هند برای امضای قرارداد با ایالات متحده برای دسترسی به داده های ماهواره های نظامی - هند برای امضای قرارداد با ایالات متحده برای دسترسی به داده های ماهواره های نظامی

[ad_1] این توافق نامه اشتراک داده ها ، توافق نامه مبادله و همکاری (BECA) ، سومین و آخرین "بنیاد" با شرکای نزد

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

این توافق نامه اشتراک داده ها ، توافق نامه مبادله و همکاری (BECA) ، سومین و آخرین "بنیاد" با شرکای نزدیک بین المللی در ایالات متحده است. دو کشور قبلا توافقاتی را برای تبادل لجستیک نظامی و امکان برقراری ارتباط امن امضا کرده اند.

در بیانیه ای که روز دوشنبه صادر شد ، دولت گفت كه وزیر دفاع راجنات سینگ و همتای آمریکایی وی آقای آسپر ابراز خرسندی می كنند كه BECA در طی این سفر و همچنین تعامل نزدیك نیروهای مسلح دو كشور امضا شود.

آنها دفاع دوجانبه را برای همکاری نظامی به نظامی بررسی کردند و همچنین در مورد سیستم های ارتباطی ایمن و زمینه های جدید احتمالی اشتراک اطلاعات و همکاری بحث کردند. راجنات سینگ گفت که مذاکرات "قدرت دوباره" را به روابط دفاعی و همکاری هند و ایالات متحده می بخشد. آسپر همچنین از مشارکت استرالیا در تمرین ماه آینده مالابار ، یک سری تمرینات سالانه برای تقویت همکاری بین نیروهای دریایی هند و آمریکا استقبال کرد.

هند ماه آینده به همراه آمریكا ، ژاپن و استرالیا رزمایش سطح بالای دریایی مالابار را انجام خواهد داد. استرالیا برای اولین بار از سال 2007 که مشارکت چین را مورد انتقاد قرار داد ، به این تمرینات بازگشت. هفته گذشته ، ایالات متحده گفت که از نزدیک در حال مشاهده بن بست هند و چین در لاداخ و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دهلی است. ایالات متحده گفت كه می خواهد اطمینان حاصل كند كه اوضاع پیش نمی رود.

همچنین بخوانید - ممکن است چندین توافق نامه دفاعی با هند قبل از انتخابات در آمریکا در گفتگوهای 2 + 2 اعلام شود

مایک پمپئو و مارک آسپر برای سومین دوره مذاکرات 2 + 2 با همتایان هندی خود - راجنات سینگ و وزیر خارجه اس جیشانکار در هند هستند. این گفتگو درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا ، که در آن رئیس جمهور دونالد ترامپ در انتخابات مجدد است ، اتفاق می افتد.

دو به علاوه دو گفتگوی مرحله سوم
این مرحله سوم مذاکرات دو به علاوه دو سطح بین هند و آمریکا است. تحت دو به علاوه دو ، وزرای خارجه و وزرای دفاع دو کشور درباره موضوعات استراتژیک گفتگو می کنند. وزیر خارجه آمریکا و مایك پونپیو و وزیر دفاع ماركتی اسپر نیز برای شركت در این گفتگو كه در دهلی نو برگزار می شود ، عازم هند شده اند. به نمایندگی از هند ، وزیر دفاع راجنات سینگ و وزیر خارجه اس جیشانکار نماینده این کشور در مذاکرات خواهند بود. این مذاکرات هشت ماه پس از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به هند در حال انجام است. این چهارمین سفر پونپیو به عنوان وزیر خارجه آمریکا از دولت ترامپ است.

همچنین در مورد همکاری های امنیتی منطقه ای رایزنی خواهد شد
دو کشور درباره موضوعات همکاری های امنیتی منطقه ای ، مشارکت دفاعی و اطلاعاتی ، گفتگو بین ارتش ها و تجارت دفاعی گفتگو خواهند کرد. طبق گفته دولت ترامپ ، با پیشبرد توافق BECA ، مشارکت اطلاعات جغرافیایی بین هند و نیروهای آمریکایی تقویت شده است. همچنین پیشرفت بیشتری در زمینه به اشتراک گذاشتن اطلاعات استراتژیک بین ارتش ها و وزارتخانه های دفاع دو کشور حاصل شده است. این توافق نامه در حین گفتگوهای Toulest2 قابل فسخ است. در اوایل سپتامبر 2018 ، این گفتگو در دهلی و در سال 2019 در واشنگتن برگزار شد.

اطلاعات مهم را می توان بین ارتش ها به اشتراک گذاشت
با توافق BECA ، ایالات متحده قادر خواهد بود به سرعت اطلاعات مهم مناطق حساس جغرافیایی را از طریق ماهواره نظامی خود با هند به اشتراک بگذارد. هفته گذشته ، ایالات متحده گفت که در حال تماشای دقیق بن بست هند و چین در لاداخ است. او در حال اشتراک اطلاعات با هند است و نمی خواهد اوضاع بدتر شود.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن