همیلتون با پیروزی 92 در GP GP پرتغال رکورد شوماخر را شکست

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

این در حالی است که وی کلاه ایمنی مرسدس مایکل شوماخر را از پسرش در GP ایفل دریافت کرد ، وقتی که او با رکورد قدرتمند آلمانی برابر شد.

لوئیس همیلتون سرانجام رکورد مایکل شوماخر در بیشتر پیروزی های مسابقات F1 را شکست بسط دادن مشاهده عکس ها

لوئیس همیلتون سرانجام رکورد مایکل شوماخر در بیشتر پیروزی های مسابقه در F1 را شکست

پیش بینی می شد ، لوئیز همیلتون با پیروزی در رکوردشکنی در مسابقه 92 خود ، با پیروزی در مسابقات قهرمانی پرتغال در پورتیمائو ، به فرم پر رنگ خود ادامه دهد. همیلتون که در موقعیت قطبی آغاز شد در دور اول برتری مسابقه را از دست داد زیرا ابتدا توسط هم تیمی خود والتی بوتاس و سپس کارلوس ساینز جونیور از مک لارن که از لاستیک های نرم و باران سبک استفاده کرد ، پیشی گرفت.

سرانجام ، همیلتون لاستیک های خود را به کار گرفت و او شروع به بستن فاصله برای بوتاس کرد که همچنین از سانز سبقت گرفت. همیلتون سرانجام از بوتاس پیشی گرفت و با فاصله بیش از 20 ثانیه به یک نتیجه برتر از هم تیمی خود رسید. ماکس ورستاپن قبل از چارلز لکلرک که در فراری به روز شده با P4 قدرتمند ظاهر شد ، در Red Bull به P3 آمد.

1lo9jn84

Max Verstappen یک P3 دور را مدیریت کرد

شروع هرج و مرج بود که حتی باعث شد کیمی رایکونن 10 موقعیت کسب کند اما سرانجام ، راننده باسابقه آلفارومئو موفق شد در خارج از نقاط P11 پشت سباستین فتل در فراری دیگر که برخی امتیازات را با P10 کسب می کند ، به پایان برسد.

پیر گسیلی دوباره مسلماً راننده روز آلفا تاوری بود زیرا او توانست جلوتر از مک لارن ، ریسینگ پوینت و رنو در P5 به کار خود پایان دهد. گاسلی توسط کارلوس ساینز جونیور که در P6 در مک لارن به پایان رسید دنبال شد و سپس سرجیو پرز در Racing Point موفق شد یک P7 شجاع را بازیابی کند که از اولین برخورد با ماکس ورستاپن بهبود یافت. هم تیمی پرز ، لنس استرول ، تنها اتومبیلی بود که پس از یک مسابقه پر زرق و برق که در آن جریمه دو ثانیه ای 5 ثانیه ای دریافت کرد ، از جمله یکی به دلیل تصادف با لاندو نوریس که در P13 در مک لارن دیگر به پایان رسید ، دو بار پنالتی گرفت.

اخبار
maf6bdcs

دانیل ریکیاردو نتوانست پایان سکو خود را از ایفل GP تکرار کند

جفت رنو Estaban Ocon و Daniel Ricciardo به ترتیب در P8 و P9 به پایان رسید. الکس آلبون در P12 در ردبول دیگر به پایان رسید در حالی که جورج راسل در P14 برای ویلیامز به پایان رسید. آنتونیو Giovinazzi در P15 در دیگر آلفارومئو به پایان رسید. زوج خروجی هاس رومین گروژین و کوین مگنوسن به سختی راهی P16 و P17 شدند.

نیکلاس لطیفی در ویلیامز دیگر در P18 به پایان رسید در حالی که دانیل کویت در P19 در AlphaTauri به پایان رسید.

برای همیلتون ، این لحظه بزرگی بود زیرا او حتی پدرش را در لحظه پیروزی در مسابقه ثبت کرد. این در حالی است که وی کلاه ایمنی مرسدس مایکل شوماخر را از پسرش میک شوماخر در GP ایفل دریافت کرد ، وقتی که او با رکورد قدرتمند آلمانی برابر شد. قابل توجه است که همیلتون با یک قهرمانی جهان کمتر این رکورد را کسر کرده است ، هرچند که باید به راحتی بتواند تا پایان فصل با این رکورد برابر شود. همیلتون 13 سال در F1 حضور داشت وقتی تیم مک لارن به مصاف فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره جهان رفت که در مسابقه عنوان قهرمانی برابر رایکونن دوم شد و در اولین مسابقه خود در GP GP کانادا پیروز شد.

نتیجه

1 لوئیس همیلتون مرسدس
2 Valtteri Bottas مرسدس +25.592
3 Max Verstappen Red Bull + 34.508s
4 چارلز لکلرک فراری + 64.980s
5 Pier Gasly AlphaTauri +1 LAP
6 کارلوس ساینز مک لارن +1 LAP
7 Sergio Perez Racing Point +1 LAP
8 Esteban Ocon Renault +1 LAP
9 دانیل ریکیاردو رنو +1 LAP
10 سباستین وتل فراری
1+ LAP
11 Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing +1 LAP
12 الکس آلبون ردبول +1 LAP
13 لاندو نوریس مک لارن +1 LAP
14 جورج راسل ویلیامز +1 LAP
15 آنتونیو جیووینازی آلفارومئو مسابقه +1 LAP
16 Romain Grosjean Haas +1 LAP
17 کوین مگنوسن هاس +1 LAP
18 نیکولاس لطیفی ویلیامز +2 دور
19 Daniil Kvyat AlphaTauri +2 LAPS

تمام نشد

0 نظرات

دور 54 لنس استرول ریسینگ پوینت

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب