ویروسی: این مادربزرگ 70 ساله از یک دهکده ماهاراشترا احساس جدید YouTube است

[ad_1] سرآشپز زن ویروسی یوتیوب برنده اینترنت است.نکات برجستهیک مادربزرگ 70 ساله کانال آشپزی خود را در YouTube

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

سرآشپز زن ویروسی یوتیوب برنده اینترنت است.

نکات برجسته

  • یک مادربزرگ 70 ساله کانال آشپزی خود را در YouTube راه اندازی کرد.
  • در عرض چند ماه ، کانال او جذب مشترکان زیادی شد.
  • در اینجا داستان موفقیت الهام بخش او وجود دارد.

در طی چند ماه از ارسال اولین دستور العمل خود در YouTube ، این زن در حال حاضر یک ستاره در دنیای اینترنت است. داستان او یکی از آن داستان های موفقیت نادر است که ما را از هیبت وحشت زده و الهام می بخشد. علی رغم همه احتمالات ، این زن از یک روستای روستایی در ماهاراشترا موفق شد با دستورالعمل های سنتی خود ، همه را در سن 70 سالگی به هیجان بیاندازد. بدون تحصیلات رسمی ، دانش اینترنتی و منابع محدود ، Suman Dhamne موفق شد شانس خود را تبدیل کند و تبدیل به چهره ای برای حساب کردن در YouTube. برای الهام گرفتن ادامه مطلب را بخوانید!

همه چیز با شناخت استعداد آشپزی نوه 17 ساله سومان دامنه آغاز شد. او تصمیم گرفت یک کانال YouTube به نام 'Aapli Aaji' راه اندازی کند و شروع به ارسال دستور غذاهای ماهاراشتریان برای او کرد که با ادویه های خانگی و ماسالا درست شده اند. ماه ها بعد ، جایزه YouTube Creator که به محبوب ترین کانال های YouTube خوش آمد می گوید ، به Suman Dhamne اعطا شد.

(همچنین بخوانید: فروشنده چای 70 ساله با بازوی شکسته با داستان خود اینترنت را جابجا می کند)

[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=rR8Me0nuzTE[/embed]

اخبار

سومان دامنه ، با کمک نوه اش ، دستور العمل های تهیه شده از خانه آنها را در دهکده Sarola Kasar ، در حدود 15 کیلومتری احمدنگار ، شلیک می کند و ارسال می کند. کانال YouTube وی در حال حاضر بیش از شش مشترک لک دارد و فیلم های دستورالعمل او هر روز میلیون ها بازدید را به خود جلب می کند.

تبلیغ شده

(همچنین بخوانید: پس از "بابا کا دبا" از دهلی ، "Rotiwali Amma" آگرا در رسانه های اجتماعی ویروسی می شود)

از vada pav و pav bhaji گرفته تا besan ladoo و balushahi ، همه دستور العمل های محبوب Maharashtrian را در کانال او پیدا می کنید اما به سبک سنتی ساخته شده اند. به نظر می رسد سبک فروتنانه وی در میزبانی از فیلم ها و آموزش دستور العمل های ساده با طعم های سنتی دل های بسیاری را به خود جلب کرده است. مشترکان فراموش نمی کنند که او را در نظرات همه ویدیوهایش با عشق دوش بگیرند. واقعاً دلگرم کننده است! همانطور که می گویند ، برای تحقق بخشیدن به آرزوهای خود هرگز دیر نیست.

درباره Neha Groverعشق به خواندن غریزه نوشتن او را برانگیخت. Neha به دلیل داشتن تثبیت عمیق در هر ماده کافئین دار مقصر است. وقتی او مشغول ریختن لانه هایش روی صفحه نیست ، می توانید در حالی که قهوه را می نوشید در حال خواندن است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن