چطور می توانیم اقدام به خرید 2000 ویباکس در بازی فورتنایت کنیم؟

بازی های آنلاین دارای آیتم های متعددی هستند که جهت دریافت آنها نیاز است تا بازیکن خرید درون برنامه ای انجام ده

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1400

بازی های آنلاین دارای آیتم های متعددی هستند که جهت دریافت آنها نیاز است تا بازیکن خرید درون برنامه ای انجام دهد، پول بازی های آنلاین ارز بازی نامیده می شود، در بازی فورتنایت این ارز مهم ویباکس نام دارد، در همین راستا در این مقاله، روش خرید 2000 ویباکس بازی فورتنایت مورد بررسی قرار گرفته شده است.

 بازی آنلاین فورتنایت به چه صورت است؟

بازی آنلاین و هیجان انگیز فورتنایت از جمله بازی هایی است که به دلیل قابلیت اجرای آن بر روی کنسول های بازی، رایانه های شخصی و همچنین گوشی های هوشمند به صورت روزانه میلیون ها بازیکن از سرتاسر جهان را به خود جذب می کند.

بازیکن ها در این بازی که 100 نفر هستند هر کدام به تنهایی با سلاح هایی که به دست می آورند برای زنده ماندن و پیروز شدن باید با سایر بازیکنان در یک جزیره مبارزه کنند و سرانجام تنها یک نفر برنده خواهد شد.

اگر می خواهید به صورت دسته جمعی و آنلاین یک بازی اکشن را بازی کرده و از آن لذت ببرید، کافی است بازی فورتنایت را از سایت اصلی آن دانلود و بر روی پلتفرم خود نصب کنید.

ویباکس در بازی فورتنایت به چه صورت عمل می کند؟

در بازی فورتنایت هر بازیکن با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در طول بازی بدست می آورد به بقای خود ادامه می دهد، دستیابی به تجهیزات این بازی و سایر امکاناتی که سبب افزایش لذت بازی خواهد شد با دریافت ویباکس میسر خواهد بود.

ویباکس یا ارز رایج بازی نوعی ارز دیجیتالی است که بازیکن به استفاده از آن به خرید درون برنامه ای اقدام می کند.

جهت تهیه ویباکس بازی فورتنایت به دو روش می توان اقدام نمود:

ویباکس رایگان: با شرکت در بازی و انجام مراحل سخت و مبارزه با حریفان خشن

ویباکس نقدی: پرداخت هزینه و خرید آن از سایت های فروش ارز بازی

دریافت ویباکس به روش رایگان، روشی سخت و زمان بر است.

خرید 2000 ویباکس بازی فورتنایت

در حال حاضر با استفاده از کارت بانک های ایرانی امکان خرید ویباکس وجود ندارد لذا به منظور خرید ویباکس بازی فورتنایت باید از طریق سایت های معتبر فروش ارز بازی،  ویباکس مورد نیاز را خریداری کرد.

ویباکس بیشتر بازیکن را نسبت به سایر رقیبان مجهزتر خواهد کرد و شانس برنده شدن او را افزایش خواهد داد.

سایت های فروش ویباکس معمولا این پول درون بازی را در مقادیر نظیر؛ 600 ویباکس، 1000 ویباکس، 2000 ویباکس و مقادیر بالاتر به فروش می رسانند.

جهت شارژ 2000 ویباکس فورتنایت به اکانت بازی با مراجعه به یکی از این سایت ها و انتخاب بسته مورد نظر و درج اطلاعاتی نظیر؛ اطلاعات شخصی، شماره تماس، نام پروفایل بازیکن در برنامه، یوزر اکانت، رمز اکانت متصل به بازی، روش اتصال و ... از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شتاب می توان هزینه را پرداخت کرد تا تعداد ویباکس خریداری شده وارد اکانت بازیکن شود و از آن استفاده کند.

در سایت های متعدد فروش ارز بازی، بسته های ویباکس قیمت های متفاوتی دارند، با بررسی قیمت ها بهترین سایت فروش ویباکس را انتخاب کنید.

 

منبع: قیمت ویباکس به دلار چقدر است و چطور می توان آن را تهیه نمود؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن