چگونه با کمک جم در بازی کلش رویال پیروز شویم؟

یکی از محبوب ترین بازی های اینترنتی، بازی کلش رویال است که لازمه رسیدن به پیروزی در این بازی، رعایت یک مجموعه

توسط ABDOOSNEWS در 19 شهریور 1400

یکی از محبوب ترین بازی های اینترنتی، بازی کلش رویال است که لازمه رسیدن به پیروزی در این بازی، رعایت یک مجموعه نکات ریز و درشت است که باید به نحو احسن رعایت شود. این بازی به گونه ای طراحی شده که گیمر در آن برای گذر از هر مرحله باید استراتژیک خاص خود را به کار ببرد تا در هر مرحله بتواند غنیمت هایی را برای خود به دست آورد.

گذر از چالش های موجود در بازی نیازمند داشتن مهارت لازم است تا در این راستا بتوان سکه و جم هایی را برای خود به دست آورد. هر اندازه که دارایی شما در بازی بیشتر باشد، احتمال پیروزی شما نیز بیشتر خواهد شد. در ادامه روش های پیروزی در بازی را برای شما ذکر می کنیم. امید است با ارائه این قسمت سوالات شما را راجع به بازی کلش رویال پاسخ داده باشیم.

چرا باید به یک کلن پیوست؟

وقتی گیمر به یک سطح خاصی از بازی می رسد، به او اجازه پیوستن به کلن داده می شود. با عضویت در کلن گیمر می تواند توانایی خود را با هم تیمی های خود به اشتراک بگذارد و از کمک آن ها نیز استفاده کند. اعضای تیم با کمک یکدیگر می تواند کارت های بیشتری را به دست آورند و نقشه مشترکی را برای نابودی دشمن به کار گیرند.

یکی از دیگر مزایای پیوستن به قلعه این است که امکان چت کردن اعضای گروه با همدیگر فراهم شده است به طوری که تیم با صحبت کردن با هم انرژی مضاعفی را برای غلبه بر حریف پیدا می کنند و این موضوع می تواند دلیلی برای جذابیت بیشتر بازی باشد.

به صورت تیمی حمله کنید!

اگر آشنایی کامل با بازی کلش رویال داشته باشید احتمالا تا حالا متوجه شده اید که هر چه تعداد نیروی شما در بازی بیشتر باشد، نیروی شما در برابر حریف افزایش پیدا می کند. برای اضافه کردن نیروی های خود باید به اندازه کافی اکسیر داشته باشید. زمانی که تعداد اکسیر های گیمر به اندازه کافی پر شود، می توان یک یا چند نیرو را به تیم خود اضافه کرد.

یکی از مناسب ترین نقشه ها برای غلبه بر نیروی حریف این است که تعدادی از نیروهای خود را در خارج از محل جنگی نگهداری کنید و سپس به تماشای نقشه حریف بنشینید. با این کار شما می توانید بر اساس استراتژی به کار برده شده در حریف، نیروهای خود را به جلو بفرستید و یکی یکی از آن ها کمک بگیرید.

 

منبع: بررسی بهترین روش های به دست آوردن جم بازی کلش رویال

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن