چرا در بازی فورتنایت نیاز به تهیه و استفاده از ویباکس است؟

بازی فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین در میان گیمرهای سراسر دنیا است که به دلیل جذابیت بالایی که د

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

بازی فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین در میان گیمرهای سراسر دنیا است که به دلیل جذابیت بالایی که دارد، روزانه مشتاقان زیادی را به خود جذب می کند. روند بازی اینگونه آغاز می شود که بازیکن با یک چتر نجات و بدون هیچ سلاحی وارد یک جزیره می شود که در ادامه باید از خود در برابر دشمن دفاع کند.

روند بازی فورتنایت چگونه است؟

کاری که بازیکن باید انجام دهد این است که بتواند از خود محافظت کند و تا آخر بازی زنده بماند اما چگونه؟ بازیکن باید در قلعه به دنبال سلاح و مهمات باشد و آن ها را به دست آورد تا توان از بین بردن دشمن را داشته باشد. گذر از هر مرحله بازی، جوایزی برای بازیکن در پی دارد تا نیروی او تقویت شد.

در مجموع گیمر با به دست آوردن سلاح و نیز مبارزه با دشمن اگر بتواند تا آخر بازی تنها خود زنده بماند به عنوان برنده بازی معرفی خواهد شد. گاهی بازی به صورت چند نفره برگزار می شود و گاهی هم تیم شما بیشتر از یک نفر خواهد بود؛ در این موارد با هم فکری گیمر با هم تیمی های خود، از نقشه های متنوع برای تصرف دشمن استفاده می شود و این موضوع بازی را جذاب تر از قبل می کند.

چرا به ویباکس نیاز داریم؟

همانطور که گفتیم برای تقویت قوای بازیکن به استفاده از مهمات نیاز است اما این مهمات چگونه به دست می آید؟ برای به دست آوردن مهمات باید سکه داشته باشید و آن را خرج کنید. هر اندازه که شما بتوانید سکه های بیشتری دریافت کنید قطعا قدرت مانور بیشتری برای به دست آوردن تجهیزات پیشرفته خواهید داشت.

در هر مرحله پیشنهاداتی برای شما وجود دارد که دستیابی به هر کدام از آن ها نیازمند خرج کردن تعداد سکه مشخصی است. این سکه های بازی فورتنایت که ویباکس نامیده می شوند در جهت تقویت قدرت بازیکن برای رسیدن به هدف نهایی یعنی برنده شدن گیمر استفاده می شود.

لطفاً بخوانید: آشنایی با بازی فورتنایت (Fortnite) و هر آن چه که باید در خصوص این بازی بدانید!

با داشتن ویباکس به روز بمانید

توجه داشته باشید که بازی فورتنایت مدام در حال به روز رسانی است پس اگر می خواهید قدرت کافی برای از بین بردن دشمن داشته باشید، همواره تجهیزات خود را به روز نگه دارید. به روز بودن تجهیزات به مهارت شما برای گذر از مراحل و در نهایت خرج کردن ویباکس بستگی دارد. قلعه ای که در آن در حال مبارزه هستید پیوسته کوچک و کوچک تر می شود تا سختی بازی افزایش پیدا کرده و جذابیت آن بیشتر شود.

اگر شما به اندازه کافی ویباکس داشته باشید می توانید خود را به روز نگه داشته و تجهیزات جدیدتری را دریافت کنید و این موضوع خود دلیلی برای افزایش توان مبارزه‌ با رقبا خواهد بود.

روش های به دست آوردن ویباکس

ویباکس ها به دو روش به دست می آید. در روش اول شما با پرداخت مقدار هزینه مشخصی بسته های ویباکس را دریافت می کنید اما در روش دوم دسترسی به ویباکس به مهارت و تجربه شما نیاز دارد. به عبارتی دیگر با گذر از هر چالش مقدار سکه ای به عنوان پاداش به شما داده می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن