وزیر پاکستان که در مورد پولواما لاف می زد به NDTV گفت ، من سو Mis تعبیر شدم - سخنان من سو mis تعبیر شد ، وزیر پاکستان که در مورد پولواما لاف می زد به NDTV گفت

[ad_1] اوایل روز پنجشنبه ، او جنجال بزرگی به پا کرد و گفت که پاکستان مسئول حمله تروریستی در Pulwama در جامو و

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

اوایل روز پنجشنبه ، او جنجال بزرگی به پا کرد و گفت که پاکستان مسئول حمله تروریستی در Pulwama در جامو و کشمیر سال گذشته است که در آن 40 سرباز کشته شدند.

"ضربه صعود": وزیر پاکستان ادعا کرد حمله پولواما دوباره بیانیه را معکوس می کند

چوداری در مجلس شورای ملی گفت: "ما هندوستان را وارد كردیم و كشتیم ، موفقیت ما توسط پولواما عمران خان انجام شد. همه ما در این موفقیت مشاركت داشتیم."

پس از هیاهوی وی در مجلس به دلیل این جنجال ، وی در حال تغییر بیانیه خود بود. "پس از حادثه پولواما ، هنگامی که با ورود به هند به هند ضربه زدیم."

بعداً در یک توییت ، او به "هنگامی که هواپیمای ما تاسیسات جنگنده را هدف قرار داد" اشاره کرد. وی گفت ، "ما با كشتن مردم بی گناه شجاعت نشان نمی دهیم. ما تروریسم را محكوم می كنیم."

تصویر نواز شریف در حال نوشیدن چای در کافه در شبکه های اجتماعی ویروسی می شود ، بحث در مورد سلامتی او آغاز می شود

هند در 14 فوریه سال گذشته با انجام یک حمله جراحی به یک مخفیگاه تروریست ها در بالاکوت پاکستان به حمله انتحاری به کاروان CRPF در پولواما پاسخ داد. پاکستان همچنین در پاسخ ، هواپیماهای جنگنده خود را برای هدف قرار دادن اهداف نظامی هند فرستاده بود.

عملیات هواپیمای ارتش پاکستان توسط نیروی هوایی هند خنثی شد و یک فروند هواپیمای هندی از آن طرف خط کنترل که در آن ابینندان وردهامان پرواز می کرد سقوط کرد و توسط ارتش پاکستان زندانی شد. او به مدت دو روز آزاد شد.

کجریوال از اظهارات نفرت انگیز وزیر پاکستان برای نخست وزیر مودی طفره رفت

اعترافات فواد چوداری وزیر پاکستان در مورد پولواما در هنگام بحث در مورد افشاگری های اخیر ایاز صدیق رهبر مخالفان صورت گرفت که در آن وی به دیدار شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و قمر جاوید باجوا رئیس ارتش پس از رویارویی نیروهای هوایی دو کشور اشاره کرد.

به گفته رهبر مخالفت ، "قریشی به رئیس ستاد ارتشبد قمر جاوید باجوا که بسیار ناراحت به نظر می رسید گفت که اگر پاکستان خلبان ابینندان وردمان را ترک نکند ، هند تا ساعت نه به کشورش حمله خواهد کرد. "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن