چطور می توان سی پی بازی محبوب کالاف دیوتی را به صورت رایگان به دست آورد؟

اوایل سال 2019 بود که بازی کال آف دیوتی موبایل معرفی شد و عده زیادی منتظر تجربه اش بودند. پس از انتشار این باز

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

اوایل سال 2019 بود که بازی کال آف دیوتی موبایل معرفی شد و عده زیادی منتظر تجربه اش بودند. پس از انتشار این بازی بود که به میزان محبوبیتش پی بردیم؛ چرا که عده زیادی نسبت به دانلودش اقدام کردند. البته این آمار با انتشار چند آپدیت و رویداد بیشتر هم شد و اکنون میلیون ها گیمر در حال لذت بردن از آن هستند. گفته می شود که این بازی در هر سال بیشتر از 270 میلیون بار از فروشگاه ها دانلود می شود که آمار عجیب و غریبی به شمار می رود. با وجود این که این اثر حجم زیادی دارد، اما آن را باید یکی از برترین ها برای گوشی های هوشمند به شمار آورد. کال آف دیوتی موبایل بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است.

اگر پیگیر مطالب ما در گذشته بوده باشید، حتما می دانید که سی پی در بازی کال آف دیوتی چه ارزشی دارد. خرید آیتم ها، سلاح ها و دیگر موارد با خرید سی پی در بازی محبوب کالاف دیوتی انجام می شود. البته دریافت سی پی آن قدر ها هم که فکرش را می کنید آسان نیست و بعضی برای گرفتن برخی از آن ها باید سختی ها فراوانی را تحمل کنید تا در نهایت به هدفتان برسید.

نحوه به دست آوردن سی پی رایگان در کالاف دیوتی

به طور کلی دو روش برای دریافت سی پی وجود دارد که خرید و یا گرفتن آن به صورت رایگان می باشد. خرید سی پی به این صورت است که شما به سایت های معتبر ایرانی یا خارجی مراجعه کرده و سفارش خود را تکمیل می کنید تا پس از چند دقیقه شاهد اضافه شدن سی پی ها به تعداد دلخواه در حساب خود باشید. اکنون می خواهیم به دریافت رایگان آن ها بپردازیم.

Google Opinion Rewards نام برنامه ای است که می توانید آن را از فروشگاه ها دانلود کنید. با این برنامه، در نظرسنجی هایی شرکت می کنید و در نهایت برای پاداش، به شما سی پی های رایگانی داده می شود. البته تعداد این سی پی ها زیاد نیست، اما ممکن است کارتان را راه بیندازد. مشابه این برنامه، Grabpoints است که توصیه می کنیم نیم نگاهی هم به آن داشته باشید. البته این یک اپلیکیشن نیست و وب سایت می باشد که در آخر در ازای کار هایی که انجام می دهید، به شما سی پی داده می شود.

 

PrizeRebel هم وب سایت دیگری است که دقیقا مشابه با مورد فوق می باشد. در این وب سایت باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید و در نهایت با ارائه مشخصات حساب خود در کال آف دیوتی، سی پی ها برایتان واریز خواهد شد. البته موارد دیگری هم برای گرفتن سی پی رایگان وجود دارد که از آن ها باید به لوت کردن بعضی از گیمر ها، خریدن بتل پس ها و شرکت در یک سری از رویداد ها و چالش ها اشاره داشت. شما عزیزان می توانید تمام این روش ها را امتحان کرده و در پایان به نتایج خوبی برسید. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن