هیئت کنگره به سرپرستی رندیپ سورجوالا با فرماندار بهار ، فاگو چوهان ، در مورد اتهام مونگر و اخراج از وی - خشونت مونگر: رهبران کنگره با فرماندار ملاقات کردند

[ad_1] سخنگوی ملی کنگره ، رندیپ سینگ سورجولا ، هیئت را رهبری کرد. وی رهبران بسیاری از کنگره ها از جمله رئیس

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
خشونت Munger: رهبران کنگره با فرماندار دیدار کرده و خواستار برکناری CM Nitish Kumar شدند

سخنگوی ملی کنگره ، رندیپ سینگ سورجولا ، هیئت را رهبری کرد. وی رهبران بسیاری از کنگره ها از جمله رئیس جمهور کنگره پرادش مادان موهان جه ، سخنگوی حزب پاوان خدا را همراهی می کرد.

پاتنا:

انتخابات بهار خشونت Munger همچنان یک مسئله در میان است رهبران کنگره مخالف با عصبانیت از مرگ یک مرد در هنگام شلیک پلیس در هنگام غوطه وری مجسمه دورگا در مونگر ، با فرماندار فاگو چاوهان دیدار کردند و خواستار برکناری فوری نیتیش کومار ، رئیس دولت ایالت و سوشین کومار مودی معاون وزیر شدند. رهبران کنگره همچنین خواستار جبران خسارت 50 درصدی به خانواده جوانان کشته شده در این حادثه شده اند.

همچنین بخوانید

سخنگوی ملی کنگره ، رندیپ سینگ سورجولا ، هیئت را رهبری کرد. وی رهبران بسیاری از کنگره ها از جمله رئیس جمهور کنگره پرادش مادان موهان جه ، سخنگوی حزب پاوان خدا را همراهی می کرد.

توضیح دهید که پس از درگیری با دولت بر سر غوطه وری مجسمه دورگا در ویجیاادشامی ، پلیس مونگر نه تنها ایثارگران را به اتهام سنگین جلوه داد بلکه به آنها شلیک کرد. در این خشونت یک نفر کشته شد. پس از این افراد خشمگین بسیاری از نقاط شهر را تخریب کردند. روز پنجشنبه ، مردم عصبانی یک ایستگاه پلیس را دوباره با خشونت آتش زدند و وسایل نقلیه ایستاده را منفجر کردند.

سانجی راوت به مونگر گفت: "حمله به هندوتوا" ، گفت - اگر در ماهاراشترا یا بنگال بود ، BJP ...

اوباش همچنین به محل سکونت و دفتر SP Lipi Singh و SDO منطقه سنگ پرتاب کردند. کمی پس از این حادثه ، کمیسیون انتخابات دستور انتقال DM و SP منطقه را صادر کرد. مردم از عملکرد SP Lipi Singh عصبانی هستند. خواستار اقدام سختگیرانه علیه وی.

به دستور کمیسیون انتخابات ، دولت DM و SP را به آنجا منتقل کرده است. Manavjit Singh Dhillo به عنوان SP جدید و Rachna Patil به عنوان DM جدید ساخته شده است. با این اوصاف ، کمیسیون انتخابات به کمیساریای بخش ماگاد ، Asangba Chuba AO ، دستور داد که موضوع را بررسی کند. کمیسیون ظرف هفت روز گزارش را درخواست کرده است.

ویدئو: مرکز شهر: تظاهرات خشونت آمیز علیه شلیک در مونگر


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب