همه چیز درباره مرد عنکبوتی و تاریخچه او در فروشگاه تم تولد

مرد عنکبوتی یک قهرمان خیالی و ابرقهرمان است که داستان آن در مورد پسری است که تبدیل به مرد عنکبوتی می شود. فیلم

توسط ABDOOSNEWS در 11 آذر 1400

مرد عنکبوتی یک قهرمان خیالی و ابرقهرمان است که داستان آن در مورد پسری است که تبدیل به مرد عنکبوتی می شود. فیلم ها و بازی های زیادی ساخته شده است.


همه چیز درباره مرد عنکبوتی و تاریخچه او در فروشگاه تم تولد

 


مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان و یک قهرمان جذاب است که به یک اسطوره و قهرمان مورد علاقه بسیاری از مردم تبدیل شده است. و همه، به خصوص کودکان، بسیار بخشنده هستند که این سنگ را دارند. بنابراین وقتی برای مرد عنکبوتی لباس می خرند، فرزندان خود را در قالب این ابرقهرمانان تصور می کنید. لباس مرد عنکبوتی دانش آموز دبیرستانی است که با تار عنکبوتی به مرد عنکبوتی تبدیل می شود و می تواند روی دیوارها و دیوارها راه برود. این قهرمان پشمالو توسط مارول کامیکس، استن لی و طراح حیله گر استیو دیتکو ساخته شده است. مرد عنکبوتی برای یک روزنامه محلی کار می کند، اما قدرت زیادی دارد و با دشمنان زیادی در جاده همراه است که در مقاله زیر به طور کامل شرح داده شده است.

مرد عنکبوتی و خالقش

لباس مرد عنکبوتی یک قهرمان خیالی و ابرقهرمان است که مارول کامیکس آن را در کمیک منتشر می کند. در واقع این قهرمان اختراع شده به سختی توانست وارد دنیای کمیک شود. هنگامی که استن لی، سردبیر انتشارات مارول، با کمک طراح متخصص استیو دیتکو، ایده خلق یک شخصیت متفاوت و جدید را مطرح کرد، با رئیس خود صحبت کرد، اما با مخالفت های زیادی روبرو شد. رئیس به او می گوید که نوجوانان برای قهرمانان پول نمی دهند و مردم هرگز اردک را دوست نخواهند داشت. به این ترتیب استن لی نمی توانست از حمایت رئیس مارول برخوردار شود. در حالی که در یکی از مجلات مارول به نام The Amazing Fantasy، که شامل آن نیز می شود و مارول قصد ادامه انتشار را ندارد، استن لی تاریخچه لباس مرد عنکبوتی را به پایان می رساند و منتشر می کند. مجله رکورد فروش را می شکند و استن لی شروع به خلق و نوشتن داستان می کند. در نهایت مرد عنکبوتی کمدی خود را درباره مرد عنکبوتی شروع کرد و تاریخچه این قهرمان داستانی آغاز شد. این کتاب پس از انتشار 700 شماره کامل شد و بهترین مرد عنکبوتی جایگزین آن شد.


لباس مرد عنکبوتی و شخصیت هایش

قهرمانان این داستان عبارتند از: پیتر پارکر (که نام مرد عنکبوتی در تاریخ است)، دکتر اختاپوس (که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز است)، عمو بن (عموی مرد عنکبوتی)، عمو می (در فیلم مرد عنکبوتی) نام زن). عمو اسپایدرمن)، گوئن استیسی (اولین عشق واقعی مرد عنکبوتی)، جیمز جان جونا (ویراستار دیلی بیگل، که از مرد عنکبوتی متنفر بود)، (بزرگترین دشمن پیتر پاکیر).

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن