چه زمانی باید به متخصص گوش حلق بینی مراجعه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که اکثر غریب به اتفاق ما در طول عمر خود به احتمال بسیار زیاد با آن مواجه میشویم، درد گوش است. گ

توسط ABDOOSNEWS در 29 شهریور 1400

یکی از مشکلاتی که اکثر غریب به اتفاق ما در طول عمر خود به احتمال بسیار زیاد با آن مواجه میشویم، درد گوش است. گوش درد یکی از بیماریهایی است که تحمل کردن آن بسیار سخت است.

اختلال در گوش، حلق و بینی میتواند بسته به عوامل مختلفی از جمله آب رفتن در گوش هنگام دوش گرفتن یا شنا کردن یا ورم لوزه و مواردی از این دست مربوط باشد. به هر حال در زمان بروز هر مشکلی برای گوش، حلق و بینی باید به متخصص گوش و حلق بینی مراجعه کنیم. 

 

 

زمانی که با اختلالاتی در ناحیه گوش و بینی مواجه میشویم بهترین کاری که باید انجام دهیم این است که به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنیم. ناحیه گوش و نواحی مثل حلق و بینی از جمله نواحی بسیار حساس در سر ما انسانها هستند که پشت گوش انداختن مشکلات مربوط به آنها به نوعی منجر به بروز بیماریهای مزمن و در برخی از موارد خطرات جبران ناپذیری میشود.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه زمانی باید به متخصص گوش و حلق بینی مراجعه کنیم. معمولا زمانی که در ناحیه حلق، گوش، بینی و حتی گردن و نواحی پایینی قسمت سر با مشکلات و دردهایی که بیشتر از 2 ساعت طول میکشند مواجه میشویم باید به متخصص گوش و حلق بینی مراجعه کنیم.

اگر در هنگام صحبت کردن، خواندن و یا حتی خوردن و بلعیدن غذا با مشکلاتی مواجه میشوید حتما باید به متخصص گوش و حلق بینی مراجعه کنید. معمولا پزشک متخصص میتواند مشکل شما را پیدا کند آن ار درمان و رفع نماید.

منبع:

https://health98.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%DA%AF%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%AD%D9%84%D9%82-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html

 

آخرین مطالب