پاتریک بیتاتور: چگونه عیدی امین به طرز وحشیانه ای پدرم را کشت و چگونه به یکی از ثروتمندترین افراد در شرق آفریقا تبدیل شدم.

[ad_1] من در خانواده ای بسیار ثروتمند به دنیا آمدم. والدین من برای EAC کار می کردند، بنابراین ما در

توسط ABDOOSNEWS در 18 دی 1400
[ad_1]

من در خانواده ای بسیار ثروتمند به دنیا آمدم. والدین من برای EAC کار می کردند، بنابراین ما در کنیا و تانزانیا زندگی می کردیم. ما راننده ها و امتیازات زیادی داشتیم که من آنها را بدیهی می دانستم. ما ملک، مزارع، اتوبوس و ماشین داشتیم.

وقتی 13 ساله بودم پدرم توسط رژیم عیدی امین به طرز فجیعی کشته شد. پدرم در سن 44 سالگی درگذشت، درست زمانی که من واقعاً شروع به شناخت و تحسین او به عنوان یک قهرمان واقعی کردم. من واقعاً او را خیلی دوست داشتم. من خیلی ویران و شوکه شده بودم ... کلمات قابل توصیف نیستند. تکان دهنده ترین تجربه بود.

نه تنها پدر و نان ما را دزدیدند. هر چه داشتیم یک شبه گرفته شد. تمام چیزهای مادی که داشتیم یک لحظه ناپدید شد. گرفته شده.

ثروت در کنار ژنده پوشان شروع به توصیف آنچه از سر گذرانده‌ایم نمی‌کند. در چنین لحظاتی احساس کردم که خدا واقعاً ما را رها کرده است. پدر گریمز از کالج Namasagali من را همراه با خواهر و برادرم هزینه مدرسه را برای چند سال آینده برد یا خیر.

نقطه عطف زندگی من حدود یک سال بعد بود، روزی که خانواده به جای میز ناهارخوری روی تخت نشستند تا برای اولین بار چای بدون قند بنوشند. مادرم اصرار داشت که عادت کنیم و چای بنوشیم. سپس کوچکترین برادرم برای بابا گریه کرد. بعد مادرم هم که در 30 سالگی 6 بچه داشت گریه کرد. هیستریک. و از خدا بخواه که بیاید و همه ما را ببرد. بعد احساس کردم یک توده بزرگ در گلویم وجود دارد.

آن شب در اتوبوس آکامبا به نایروبی بودم و به دنبال شکر بودم. روز بعد با یک چمدان پر از شکر - 15 کیلویی - برگشتم. من پول اضافی را از بستگان نگران دریافت کردم که متوجه شدند یک نوجوان 14 ساله فقط برای شکر به کنیا آمده است. در آن روزها سفر تا این حد غیرقابل شنیدن بود. انگار امروز رفتم سوریه.

تقریبا هیچ ارتباطی وجود نداشت. عبور از مرز ترسناک بود، اما هیچ کس مشکوک نبود که کودک کوچکی در چمدان مدرسه قند حمل می کند. وقتی به خانه برگشتم، شادی و خوشحالی بسیار بود. مادرم مرا در آغوش گرفت. خود به خود متوجه شدم که دیگر پسر نیستم. مرد شده بودم این یک عمل مرا دوباره تعریف می کند. همسایه ها روی درخت انگور شنیدند که من شکر آورده ام و تقریباً التماس می کردند که بخرم. بنابراین ما آنها را نصف فروختیم و 4 برابر قیمت گرفتیم. و من در اتوبوس برگشتم به کنیا برای یک چمدان دیگر شکر... و اینگونه بود که کارم شروع شد.

آیا می دانید زندگی بدون قفل در جلوی خانه یا نداشتن درب حمام که در واقع بسته است چگونه است؟ این از دست دادن عزت است. من باید حیثیت و عزت نفس خانوادگی خود را باز می گرداندم.

آیا واقعاً اهمیت شغل برای جامعه را می دانید؟

بعد از 6 سال دبیرستان و 3 سال در یونی، اگر 3 سال آینده را به دنبال کار بگذرانید، این همه در را بکوبید و راه بروید تا کف کفش هایتان ناپدید شود. با رزومه پاره شده اش در دست. اعتماد به نفس شما بدون شک کاهش می یابد.

من بسیاری از شما را تشویق می کنم که به آنجا بروید و کسب و کاری راه اندازی کنید که شغل ایجاد می کند.
ما به جوانانی نیاز داریم که ایده یا راه حلی خلاقانه برای یک مشکل بیابند، فرصت را غنیمت بشمارند، ریسک کنند و با ایجاد کسب و کاری که شغل و سود فردا را فراهم کند، امکانات امروز را کنار بگذارند یا کنار بگذارند.

کار چیزی است که به افراد اجازه می دهد احساس مفید بودن کنند و عزت نفس خود را ایجاد کنند.

مشاغل افراد را به اعضای مولد جامعه تبدیل می کند.

کار باعث می شود مردم احساس کنند شهروند شایسته ای هستند.

شما جوانان امروزی هستید که با دانش و مهارت هایی وارد تجارت می شوید که این قدرت را دارید که خلاقیت و استعداد دیگران را برای دستیابی به منفعت عمومی به کار بگیرید. برای فعال کردن نیروی کار، سرمایه و سایر عوامل تولید.

این امر باید اوگاندا را به عضوی رقابتی تر و مفیدتر در منطقه بزرگتر شرق آفریقا تبدیل کند.

بگذارید برای همه شما روشن کنم: ایجاد شغل برای هر کشوری اولویت دارد تا به جلو برود.

من به شما می گویم، اگر این بهترین گزینه برای شماست، شغلی پیدا کنید، زیرا همه نمی توانند یک کسب و کار راه اندازی کنند. کار را انجام دهید و تا جایی که می توانید سخت کار کنید. همه چیزهایی که این شرکت ها می توانند به شما بیاموزند را بیاموزید - و شبکه ای از مخاطبین و دوستان بسازید، سپس تا زمانی که هنوز انرژی دارید ترک کنید!

اگر رویای خلق یک چیز عالی را دارید، اجازه ندهید یک شغل 9 تا 5 نفره - حتی یک شغل پردرآمد - شما را به یک زندگی آرام و راحت بیهوده کند. اجازه دهید این شغل پردرآمد شما را به سمت ایجاد یک تجارت برای خود سوق دهد.

با نگاهی به گذشته، در جایی موفق شدم که بسیاری شکست خوردند، عمدتاً به دلیل سخت کوشی، پشتکار، تمرکز بر مجموعه اهدافم، نظم و انضباط، صداقت، پذیرفتن مسئولیت زندگی ام و اعتقاد به اینکه می توانم آینده ام را تغییر دهم.

وقت آن رسیده بود که سگ سگ را بخورد. نه، حتی یک مرد سگ را می خورد. و باید راهی پیدا می کردم که بتوانم از خودم و خانواده ام حمایت کنم. شما شروع می کنید زیرا نفت اوگاندا در شرف تمام شدن است.

شروع به فروش شکر کردم، بعد پیراهن، بعد لباس زنانه، بعد کفش، بعد یک کلوپ شبانه، ارز، بعد تلفن همراه و ساعت پخش.

از آن زمان، سعی کردم خدمات یا محصولی را ارائه دهم که مشتری برای بازگشت منصفانه به آن نیاز دارد.

و متوجه شدم که از ارائه خدمات یا این دوره از محصول رضایت زیادی کسب کردم. کسب سود فقط پاداشی بود که بیشتر اوقات دنبال می شد.

Simba Tours and Travel، Simba Forex Bureau، Simba Telecom Ug، Simba Telecom در Tz با Vodacom، Simba Telecom در کنیا با Safaricom ایجاد کردم، در املاک، هتل ها، تولید انرژی، کشاورزی، بانکداری تامین مالی خرد، رسانه، بیمه و حمل و نقل سرمایه گذاری کردم.

امروز با تواضع در برابر شما می ایستم، به عنوان رئیس UIA، رئیس یک شرکت ثبت شده - Umeme، با هزاران سهامدار از اوگاندا، مشاور HE. رئیس جمهور، مشاور افتخاری استرالیا در اوگاندا.

اما مهمترین چیز این است که امروز بیش از 1500 کارمند استخدام می کنم.

تنها زمانی که تجربه بیشتری به دست آوردم و شهرت خود را به دست آوردم بود که توانستم از بانک ها وام بگیرم و وارد یک ملک جدی و تجارت بزرگتر شوم.

این داستان سیمبا است. از فروش 5 کیلوگرم شکر به همسایگان تا تبدیل شدن به بزرگترین خرده فروش پول موبایل و زمان پخش در آفریقا

وقتی در کسب و کارهای کوچکتر موفقیت نشان دادم، موفق شدم در بازارهای سرمایه پول جمع آوری کنم - از طریق یک IPO، همانطور که برای نیو ویژن، شرکت بیمه ملی و اخیراً برای Umeme انجام دادیم. و من موفق شدم برخی از مشاغل پیچیده و سرمایه بر مانند ElectroMaxx، شرکت انرژی را توسعه دهم.

آسان نبود؛ کند بود اما مطمئن یک روز در یک زمان، یک آجر در یک زمان. با این حال، شما زمان در کنار خود دارید. خوب استفاده کن و از مرتکب چند اشتباه در این مسیر نترسید.

از مهدکودک تا دانشگاه، مهارت‌ها یا نگرش‌های بسیار کمی را یاد می‌گیرید که به شما در راه‌اندازی یک کسب‌وکار کمک کند. مهارت هایی مانند فروش، شبکه سازی، خلاقیت و راحتی در صورت شکست یا شکست.

در واقع به شما یاد داده اند که هیچ اشتباهی نکنید. اشتباهات بهترین معلمان هستند اگر درس را یاد بگیری و تکرار نکنی.

هیچ تجارتی در دنیا بدون خرید کسی اتفاق نمی افتد. اما بیشتر دانش آموزان در مدرسه یا دانشگاه اطلاعات بسیار کمی در مورد فروش می آموزند

علاوه بر این، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها از دنیا بیرون می‌آیند که شبکه گسترده و پرجنب‌وجوشی از مشاوران و مربیان، رهبران و مشتریان، تامین‌کنندگان با کیفیت و استعدادهای ارزشمند استخدامی نداشته باشند.

شما یاد نمی گیرید که چگونه در شبکه کار کنید، روی میز خمیده باشید، برای امتحانات چند گزینه ای مطالعه کنید. شما آن را در خارج از کلاس با صحبت چهره به چهره با افراد دیگر یاد می گیرید. به MUBS بابت رویکرد متفاوتشان به این آموزش مهم تبریک می گویم، شروع به پرداخت سود کرده است.

اکنون باید با آرزوی موفقیت برای شما به پایان برسانم و باشد که شما آینده ای باشید که میهن عزیز ما اوگاندا را متحول می کند.

پاتریک بیتاچر یک تاجر، کارآفرین و سرمایه گذار است. او رئیس گروه سیمبا اوگاندا است. یکی از ثروتمندترین مردان اوگاندا و شرق آفریقا.


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن