پسر پنج ثانیه وقت داشت تا آنچه را که می خواهد از فروشگاه ذخیره کند. شهروندان به آنچه او انتخاب کرده دوست دارند

[ad_1] این ویدئو دلچسب یک پسر بچه و بازیهای غافلگیرکننده او را در فروشگاه مواد غذایی نشان می دهد.نکات برجستهپ

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
پسر پنج ثانیه وقت داشت تا آنچه را که می خواهد از فروشگاه ذخیره کند.  شهروندان به آنچه او انتخاب کرده دوست دارند

این ویدئو دلچسب یک پسر بچه و بازیهای غافلگیرکننده او را در فروشگاه مواد غذایی نشان می دهد.

نکات برجسته

  • پسری پنج ثانیه فرصت داشت تا انتخاب کند چه چیزی را می خواهد از یک بقالی بخرد
  • آنچه او انتخاب کرد قلب اینترنت را به خود جلب کرد
  • به این فیلم مفید و ویروسی نگاهی بیندازید

خرید یک تجربه لذت بخش است ، به ویژه خرید برای غذا. با آرایه ای از محصولات با نور زیاد به نمایش درآمده و ردیف های خوش مزه خوشمزه - ما واقعاً برای انتخاب خود خراب شده ایم. ما اغلب دوست داریم وقت شیرین خود را دقیقاً مورد بررسی و انتخاب آنچه واقعاً می خواهیم خریداری کنیم ، اختصاص دهیم. اما اگر فقط پنج ثانیه وقت داشته باشید تا آنچه را که می خواهید از یک فروشگاه دوست دارید بدست آورید؟ پسر نوجوانی هنگام مراجعه به یک فروشگاه مواد غذایی با معضل مشابهی روبرو شد. ویدیویی را ببینید که اکنون ویروسی شده است:

(همچنین بخوانید: Paw-Dorable! سگی از ژاپن هر وقت غذا می بیند لبخند می زند ؛ عکسهای زیبا ویروسی می شوند)

صندوقدار یا شخصی که پشت پیشخوان فروشگاه بود ، در حال ضبط ویدئو بود. او از پسر خواست که به یک سوال ساده ریاضی پاسخ دهد تا پنج ثانیه خرید رایگان در فروشگاه داشته باشد. با دریافت درست جواب ، صندوقدار خیلی آرام شمارش معکوس را از پنج به یک شروع کرد. پسر ابتدا ترجیح داد محصولات تازه مانند موز ، آووکادو ، پیاز را بخورد - حرکتی که باعث تعجب شهروندان اینترنتی شد. او بعداً دست به غذای بسته بندی شده و یک جعبه AirPods اپل زد.

تبلیغ شده

این ویدئو در ابتدا توسط کاربر_itsmedyy_ در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد و به زودی میلیون ها بازدید به دست آورد. چندین کاربر پاسخهای خود را ریختند ، مانند کسی که نوشت: "این واقعیت که او سعی نمی کرد فقط قفسه های شما را خالی کند (که من قضاوت نمی کنم) اما در عوض آنچه خانواده اش برای تهیه یک غذای خوشمزه به آن نیاز داشتند را دریافت می کند ، چیزهای زیادی در مورد آن مرد جوان! از اینکه برای افرادی که به آن احتیاج دارند نعمت می کنید متشکرم! " دیگری اظهار داشت: "از این طریق می دانید که او به خوبی تربیت شده است."

نظر شما در مورد فیلم شیرین چیست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید!

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند) اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب می کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن