چند نوع رویال پس داریم؟

دو نوع رویال پس وجود دارد: یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. نسخه پولی را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد و

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

دو نوع رویال پس وجود دارد: یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. نسخه پولی را می توان با قیمت 4.99 دلار خریداری کرد و به طور قابل توجهی جوایز بهتری را ارائه می دهد. این شامل 40000 طلا، شش صندوق صاعقه، سه صندوق کمیاب، چهار صندوق حماسی و یک صندوق افسانه ای است. سایر جوایز شامل پوسته جدید برج در ردیف 10 و ایموت در ردیف 20 است. نسخه رایگان به بازیکنان 34 سینه تاج و یک سینه افسانه ای در ردیف 35 می دهد.

جم را برای راه اندازی مجدد یا ادامه چالش های رویداد ویژه خرج کنید

گاهی اوقات، ارزش انجام این کار را برای پاداش دارد. این به شدت به رویداد بستگی دارد، اما اگر جوایز زیادی را به همراه داشته باشد، می‌توانید مقداری جواهرات را برای جوایز خرج کنید.

این کارها را انجام ندهید

جواهرات گرانبهای رویال پس هستند، بنابراین استفاده از آنها برای خرید اقلام در فروشگاه توصیه نمی شود مگر اینکه متوجه یک معامله فوق العاده شوید. متوجه خواهید شد که برنده شدن در چالش‌ها بیشتر از خرید همان اقلام مستقیم از فروشگاه است.

گاهی اوقات، ارزش انجام این کار را برای پاداش رویال پس دارد. این به شدت به رویداد بستگی دارد، اما اگر جوایز زیادی را به همراه داشته باشد، می‌توانید مقداری جواهرات را برای جوایز خرج کنید.

خرج کردن Gems برای سرعت بخشیدن به درخواست های کارت، باز کردن قفل سینه ها یا رد کردن یک ردیف در رویال پس شما نیز بسیار بیهوده است و راه های بهتری برای استفاده از Gems شما وجود دارد. قفل سینه‌ها در نهایت باز می‌شوند و شما فقط باید با مبارزه با بازیکنان دیگر، ردیف‌هایی را به دست آورید.

 

اطلاعات متناقض زیادی در مورد این سوال وجود دارد. بسیاری از ربات‌ها موضوعات و انجمن‌ها را با وسوسه هک و سوء استفاده برای Gems رایگان بدون تلاش بمباران می‌کنند. برای بازیکنان F2P که نمی توانند یا نمی خواهند پول خرج کنند، این بسیار جذاب است.

آخرین مطالب