پلیس 13 نکته ایمنی در مورد نحوه محافظت از کودک خود در برابر سوء استفاده جنسی ارائه می دهد

[ad_1] پلیس 13 نکته ایمنی را برای کمک به والدین برای محافظت از فرزندان خود در برابر سوء استفاده جنسی

توسط ABDOOSNEWS در 16 دی 1400
[ad_1]

پلیس 13 نکته ایمنی را برای کمک به والدین برای محافظت از فرزندان خود در برابر سوء استفاده جنسی صادر کرده است.

فرد انانگا، سخنگوی پلیس اوگاندا می‌گوید بیشتر والدین نگران این هستند که چگونه از فرزندان خود در دنیایی که گاهی بسیار خطرناک به نظر می‌رسد، محافظت کنند، بنابراین تصمیم گرفتند توصیه‌هایی ارائه کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا فرزندان خود را ایمن نگه دارند.

مانند هر خطری، محافظت از فرزندانمان در برابر خطر با درک این خطرات آغاز می شود. به عنوان مثال، والدین اغلب فکر می کنند که بحث در مورد "خطر عجیب" برای محافظت از کودکان در برابر سوء استفاده جنسی کافی است، اما 85 تا 90 درصد از سوء استفاده های جنسی توسط فردی حمایت می شود که کودک می شناسد و به او اعتماد دارد - والدین، والد دوم، مربی، معلم. Enanga روز چهارشنبه گفت، پسر عموی بزرگتر یا برادر / خواهر، رهبر مذهبی یا پرستار بچه.

"در بیشتر موارد، ما تمایل داریم تصور کنیم که کودکان ایمن هستند، تا زمانی که آنها را بدون مراقبت با بزرگسالانی که به خوبی نمی شناسیم رها نکنیم، اما چندین مطالعه نشان داده اند که میانگین سنی اکثر مجرمان جنسی 14 سال است، بنابراین وجود دارد. کودکان در معرض خطر در هر زمان این ممکن است افراطی به نظر برسد، اما در واقع آزار جنسی برای هر کودک یک خطر است. بسیاری از محققان بر این باورند که از هر چهار دختر یک نفر و از هر شش پسر یک نفر قبل از 18 سالگی تماس جنسی ناخواسته را تجربه می کنند.

به گزارش Enanga، در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که شما را در آموزش کودک خود برای جلوگیری از سوء استفاده جنسی راهنمایی می کند.

آموزش ایمنی کودک

  1. از داستان به عنوان ابزاری برای شروع گفتگو با فرزندتان استفاده کنید.

برخی از کتاب های فهرست شده در زیر را به قفسه کتاب کودک خود اضافه کنید و آنها را به صورت دوره ای مطالعه کنید. از آنها به عنوان نقطه شروع برای پرسیدن سوالات برای تقویت پیام استفاده کنید.

  1. اصطلاحات مناسب اعضای بدن را به کودکان آموزش دهید.

به محض اینکه بچه ها بتوانند صحبت کنند، اصطلاحات مناسب اعضای بدنشان را آموزش دهید. اگر کودک به طور نامناسبی لمس شود، او باید بتواند به وضوح حادثه را به شما یا شخص دیگری در قدرت گزارش کند. نام مناسب همچنین شرم در مورد تمایلات جنسی را کاهش می دهد. آیا می توانید تصور کنید که زانوی شما فقط "آن پایین" نامیده می شود؟

  1. به کودک خود بیاموزید که قسمت هایی که زیر مایو قرار می گیرند - آلت تناسلی، فرج، واژن، کمر، سینه و نوک سینه ها - "قطعات" آنها نامیده می شود.

هیچ کس به جز والدین یا پزشک در صورت حضور والدین، اندام های خصوصی آنها را لمس نمی کند. آنها نباید با هیچ قسمتی از بدن خود (دست، دهان و غیره) اندام خصوصی دیگران را لمس کنند.

  1. به کودک خود بیاموزید که اگر کسی می خواهد اندام خصوصی او را ببیند یا لمس کند

... یا اندام خصوصی خود را به فرزندتان نشان می دهد، باید فوراً به شما یا بزرگسال مورد اعتماد دیگری بگوید. این مهم نیست که شخص چه کسی باشد، از جمله یکی از بستگان، پرستار بچه یا حتی یک کودک دیگر. فقط بگو "گاهی اوقات مادر یا بابا به شما کمک می کنند وقتی مدفوع می کنید پاک کنید، اما هیچ کس دیگری نباید آنجا شما را لمس کند. و وقتی ادرار می کنید می توانید پاک کنید، بنابراین هیچ کس، حتی مادر یا بابا، نیازی به لمس شما ندارد. و حالا که سه ساله هستید، می توانید حمام کنید، بنابراین هیچ کس مجبور نیست شما را آنجا بشوید. بنابراین اگر کسی - اصلاً کسی - بخواهد اندام خصوصی شما را ببیند یا لمس کند، باید در مورد آن به من بگویید.

  1. از کودک خود سؤالاتی بپرسید تا به او کمک کنید تا سناریوهای احتمالی را از نظر ذهنی تمرین کند:
  • "اگر کسی شما را روی _______ شما لمس کند، چه کار می کنید؟"
  • "چرا گفتن مهم است؟
  • به کی میگی؟
  • "اگر کسی بگوید "راز ما" است، چه می‌کنید؟
  • "اگر آنها تهدید به آزار شما یا من کنند چه؟"

کودک را تشویق کنید که بگوید شجاع است و فوراً به والدین یا معلم بگویید، زیرا این بدن آنهاست.

  1. سناریوهای ایفای نقش

کارشناسان می‌گویند که بازی‌های «چه می‌شد اگر» با کودکان به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که نه تنها حرف‌هایشان، بلکه رفتارشان را هم تکرار کنند، زیرا حضور شما و سناریوی «باور» به آن‌ها شجاعت می‌دهد تا در برابر پیشروی مقاومت کنند. این ناخودآگاه آنها را با یک اسکریپت برنامه ریزی می کند تا در صورت وقوع چنین برخوردی از آن استفاده کنند.

  1. در مورد اهمیت قاعده غیر مخفی بحث کنید.

این قانون را عملی کنید: اگر شخصی، حتی پدربزرگ و مادربزرگ، چیزی به فرزندتان بگوید: "بعداً برایت بستنی می آورم، اما این راز ما خواهد بود." محکم اما مؤدبانه بگو ما در خانواده مان راز نداریم.»

سپس رو به فرزند خود کنید و تکرار کنید: "گاهی اوقات ما شگفتی داریم، اما هرگز راز. ما همه چیز را به هم می گوییم."

  1. فرزند خود را با قوانین اساسی ایمنی بدنی و رضایت بزرگ کنید،

مانند "ما قبل از اینکه بدنشان را لمس کنیم از مردم می پرسیم" و "وقتی کسی می گوید STOP! ما متوقف می شویم."

  1. فرزندانتان را تشویق کنید تا در مورد چیزهایی که برایشان اتفاق می افتد که احساس ترس، غم و اندوه یا ناراحتی در آنها می کند، به شما بگویند.

گوش کنید، در مورد احساسات فکر کنید، همدردی کنید، در آغوش بگیرید. اگر کودکان خط ارتباطی باز داشته باشند، احتمالاً زودتر به شما در مورد چیزی نامناسب هشدار می دهند.

  1. صریحاً با فرزندتان صحبت کنید که اگر کسی او را به طور نامناسبی لمس کند هرگز عصبانی نخواهید شد و او را مسئول نخواهید دید.

هنگامی که شکارچیان از کودکان مراقبت می کنند، به کودک می گویند که اگر به والدین در مورد فعالیت جنسی گفته شود، والدین آنها را تنبیه می کند یا از دوست داشتن آنها دست بر می دارد. کودک هر کاری می کند تا شما را از این موضوع مطلع نکند، زیرا تحمل خشونت بهتر از از دست دادن عشقتان است. زمانی که برای فرزندتان کتاب می خوانید، داستان را از دیدگاه کودک و والدین خود مطرح کنید. از کودکی که به طور نامناسبی لمس شده است بپرسید چه احساسی دارد. آیا آنها می خواهند به پدر و مادر خود بگویند؟ آیا شما؟ آنها از چه چیزی می ترسند واکنش والدین چگونه خواهد بود؟ مسئولیت کیست؟ آیا والدین هرگز کودک را سرزنش می کنند؟ این بحث مهمی است که باید بیش از یک بار با بچه ها داشته باشید تا بدانند هرگز آنها را سرزنش نخواهید کرد.

  1. هرگز کودکان را مجبور نکنید کسی را در آغوش بگیرند، حتی بستگان.

کودکان باید بدانند که آنها مسئول بدن خود هستند و تنها کسانی هستند که تصمیم می گیرند کسی چگونه آنها را لمس کند. وقتی فرزندتان کسی را می بیند که مدتی است ندیده است و ممکن است برای در آغوش گرفتن آماده نباشد، از او بپرسید: «یک بغل، یک دست دادن صمیمانه یا پنج تا؟» فرزند شما باید تصمیم بگیرد.

اگر مادربزرگ وقتی نوه اش دست دادن یا پنج دست دادن را انتخاب می کند صدمه ببیند چه؟ او یک بزرگسال است. او می تواند از عهده آن برآید، تا زمانی که منطقی باشد که بعداً در مورد آن با او صحبت کنید. می دانم که می تواند برای من سخت باشد. اما همانطور که یک مادر در صفحه فیس بوک من نوشت: ما باید به فرزندانمان این حق را بدهیم که از در آغوش گرفتن یا بوسیدن هر کسی که نمی خواهند، از جمله خانواده، خودداری کنند. فکر می‌کنم بسیاری از ما در کودکی طوری تربیت شده‌ایم که با محبت لازم سازگاری داشته باشیم. هنگامی که خشونت جنسی رخ می دهد، این رفتارهای ریشه ای به جای خنثی کردن این رویداد، فقط آنها را فلج می کند. (متاسفانه من از روی تجربه در این مورد صحبت می کنم.)

  1. فرزندتان را به هیچکس، حتی دوست پسرتان، رها نکنید، مگر اینکه کاملا به او اعتماد کنید.

خبر خوب و بد در مورد سوء استفاده این است که بیشتر آن، از نظر آماری، توسط افراد غریبه انجام نمی شود. این اتفاق به دست اعضای خانواده یا دوست پسر مادر می افتد. تقریباً همه چیز توسط بستگان مورد اعتماد مانند مربیان، رهبران مذهبی یا معلمان انجام می شود. خبر بد؟ بله، اینها افرادی هستند که فرزند شما به آنها اعتماد دارد. اما این خبر خوبی است، زیرا خطری است که معمولاً اگر به غرایز خود اعتماد کنید و به کودک خود توجه کنید، می توانید از آن اجتناب کنید. این تنها یکی از دلایل متعددی است که چرا والدین ناتنی هرگز نباید در مورد تنبیه فرزندان شریک زندگی خود پاسخگو باشند.

  1. فرزندان خود را تشویق کنید تا به احساسات خود اعتماد کنند

اگر مشکلی پیش آمد، کودک باید در اسرع وقت آنجا را ترک کند و آن را به شما بگوید. باید صریحاً به او گفته شود که ایمن بودن و اعتماد به نفس مهمتر از مؤدب بودن است. برای او خوب است که از کسی سوال بپرسد، نافرمانی کند و حتی از کسی که رفتارش احساس ناراحتی می کند، فرار کند. شکارچیان سیگنال می دهند. فرزند شما فقط به حمایت شما نیاز دارد تا به او اعتماد کند تا آنها را بخواند


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن