پایه ریمل چیست؟

  پایه ریمل یک ماده آرایشی است که قبل از قرار دادن ریمل روی مژه ها استفاده می شود. نتیجه مطلوب تأکید ب

توسط ABDOOSNEWS در 12 شهریور 1400

 

پایه ریمل یک ماده آرایشی است که قبل از قرار دادن ریمل روی مژه ها استفاده می شود. نتیجه مطلوب تأکید بر تأثیرات ریمل مژه و ابرو است که عموماً برای ایجاد ظاهر مژه های بلندتر و ضخیم تر استفاده می شود. همچنین به جلوگیری از دویدن ، لک شدن ، جمع شدن و محو شدن ریمل کمک می کند.

 

پایه ریمل که پرایمر ریمل یا پرایمر مژه نیز نامیده می شود ، نوعی پایه آرایش است که برای افزایش عملکرد ریمل طراحی شده است. برخی شامل یک ماده تهویه کننده و ویتامین ها برای نرم و جدا نگه داشتن مژه ها هستند ، زیرا ریمل مایل به خشک شدن است - مخصوصاً نسخه های ضد آب. پایه معمولاً شفاف ، سفید یا سفید رنگ است ، اگرچه نسخه های رنگی نیز وجود دارد. هنگامی که ریمل روی پایه مالیده می شود ، رنگ پرایمر زیر آن قابل مشاهده نیست. پایه ریمل سفید برای استفاده از ریمل های رنگی مفید است. ریمل بنفش یا آبی ممکن است در مژه های تیره به خوبی نشان داده نشود ، اما استفاده از پرایمر برای ایجاد یک پایه سفید کمک می کند تا ریمل های رنگی درخشان تر به نظر برسند.

 

اگر از ریمل مژه و ابرو به درستی استفاده شود ، می تواند برای شما پول پس انداز کند. از آنجایی که این لوازم آرایشی برای صاف کردن مژه ها و ایجاد سطح اولیه مناسب برای ریمل طراحی شده است ، ممکن است لایه های کمتری از ریمل مورد نیاز باشد. کتهای کمتر می تواند به معنای ماندگاری یک لوله ریمل مژه و ابرو باشد ، اگرچه بیشتر آنها سه تا چهار ماه عمر دارند و باید به محض رسیدن به تاریخ انقضا جایگزین شوند. آغازگر ریمل عمر مفید مشابهی دارد.

 

پایه ریمل شبیه به ریمل معمولی استفاده می شود. چوب آرایشی را به صورت افقی ، در قسمت پایین مژه ها نگه دارید و برس را به آرامی در مژه ها بچرخانید تا یک لایه از پایه روی آن بمالید. ریمل را می توان در حالی که پایه هنوز مرطوب است استفاده کرد ، بنابراین نیازی نیست اجازه دهید کت قبل از ادامه کار خشک شود. عصای پایه ممکن است متفاوت از چوب ریمل باشد ، زیرا گرزهای پرایمر دارای موهایی کوتاهتر ، سفت تر و نزدیکتر هستند تا از پوشش کامل مژه ها اطمینان حاصل شود. فقط یک لایه پایه لازم است. کسانی که مایل به فر کردن مژه ها هستند باید قبل از استفاده از ریمل یا ریمل آن مرحله را انجام دهند.

 

ریمل مژه و ابرو ، ماسکارا ، شهری در شمال غربی الجزایر ، واقع در حدود 60 مایلی (60 کیلومتری) جنوب ساحل دریای مدیترانه. این کوه در دو تپه که توسط وادی تودمن از هم جدا شده اند ، در دامنه جنوبی دامنه بنی چوگران کوه های اطلس قرار دارد. ریمل مژه و ابرو ("مادر سربازان") به عنوان پادگان نظامی ترکیه در سال 1701 تأسیس شد. در حدود 1790 شهر توسط مسلمانان اسپانیایی (مورها) که در آنجا مستقر شده بودند رها شد و به ترکان بازگردانده شد ، که یک جامعه یهودی را در آنجا مستقر کردند. در سال 1832 عبدالقادر ، وطن پرست الجزایری که در همان منطقه متولد شد ، ریمل را به عنوان مقر خود انتخاب کرد. شهر در سال 1835 توسط فرانسوی ها به ویرانه تبدیل شد ، اما کنترل کامل تا سال 1841 مورد اعتراض قرار گرفت. این ریمل که اکنون مرکز اداری ، تجاری و بازار است ، فراتر از ویرانه های حصارهای قدیمی خود گسترش یافته است. شهر اصلی فرانسه ساخته شده در شمال شرقی و شهر مسلمانان در شمال غربی قرار دارد و مشرف به دشت خوب کشت شده گریس است. تجارت زیادی با محصولات چرمی ، غلات و روغن زیتون انجام می شود ، اما صنعت اصلی منطقه تولید شراب با شهرت بالا است. ترکیدن. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن