نیتین گدکاری به مأموران NHAI به دلیل تأخیر در پروژه های افتتاح ساختمان جدید NHAI سرزنش کرد - نیتین گدکاری طبق برنامه NHAI - مقامات در اینجا ناکارآمد و فاسد هستند ، زمان بیرون انداختن آنها

[ad_1] در افتتاح ساختمان جدید NHAI ، گدکاری به شدت گوش می داد. (عکس پرونده)چیزهای خاصنیتین گدکاری در مراسم ا

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
نیتین گدکاری با انتقاد از برنامه NHAI -

در افتتاح ساختمان جدید NHAI ، گدکاری به شدت گوش می داد. (عکس پرونده)

چیزهای خاص

  • نیتین گدکاری در مراسم افتتاح ساختمان جدید NHAI شرکت کرد
  • خشم با اتمام پروژه پس از نه سال
  • گفت - افسران در اینجا دارایی های غیر عملکردی هستند
دهلی نو:

وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه های اتحادیه ، نیتین گدکاری در یک برنامه مجازی که روز چهارشنبه برگزار شد ، به دلیل کندی کار در سازمان ملی راهداری هند ، شعله ور شد. گدکاری در هنگام اجرای برنامه آنلاین در مراسم افتتاح ساختمان NHAI ، با مقامات مقامات برخورد شدید کرد. وزیر اتحادیه گفت که این پروژه 250 کرور در سال 2008 تصمیم گرفته شد. مناقصه آن در سال 2011 اهدا شد و اکنون پس از نه سال به پایان رسیده است.

وی ابراز نارضایتی کرد که 'دو دولت و هشت رئیس وقت گرفت. رئیس و عضو فعلی مربوط به آن نیست ، بلکه شخصیت های بزرگی هستند که از سال 2011 تا 2020 روی آن کار کرده اند. در صورت امکان ، عکس های او را در این دفتر قرار دهید ، که او تصمیم گیری را به مدت نه سال به تأخیر انداخت. وی گفت که با افتخار در بزرگراه های دهلی و بمبئی گفته می شود که آنها دو تا سه سال کامل خواهند کرد. این پروژه 80 هزار تا یک لور کرور ارزش دارد ، در حالیکه ساختن پروژه 250 کرور NHAI سالها به طول انجامید.

گدکاری گفت که "افراد مستضعف ، فرومایه و فاسد NHAI چنان قدرتمند هستند که حتی پس از گفتن در وزارتخانه نیز تصمیمات خود را اشتباه می گیرند. وقت آن است که چنین افسران "بی لیاقتی" راه خود را نشان دهند. "

همچنین بخوانید: سوادشی ، واردات را متوقف کنید و صادرات را افزایش دهید: وزیر اتحادیه نیتین گدکاری

گدکاری با ابراز نارضایتی از فرهنگ کار "تأخیر" در NHAI ، گفت که زمان آن فرا رسیده است که باید "دارایی های غیرفعال" را به عنوان راه برون رفت نشان داد. وی گفت که چنین افرادی پروژه ها را به تأخیر می اندازند و گلوگاه هایی را ایجاد می کنند. وی گفت که افسران نالایق در انستیتو هر پرونده را به کمیته ارسال می کنند ، این افسران باید "معلق" شوند و از کار برکنار شوند و عملکرد بهتر شود. وی گفت که در اینجا NPA وجود دارد که نمی تواند مانند کرم خاکی کار کند. در اینجا آنها نگهداری و تبلیغ می شوند.

گدکاری گفت ، "من از برخورد افسرانی که چنین میراثی را پیش می برند احساس شرم می کنم. این مقامات تصمیم گیری را به تأخیر می اندازند و مشکلاتی را ایجاد می کنند. اینها افسران سطح مدیر کل (CGM) ، مدیر کل (GM) هستند که سالها در اینجا مسدود شده اند.

او طعنه زد که باید مقاله تحقیقی در مورد چنین تأخیری تهیه شود. باید تصاویر CGM و GM مسئول تأخیر وجود داشته باشد. گدکاری گفت که باید مراسمی برگزار شود تا نام و عکس این افراد عمومی شود ، همانطور که وزارت برای افسران انجام کارهای خوب انجام می دهد.

(با ورودی از زبان)

ویدیو: نیتین گدکاری "پروژه رویایی" خود را در "Banega Swasth India" رونمایی کرد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب