چطور می توانیم اقدام به خرید 800 ویباکس در بازی فورتنایت کنیم؟

بازی فورتنایت یک بازی بسیار اکشن با شرکت کنندگان میلیونی از سراسر جهان می باشد، در این بازی، بازیکنان با استفا

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

بازی فورتنایت یک بازی بسیار اکشن با شرکت کنندگان میلیونی از سراسر جهان می باشد، در این بازی، بازیکنان با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در طول بازی باید به دست آورند، در تلاش هستند تا ضمن بقا بر سایر رقبا پیروز شده و برنده میدان شوند، در همین راستا در این مقاله، خرید 800 ویباکس بازی فورتنایت مورد بررسی قرار گرفته شده است.

ویباکس بازی فورتنایت چیست؟

در شروع بازی فورتنایت 100 بازیکن که هر کدام تنها یک کلنگ و یک نقشه جهت زنده ماندن و مبارزه با خود همراه دارند، از یک اتوبوس که بر فراز یک جزیره قرار دارد، فرود می آیند.

پس از فرود بازیکنان باید طی مراحل مختلف تجهیزات و سلاح های جدیدی را آزاد کنند تا به واسطه آن بتوانند قدرت خود را افزایش دهند و شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشند.

به دست آوردن امکانات و آیتم های بازی با انجام خرید درون بازی یا همان دریافت ویباکس که پول رایج بازی فورتنایت است، انجام می شود.

اگرچه می توان ویباکس بازی فورتنایت به صورت رایگان نیز دریافت کرد اما این کار نیاز به طی کردن مراحل سخت و نفس گیری است که نیاز به مبارزه با حریفان خشن زیادی دارد، اما به کمک انجام خرید ویباکس می توان به تعداد دلخواه این ارز بازی را وارد اکانت بازی بازیکن کرد و از آن جهت خرید آیتم های بازی استفاده نمود.

لطفاً بخوانید:  چطور می توانیم در بازی فورتنایت، قدرتمند تر باشیم؟

خرید 800 ویباکس بازی فورتنایت به چه صورت انجام می شود؟

به دلیل محدودیت هایی که برای ایرانیان وجود دارد امکان خرید ویباکس با کارت بانک های ایرانی وجود ندارد، لذا سایت های فروش ارز بازی که ارز بازی های متعددی را به فروش می رسانند، به فروش ویباکس بازی فورتنایت اقدام نموده اند.

سایت های فروش ارز بازی فورتنایت، جهت راحتی بیشتر، با توجه به نیاز بازیکنان تعداد ویباکس های متعددی (600 ویباکس، 800 ویباکس، 1000ویباکس و...) را جهت فروش در اختیار کاربران قرار داده اند.

با مراجعه به یکی از این سایت های فروش ارز بازی، به عنوان مثال می توان 800 ویباکس بازی فورتنایت را با پرداخت هزینه آن خریداری نمود.

جهت خرید 800 ویباکس بازی فورتنایت، ابتدا باید نوع شارژ عادی یا فوری و تعداد ویباکس بسته را انتخاب نمود، سپس باید اطلاعاتی نظیر؛ نام و نام خانوادگی، یوزر اکانت و.... که سایت فروشنده نیاز دارد را درج کرد، سپس با تکمیل فرایند خرید به کمک کارت بانکی به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت نمود.

پس از پرداخت، تعداد ویباکس مورد نظر به اکانت بازی بازیکن افزوده خواهد شد و بازیکن به راحتی می تواند با استفاده از آن به خرید درون بازی اقدام کند.

قبل از اقدام به خرید ویباکس، کاربر باید از اتصال بازی خود به اپیک گیمز (سایت اصلی بازی) مطمئن باشد و ورد دو مرحله ای به بازی را خاموش کند تا جهت افزودن ویباکس به اکانت بازی توسط سایت فروشنده ویباکس، نیازی به کد بازیکن نباشد.

تعداد ویباکس بالاتر قدرت بسیار زیادی به بازیکن خواهد داد و او را به یک شخصیت قوی تبدیل خواهد کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن