چگونه ارزش رویال پس را در بازی کلش رویال متوجه شویم؟

اگر در سطح 1 تا 13 هستید و به‌روزرسانی‌های فوری و کارت‌های مورد نیاز دارید، مطمئناً ارزش خرید پ

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

اگر در سطح 1 تا 13 هستید و به‌روزرسانی‌های فوری و کارت‌های مورد نیاز دارید، مطمئناً ارزش خرید پاس را دارد، همانطور که دوباره مقدار زیادی کارت و طلا از مسیر پاس گلد انجام می‌دهید. ویژگی queue chests مفید است اما بازی را تغییر نمی دهد و به طور کلی پیشرفت را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد.

آیا رویال پس هزینه ماهانه است؟

اما… این سیزن پس کلش رویال که یک اشتراک ماهانه است، مزایای جالب بسیاری را ارائه می دهد! بین من و شما واقعاً فکر می‌کنم برای هدف قرار دادن بازیکنانی ساخته شده است که احساس می‌کنند پرداخت برای Gems یک مشکل است، اما پرداخت اشتراک ماهانه منطقی‌تر است!

وقتی از یک سازنده سوپرسل حمایت می کنید چه اتفاقی می افتد؟

چگونه از سازنده حمایت می کند؟ این برنامه شبیه به یک طرح ارجاع یا وابسته است تا به سوپرسل اطلاع دهد که کدام سازنده با خرید بازی مرتبط بوده است. سپس سوپرسل سهمی از این تراکنش (5 درصد) را به سازنده می‌دهد تا به رشد ادامه دهد.

چگونه رویال پس را باز می کنید؟

به سادگی با بازی و به دست آوردن کرون، در ردیف های رویال پس پیشرفت خواهید کرد و قفل پاداش های جدید را باز خواهید کرد! هر ردیف پاداش 10 کرون برای باز کردن نیاز دارد. یک ردیف شامل 1 جایزه پاس رویال و 1 سینه تاج است. در باز کردن قفل‌های Reward Tier هیچ تایمر ندارید، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاج کسب کنید!

 

اول از همه من یک بازیکن رایگان برای بازی هستم! اما… این سیزن پس کلش رویال که یک اشتراک ماهانه است، مزایای جالب بسیاری را ارائه می دهد! بین من و شما واقعاً فکر می‌کنم برای هدف قرار دادن بازیکنانی ساخته شده است که احساس می‌کنند پرداخت برای Gems یک مشکل است، اما پرداخت اشتراک ماهانه منطقی‌تر است! و در واقع من آن نوع بازیکن رایگان برای بازی هستم... زیرا دوست دارم به "دراز مدت" به "کوتاه مدت" فکر کنم.

آخرین مطالب