند که مورد توجه قرار نمی گیرند و در هنگام دریافت رویال پس رایگان بسیار مفید هستند.

ما برنامه happymod را داریم که می توانید آن را دانلود و بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن برای چندین بازی آنلاین کار می کند و پس از نصب آن می توانید وارد آن شده و بازی کلش رویال را انتخاب کنید و به این ترتیب می توانید رویال پس  رایگان دریافت کنید که از طریق آن می توانید از مزایای مختلفی در بازی بهره مند شوید.

باز کردن خودکار قفل قفسه سینه، به شما امکان می دهد سینه ها را در صف قرار دهید تا باز شوند. حملات رعد و برق که به شما امکان می دهد کارت های ناخواسته را با سایر کارت های نادر تغییر دهید. باز کردن قفل ردیف برتر جوایز، به شما امکان می دهد به سینه های بزرگتر و پرتکرار دسترسی داشته باشید.

سایر بازیکنان جامعه کلش رویا که به عنوان یوتیوب شناخته می شوند، در حال انجام نوعی قرعه کشی هستند. شما فقط باید به کانال های آنها دسترسی داشته باشید و مشترک شوید، زنگ اعلان ها را فعال کنید تا زمانی که ویدیوها آپلود می شوند، بتوانید یک پاس رویال رایگان دریافت کنید، مانند بسیاری از اینفلوئنسرها که در شبکه های اجتماعی خود قرعه کشی می کنند، فقط باید آنها را دنبال کنید و روی انتشارات آنها کلیک کنید.

 

اگر به عنوان یک بازیکن واقعاً در مبارزات و چالش های بازی کلش رویال مهارت داشته باشید، می توانید به کلن هایی با بیشترین تقاضا دسترسی داشته باشید و در نتیجه می توانید از مزایای متفاوتی که دارند بهره مند شوید. اگر در هر نبردی در رتبه اول باشید، قبیله پولی را اهدا می کند که با آن می توانید کلش رویال رویال پس را داشته باشید.

آخرین مطالب