هرگونه تلاش یک جانبه برای تغییر وضعیت موجود در LAC غیرقابل قبول است: وزیر امور خارجه Jaishankar - هرگونه تلاش یک جانبه برای تغییر وضعیت موجود در LAC غیرقابل قبول است: وزیر امور خارجه Jaishankar

[ad_1] وزیر امور خارجه S. Jaishankar (عکس از پرونده).دهلی نو: در میان بن بست مرزی چین و هند ، وزیر خارجه اس ج

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
هرگونه تلاش یک جانبه برای تغییر وضعیت موجود در LAC غیرقابل قبول است: وزیر امور خارجه جایشانکار

وزیر امور خارجه S. Jaishankar (عکس از پرونده).

دهلی نو:

در میان بن بست مرزی چین و هند ، وزیر خارجه اس جیشانکار روز شنبه گفت که روابط هند و چین تحت "تنش شدید" است و توافق نامه چند سال گذشته دو کشور برای بازگرداندن عادی روابط به پایان رسیده است " "صداقت" باید با "صداقت" احترام گذاشته شود.

همچنین بخوانید

وزیر امور خارجه گفت که هرگونه تلاش یک جانبه برای تغییر وضعیت موجود در خط کنترل واقعی (LAC) "غیر قابل قبول" است. او در حال سخنرانی یادبود سردار پاتل بود که از AIR پخش شد. جایشانکر همچنین از آن طرف مرز به تروریسم اشاره کرد و گفت که هند برای مقابله با آن مجبور به اتحاد می شود.

همچنین بخوانید: من فاش خواهم کرد ... دیدن چهره دشوار خواهد بود 'پاسخ راجنث سینگ به رهول گاندی در مورد مسئله چین

جایشانکار گفت که جو صلح آمیز در مناطق مرزی زمینه را برای گسترش هماهنگی بین هند و چین در سایر مناطق فراهم می کند ، اما با گسترش همه گیر شدن روابط متشنج شده است.

وی گفت: "برای بازگرداندن عادی روابط هند و چین ، باید با توافق نامه های دو کشور با احترام صادقانه و صمیمانه رفتار شود." تا آنجا که به خط کنترل واقعی مربوط می شود ، هر تلاشی برای تغییر یک طرفه وضعیت موجود غیرقابل قبول است. "

وزیر امور خارجه گفت که روابط نمی تواند تحت تأثیر تغییر برداشتهایی که آن را تأکید می کند ، بی تأثیر باشد. وی گفت که روابط سه دهه ثابت بوده است زیرا هر دو کشور شرایط جدیدی را حل کرده و چالش های موروثی را به ارث برده اند.

وزیر گفت هند با توجه به قطب های مختلف نظم جهانی در حال ظهور ، بیشترین توجه را به همسایگان بلافصل خود خواهد داشت. بیش از 5 ماه است که در مرزهای لاداخ شرقی بین هند و چین بن بست وجود دارد که روابط را متشنج می کند.

چندین دور گفتگو بین دو طرف در سطح دیپلماتیک و نظامی برگزار شده است ، اما بن بست به پایان نرسیده است.

وزیر دفاع راجنات سینگ اسلحه را عبادت می کرد

(این خبر توسط تیم NDTV ویرایش نشده است. مستقیماً از خوراک سندیکا منتشر می شود.)


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن