چه رایحه هایی در عطر ورساچه صورتی به کار رفته است؟

عطر ورساچه صورتی که نام اصلی آن عطر برایت کریستال است این عطر یکی از عطر های خوب و با کیفیت است که در ایتالیا

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

عطر ورساچه صورتی که نام اصلی آن عطر برایت کریستال است این عطر یکی از عطر های خوب و با کیفیت است که در ایتالیا تولید می شوند و کسی که برای اولین بار این عطر را ساخته است یکی از عطار های معروف و حرفه ای در ایتالیا است.

ویژگی ظاهری عطرهای ورساچه صورتی

عطرهای ورساچه صورتی بسیار شیک هستند و در بطری های زیبا در حجم ۹۰میلی متری قرار دارند.  بطری عطرها شفاف هستند و مایع صورتی در آن به طور کامل قابل مشاهده است و در بطری به شکل الماس است که زیبایی بطری را دو چندان کرده است.

رایحه های موجود در عطر ورساچه صورتی

اگر به اجزای اصلی عطر ورساچه صورتی توجه کنید میتوان گفت که در آنها رایحه های گل و میوه و چوب و اقیانوس و مرکبات استفاده شده است.

هنگامی که برای اولین بار عطر را به دست یا لباس خود میزنیم ابتدا بوی میوه و نت های آبی استشمام میکنیم و هنگامی که مدتی گذشت بوی گل را میتوان استشمام کرد و با گذشت زمان طولانی در آخر بوی مشک و چوب میدهد. تمام این ترکیبات شیرین هستند و بسیار پر آرامش و مثبت است. و حس های شادی آور و هیجانی را به شما هدیه می دهد. این ترکیبات به علت شیرینی و خنک بودن باعث کم شدن استرس از شما می شود و تعادل روحی و روانی را برای شما به ارمغان می آورد.

بخوانید: بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه صورتی و هر آنچه که باید بدانید

فصل مناسب برای استفاده از عطر های ورساچه صورتی

در بالا اشاره کردیم که رایحه های این عطر خوشبو شیرین و خنک است. بهترین و مناسب ترین فصول سال برای استفاده از این عطر فصل های بهار و تابستان است.

شما می توانید در روز های بهاری و تابستانی خوشبو و پر انرژی باشید.

 

عطر ورساچه صورتی  یک عطر زنانه است و توسط خانوم ها خریداری می شود. ما به خانوم ها پیشنهاد می دهیم که اگر میخواهید در مهمانی ها  منحصر به فرد و درخشش داشته باشید حتما این عطر را خریداری کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن