ویباکس در بازی فورتنایت چیست و چرا استفاده از آن در بازی اهمیت دارد؟

در دنیای امروز که اکثر کاربران دنیای تکنولوژی را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند، روی آوردن جوانان به سمت تکن

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1400

در دنیای امروز که اکثر کاربران دنیای تکنولوژی را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند، روی آوردن جوانان به سمت تکنولوژی های سرگرم کننده امری بسیار عادی و قابل تصور است. امروزه بازی ها از هر تکنولوژی دیگری مخاطبان را به خود جلب کرده است و همین امر باعث شده است که منبع درآمد های بسیار هنگفتی برای سازنده های بازی به دست بیاید.

بسیاری از بازی های جذاب مانند کال آف، پابجی، فورتنایت و بازی هایی از این قبیل دانلود آن ها رایگان است و کاربر به راحتی می تواند به بازی کردن در بازی بپردازد. اکنون این سوال پیش می آید که اگر این بازی ها رایگان است پس از چه راهی شرکت های سازنده بازی کسب درآمد می کنند؟

شرکت های سازنده بازی از چه راهی کسب درآمد می کنند؟

همانطور که گفتیم شرکت های سازنده بازی های پر طرفداری مانند فورتنایت درآمد بسیار زیادی از این بازی به دست می آورند اما چگونه؟

کاربرانی که بازی فورتنایت را بازی می کنند به دلیل گرافیک بسیار بالا و هیجان غیر قابل وصف بازی وابسته این بازی می شوند و تشنه پیروزی در مقابل دشمنان در بازی خواهند شد. این پیروزی ها به مرور در طول بازی سخت تر شده و باید با سلاح و تجهیزات مناسب و پیشرفته تری به سراغ دشمنان رفت اما سازندگان بازی سلاح ها و تجهیزات را در حالت عادی فقط تا حد خاصی در اختیار کاربر قرار می دهند.

برای استفاده از سلاح های پیشرفته و تجهیزات اضافی و به روز شده باید آن ها را در فروشگاه بازی یا به روز کرد و یا سلاح های جدید خریداری کرد. خرید سلاح و به روز رسانی آن ها توسط ویباکس در بازی انجام می شود بنابراین ویباکس ها همان ارز های خرید تجهیزات و سلاح ها هستند که در بازی وجود دارد اما آن ها نیز محدود هستند و باید از فروشگاه های درون برنامه ای به دست آیند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با روش های رایگان و پولی در خرید ویباکس فورتنایت آشنا کنیم!

 روش های به دست آوردن ویباکس

ویباکس ها را در طول بازی می توان به دو روش به دست آورد:

 روش خرید ویباکس در داخل بازی: خرید ویباکس در بازی به این صورت است که به فروشگاه درون برنامه مراجعه خواهید کرد و در آنجا همان میزان ویباکس که لازم دارید را انتخاب می کنید و به مرحله پرداخت می روید، سپس به میزان انتخاب ویباکس وجه رایج یا همان پول واقعی استفاده شده در طول روز را پرداخت کرده و ویباکس ها به بازی شما اضافه خواهد شد.

نکته: خرید ویباکس در درون بازی برای کاربران ایرانی کار ساده ای نیست با بهتر بگوییم برای کاربران عادی ممکن نیست؛ زیرا کشور ایران به دلیل محدودیت ها و تحریم ها قادر به خرید کارت های اعتباری نمی باشد و به همین دلیل به راحتی نمی توانند که در بازی، ویباکس تهیه کنند اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

در ایران بعضی از فروشگاه ها و سایت های مجاز و قانونی وجود دارند که اقدام به فروش ویباکس می کنند. کاربران با مراجعه به آن ها می توانند ویباکس های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

روش رایگان دریافت ویباکس: در این روش گیمر با انجام مراحل مختلف بازی می تواند تعداد زیادی ویباکس را به صورت رایگان به دست آورد.

آخرین مطالب