همه چیز درباره براول پس بازی براول استارز

در بازی براول استارز براول های زیادی وجود دارند که هر یک از آنها یک توانایی و قابلیت منحصر به خود را دارند، یک

توسط ABDOOSNEWS در 13 آذر 1400

در بازی براول استارز براول های زیادی وجود دارند که هر یک از آنها یک توانایی و قابلیت منحصر به خود را دارند، یکی از معروف ترین آن ها که کاربران ترجیح می دهند از آن بیشترین استفاده را داشته باشند براول کلت است. با من همراه باشید تا در ادامه اطلاعات کافی را در رابطه با این براولر در بازی براول استارز در اختیار شما قرار دهم.

در زیر به نکاتی که قرار است در رابطه با آنها صحبت کنم اشاره شده است :

قابلیت‌های براولر کلت در بازی براول استارز

استراتژی های براول کلت

شما می توانید بعد از باز کردن قفل جاده تروفی از این براولر استفاده کنید، در واقع این براولر انتخاب بسیار مناسبی برای نبردهای طولانی مدت است و می تواند در حمله اصلی خود شش گلوله شلیک کند و با صدمات زیاد، این امکان وجود دارد که تعداد بسیار کمی دیگر  بازیکنان زنده می مانند.

با من همراه باشید تا در مورد قابلیت های این براولر در بازی براول استارز صحبت کنیم و اطلاعات کافی در اختیار شما بگذاریم.

بارگیری مجدد اسلحه او حدود یک ثانیه طول می کشد.  شما می توانید با استفاده از تجهیزات و آیتم هایی که در اختیار شما قرار گیرد قدرت براول را افزایش دهید.

یکی دیگر از قابلیت های این براولر است که می تواند گلوله های طوفانی فوق العاده قوی را شلیک کند در واقع از این گلوله ها می تواند هر چه را که بر سر راه وجود دارد را از بین ببرد، گلوله های طوفانی این نیرو را دو برابر کند.  گلوله های معمولی آن می باشد یعنی دوازده عدد هستند و می توانند آن را حدود یازده برابر گلوله های قبلی داشته باشند.

کلت تجهیزات جنگجو

یکی از تجهیزات بسیار خوب این نیرو این است که می تواند تمام مهماتی را که دارد دو بار در یک چشم به هم زدن بارگیری کند.

چکمه های صاف

اگر این نیرو از چکمه های صاف استفاده کند، سرعت او در حین حرکت ده درصد افزایش می یابد و قدرت او افزایش می یابد.

از مگنوم مخصوص استفاده کنید

با استفاده از آن می توانید میزان شلیک این گلوله را یازده درصد افزایش دهید.

استراتژی های کلت برولر

نبردهای دوربرد

همانطور که قبلا اشاره کردم، می توانید از این براولر برای نبردهای طولانی مدت استفاده کنید.  که به راحتی می تواند بازیکنان دیگر را از بین ببرد و از آنجایی که سرعت بارگذاری مجدد او بسیار بالا است، می تواند سریعتر از سایر براولر ها عمل کند.  بنابراین توصیه می کنم از این براولر فقط در نبردهای طولانی مدت استفاده کنید.

پیش بینی، هدف، شلیک

استفاده همزمان از هر شش گلوله برای شما بسیار سخت است.  در واقع باید هدف خود را مشخص کنید و سپس به سمت او شلیک کنید.  حرکت سایر بازیکنان بسیار مهم است زیرا اگر نمی توانید حرکات آنها را پیش بینی کنید.  شما به راحتی مهمات خود را از دست خواهید داد.  با ارتقای قابلیت های این براولر می توانید توانایی های او را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید: در بازی براول استارز چطور می توانیم براول پس را فعال کنیم؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن