پوستر سقفی چیست و انواع مدل های آن

پوستر سقفی بجای روش های سنتی اگر طرحی زیبا و منحصر به فرد را برای سقف می خواهید و از روش های سنتی نظیر گچ کار

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

پوستر سقفی بجای روش های سنتی

اگر طرحی زیبا و منحصر به فرد را برای سقف می خواهید و از روش های سنتی نظیر گچ کاری، کناف زنی ، رنگ کاری و ... راضی نیستید، با پوستر سقفی بخوبی می توانید سقفی رویایی را برای خود به ارمغان آورید. مزیت پوستر سقفی امکان نصب و تعویض آسان بوده که این امر امکان بهرگیری از طرح های مختلف را برای سقف فراهم کرده است.

پوسترهای سقفی همواره با طرح های زیبا قابل استفاده بوده و استفاده از جنس با کیفیت می تواند در زیبایی و طول عمر آن ها تاثیر فراوان داشته باشد. به عنوان مثال استفاده از طرح های پوستر سقفی قابل شست و شو می تواند شرایطی را فراهم آورد که طرح همواره زیبا و نو برای دید مخاطبان فراهم شود. علت قابل شست و شو بودن این پوسترها در آن است که از جنس های با کیفیت نظیر وینیل برای پوستر استفاده شده که این امر زیبایی و قابلیت شست و شو را برای پوستر فراهم می نماید.

پوستر سقفی سه بعدی

طرح های سه بعدی در پوسترهای سقفی از زیبایی بالاتری برخوردار هستند، زیرا این طرح ها حالت طبیعی داشته و به واقعیت نزدیک تر می باشد و افراد از دیدن ان لذت بیشتری را می برند. با کمک دستگاه های چاپ پیشرفته، سایه و روشن های ویژه ای روی کاغذ اجرا می شود که در نهایت تصویر را سه بعدی نشان می دهد. از این رو داشتن دستگاه های پیشرفته چاپی برای پوستر سقفی سه بعدی بسیار با اهمیت است. تصاویر گل های سه بعدی، تصاویر مناظر سه بعدی یا تصاویر آسمان به صورت سه بعدی می تواند طرحی زیبا را برای سقف فراهم نماید.

پوسترهای سقفی را می توان در محیط اداری نیز استفاده کرد، این امر می تواند در شاد کردن محیط و ایجاد فضایی دلنشین برای کارکنان بسیار تاثیر داشته باشد. بهره بردن از پوسترها در محیط کاری می تواند در افزایش راندمان کاری کارکنان تاثیر مثبت داشته باشد.

نحوه نصب پوستر سقفی چگونه است؟

پوستر سقفی همانند انواع کاغذ دیواری ها و پوستر دیواری نصب می شوند. بایستی سطح صاف برای نصب فراهم گردد. بنابراین بایستی کندگی ها و قسمت های مختلف سطح برای نصب آماده شوند. سپس نصاب بایستی نصب پوستر را با چسب مخصوص کاغذ دیواری انجام دهد. ویژگی بارز پوسترها قابلیت نصب آسان آن ها است. این ویژگی باعث می شود که بتوان براحتی طرح های مختلف را نصب یا تعویض نمود. بنابراین بر روی سقف می توان طرح های مختلف را بنا بع سلیقه خودتان نصب نمایید. قابلیت هایی نظیر قابلیت شست و شو که به جنس کاغذ دیواری مخصوص سقف مربوط است باعث فراهم کردن ویژگی هایی ممتاز نظیر حفظ تازگی و نو بودن همیشگی پوستر می شود.

امکان استفاده از طرح های مختلف بر روی سقف وچود دارد، از طرج های کلاسیک گرفته تا طرح های مدرن و فشن امروزی، پوستر سقفی سه بعدی کلاسیک طرح های جذابی برای نصب بر روی سقف منزل شما محسوب می شوند. شما بایستی توجه نمایید که  با هزینه ای بسیار مناسب به دکوراسیون کلاسیک مورد علاقه خود دست می یابید.

یکی از مهم ترین تفاوت های بین روش های سنتی با  پوستر سقفی این است که سقف کشسان و آسمان مجازی یا گچ کاری و کناف زنی به عنوان یک سقف کاذب استفاده می شوند این در حالی است که پوستر سقفی نمی تواند به جای سقف کاذب بکار رود، همچنین هیچ گاه زیبایی بدست آمده در این روش در حد روش های سنتی نیست.

قیمت پوستر سقفی در مقایسه با پوسترهای دیواری اندکی متفاوت است ولی قیمتی ارزان در مقایسه با روش های سنتی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. شما با توجه به ابعاد سقف و متراژی که می خواهید اقدام به سفارش پوستر برای سقف خانه خود خواهید کرد و این امر باعث می شود که زیبایی دو چندان برای سقف منزل شما فراهم شود. سفارش برای خرید پوستر سقفی را می توانید از طریق وب سایت های آنلاین انجام دهید. مزیت این امر در آن است که امکان انتخاب مناسب در زمان طولانی تر برای مشتری حاصل شده و رضایت نهایی را برای شما به همراه دارد.

با پوسترهای سقفی منزلی رویایی را برای خود و اطرافیان فراهم کرده و از ماندن در چنین مکانی لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن