چگونه از رویال پس در بازی کلش رویال استفاده کنیم؟

بازی کلش رویال که در 2 مارس 2016 منتشر شد، وارد بیست و یکمین فصل خود می شود. این جشن با عنوان Birthday Royale

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

بازی کلش رویال که در 2 مارس 2016 منتشر شد، وارد بیست و یکمین فصل خود می شود. این جشن با عنوان Birthday Royale یک جشن یک ماهه به مناسبت پنجمین سالگرد بازی است. فصل 21 رویال پس یک پوسته برج جدید و یک احساس به بازی معرفی کرد که هر دو موضوع رویداد سالگرد است. پوسته برج را می توان در ردیف 10 باز کرد، در حالی که شکلک بعداً در ردیف 20 رویال پس در دسترس است.

سوپرسل همچنین با چندین سازنده محتوای کلش رویال همکاری کرده است تا یک شکلک انحصاری Battle Healer را به شما هدیه دهد. لیست سازندگان را می توانید در اینجا بیابید. آن‌ها از طریق یک تورنمنت یا روش‌های دیگر، جایزه‌ای را برای افراد احساسی راه‌اندازی می‌کنند.

رویال پس جوایز و هدیه‌های منحصربه‌فردی را برای یک فصل باز می‌کند.

تاج به دست آورید تا قفل رده های پاداش رویال، سینه های تاج و طلای بانک پاداش را باز کنید!

فصل 21 کلش رویال چه زمانی به پایان می رسد؟

فصل 21 کلش رویال در 5 آوریل ساعت 1:30 بامداد سی تی به پایان می رسد. این به این معنی است که بازیکنان تا این تاریخ فرصت دارند تا تمام 35 لایه رویال پس را تکمیل کنند. پایان فصل همچنین پایان مسابقه جام برای سومین فصل لیگ کلش رویال (CRL) 2021 خواهد بود.

1000 بازیکن برتر در پایان فصل به مسابقات مقدماتی ماهانه راه خواهند یافت و هشت نفر برتر به فینال ماهانه راه خواهند یافت. مسابقات مقدماتی فصل سوم CRL در 10 و 11 آوریل و فینال ها در 24 و 25 آوریل برگزار می شود.

برای کسانی که به دنبال جدی شدن با عرشه‌سازی و رکورد کلش رویال هستند، رویال پس سرمایه‌گذاری خوبی برای هزینه 500 جم از هر منطقه است. در ایالات متحده، 4,99 دلار است که آن را به یک سرمایه گذاری عاقلانه برای گیمرهای معمولی تبدیل می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن