پرونده تأمین بودجه ترور: حملات NIA در سرینگر و دهلی - حملات NIA در پرونده تأمین بودجه ترور همچنان ادامه دارد

[ad_1] NIA به چندین مکان در سریناگر و دهلی حمله کرده است.دهلی نو: آژانس تحقیقات ملی روز پنجشنبه در چندین مورد

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
حملات NIA در پرونده بودجه ترور ، جستجوی رئیس سابق کمیسیون اقلیت های دهلی ادامه دارد

NIA به چندین مکان در سریناگر و دهلی حمله کرده است.

دهلی نو:

آژانس تحقیقات ملی روز پنجشنبه در چندین مورد در دهلی و سریناگر در پرونده بودجه ترور یورش برد. این شامل شش سازمان غیر انتفاعی و نه مکان دیگر است. همچنین شامل املاک رئیس سابق کمیسیون اقلیتهای دهلی ظفرالاسلام خان است.

همچنین بخوانید

شش سازمان غیردولتی که NIA به آنها حمله کرده عبارتند از: فلاح ائام تراست ، اتحاد خیریه ، بنیاد رفاه انسانی ، بنیاد JK Yatim ، جنبش نجات و صدای قربانیان J&K از این تعداد ، خیریه اتحاد و بنیاد رفاه انسانی در دهلی مستقر هستند ، در حالی که بقیه از سرینگر در جامو و کشمیر کار می کنند. ظفرالاسلام خان رئیس اتحاد خیریه و ملی بنیانگذار و سردبیر روزنامه Gazette هستند.

آژانس تحقیق در پرونده بودجه ترور روز چهارشنبه به 10 مکان در سریناگر و یک مکان در بنگالورو حمله کرد. در این مورد ، آژانس مشکوک است که برخی سازمان های غیردولتی در هند کار می کنند ، آنها برای تهیه فعالیت های جدایی طلبانه در جامو و کشمیر از هند و خارج از کشور بودجه جمع می کنند. منابع گفته اند که در جریان حملات ، آژانس اسناد مشکوک و تجهیزات الکترونیکی زیادی را ضبط کرده است.

مقامات NIA روز چهارشنبه به خانه ها و دفاتر دعوت کننده ائتلاف J&K جامعه مدنی خرم پروز ، همکارانش پرویز احمد بخاری ، پرویز احمد ماتا و سواتی سشادری حمله کردند ، در حالی که پروینا آهنگر ، رئیس انجمن والدین افراد ناپدید شده سازمان های غیر دولتی Athrout و Greater Kailash Trust نیز مورد یورش قرار گرفتند.

ویدئو: حملات NIA در Srinagar و Bandipura ، ادعا شده است که از طریق NGO و Trust کمک مالی جمع کرده است


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب