نکاتی درباره تعمیر آسانسور

شما نیز قطعا استانداردهای مرتبط با ایمنی آسانسورها را دور از شوخی گرفته و از این روش وقار را برای آحاد ساکنان

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1401

شما نیز قطعا استانداردهای مرتبط با ایمنی آسانسورها را دور از شوخی گرفته و از این روش وقار را برای آحاد ساکنان ساختمان خویش به ارمغان آورید. برای دور اندیشی از استانداردسازی آسانسور می‌توانید داده ها دقیقتر از موسسات استیناف زیر تحقیق مرزو بوم به دست بیاورید. یکی مهم ترین سوال ها بخش اعظمی از اشخاص را ظریف ترین مجال برای تعمیر آسانسور صورت داده میباشد که دراین باره می اقتدار ذکر کرد، هر زمانی که شاهد سعی متعدد در بالابر شدید، می‌توانید اقدامات مربوط را برای تعمیر آسانسور ایفا دهید. در صورتیکه شما نتوانید در حین قابل قبولی مبادرت به تعمیرات متبوع خویش داشته باشید، ممکن میباشد اکثری از قطعات آسانسورها مصدوم و مخارج بسیار بالایی را برای شما به وجود آورد.

عدم بازشدن درب هر طبقه معمولا وقتی رخداد می افتد که دستگیره قفل طبقه با کمان درب گشوده کن، مسافت پیدا کرده‌باشد. به همین عامل، کمان نمی‌تواند قفل را به عقب غالب شود و در همچنان بسته میماند. به همین ادله، اکثر موسسات تعمیر آسانسور تولیدات تعمیری و تعویضی خویش را از 12 ماه تا 24 ماه گارانتی می کنند تا خاطر مصرف کنندگان از چگونگی اجناس بکار رفته و سرویس ها انجام یافته ریلکس باشد.

آیا شما هم شم میکنید مخارج تعمیر آسانسور شما زیاد میباشد؟

عدم تطابق شافت را می قدرت با به کار گیری از امکانات توسعه یافته اندازه گیری لیزر یا این که به آسانی با به کارگیری از یک خط راست و حرفه تشخیص بخشید. متناوباً ، خرید دستگاه های دنده ای را در حیث بگیرید که از موتورهای فلنج دار استعمال می نمایند و در شکل غیروابسته شدن دستگاه نیازی به تراز نیستند. بالابر هیدرولیک با جک های بدون واسطه از ذیل امنیت بیشتری دارااست البته ایمنی نوع بکسل دار آسانسورهای هیدرولیک با آسانسورهای کششی یکسان میباشد، ولی هر دو ایمنی بسیار بالایی دارا‌هستند.

نماد هایی که خبر از نیاز به تعمیر آسانسور میدهند و نباید آن‌ها‌را نادیده گرفت:

عموم در سرتاسر ساختمان حدوداً فورا متوجه می شوند که آسانسور به صدق عمل نمی‌نماید، و برای یاری تماس می گیرند. صدا به خیر از چاه بالابر عبور می‌نماید و میتواند به عموم در سراسر ساختمان هشدار دهد که به یاری نیاز دارید. اگرچه ممکن میباشد مشقت بار باشد، البته به خاطر داشته باشید وقتی که هرج و مرج می کنید وقار خویش را مراقبت فرمایید. این سنسورها در شکل تشخیص انسداد و وجود بازدارنده بر راز روش مسدود شدن درب، از مسدود شدن درب خودداری کرده و با معکوس کردن مسیر جنبش در‌ها، از جراحت دیدگی احتمالی خودداری می‌نماید. به جایی که بالابر میباشد بروید و با مسافران درون آن رابطه برقرار فرمائید.

جهت استفاده از خدمات مورد نیاز خود می توانید به سایت آیتکس مراجعه نمایید.
در‌این قسمت فساد های مکانیکی و الکتریکی شایع در بالابر مسافربر رسیدگی میشود. با دقت به آمارهای جانور بیشتراز ۸۰ درصد از فساد ها و ۷۰ درصد سوانح و حادثه ها بالابر مرتبط با فساد سیستم درب میباشد. فساد این سیستم معمولا غیرقابل پیش گویی و نامعلوم میباشد و به طور فساد درب کابین و درب طبقه بالابر مطرح میباشند. در صورتیکه که چهت نیل آسانسور فرصت متعددی را درانتظار می شوید، به احتمال زیاد کارآیی بالابر ساختمان شما در گیر ایراد گردیده است.

همه شیوه نامه های خدمت و مراقبت بالابر و فرمهای بازدید ماهیانه در چنگ فایده برداران قرار میگیرد تا مشترکین نیز در جریان کیفیت ایفا سرویس ها قرار گیرند. همینطور همگی آسانسورها هر 6 ماه به وسیله مهندسین واحد در دست گرفتن چگونگی بازدید می شوند تا از نگاه چگونگی کوشش سرویس ها آسانسورها را در اختیار گرفتن کنند.

تعمیرات آسانسور به یک‌سری موقعیت میباشد؟

به صورت متمرکز در مسئله های پیاده سازی، ساخت، ایجاد کرد و ارائه سرویس ها بعد از فروش بالابر و پله برقی فعال است. ایمنی سعی آسانسور ایجاب می نمایند سیم بکسل در شکل وخیم شدن ردوبدل گردد. سیم بکسل آیتم به کار گیری در آسانسور ممکن میباشد در تاثیر به کارگیری زیاد ساییده و نهایتا پاره خواهد شد.

این خلل در آسانسورهایی دیده میشود که دیرین و فرسوده گردیده‌اند و نیاز به بده بستان یا این که تقویت موتور دارا‌هستند. امروزه در اکثر شهرهای مملکت، بیشتر ساختمان های مسکونی و اداری دارنده بالابر میباشد و تعمیر آسانسور و خدمت و حفظ بالابر بسیار دارای اهمیت میباشد. در صورتی شما نیز با یک کدام از علامت های فساد نام برده در فوق مواجه شدید، می‌توانید این زمان را از دست ندهید و اکنون با همیاران ما از همین تارنما در تماس باشید. پیرو نوشته‌ی علمی سعی در آن داریم تا راجع‌به شایسته ترین و مطلوب ترین فرصت برای تعمیر آسانسور و ایده آل ترین کمپانی برای این دستور، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. در بعضی از مواقع فساد هایی در سیستم بالابر پیش می‌آید که نیاز میباشد تعمیر فوری صورت پذیرد.

آغاز می بایست یه خرده با اجرای و قطعات یک بالابر آشنا گردید تا راحتتر انگیزه فساد آسانسور را کشف فرمائید. اگر که بالابر صدا دارااست زنگ خطری میباشد برای تعمیر کردن آسانسور. به ویژه در شرایطی‌که تا به حالا بالابر خدمت نشده پس نباید صداهای افتضاح را نشنیده گرفت زیرا اثار بدی داراست پس بلافاصله مبادرت به تعمیر آسانسور فرمایید. معدل قدمت یک بالابر 15 تا 20 سال خواهد بود به همین استدلال آسانسورهای دیرین هیچوقت عالی عمل نخواهند کرد و نباید متعجب شد که از عمل بیفتند.قطعا در آسانسورهای سابق چشم اید که درها عالی عمل نکرده میباشد. ( گشوده شدن و مسدود شدن در به رنج اجرا گردد. ) در شرایطی که که در به خیر و خوبی عمل نکند ( دست کم در هفته یک توشه رخداد بیفتد. ) پس اکنون می بایست بالابر تعمیر خواهد شد. شایان بیان میباشد در‌صورتی‌که کابل ها اضافه توشه را متحمل نکنند و همگی سیستم های حفاطتی آنطور که می بایست عمل نماید.

در صورتی‌که از سرازیر‌کننده خطا به کارگیری می کنید، ذرات مو جود در آن می توانند منافذ قطعات شمارا مسدود نمایند. زمانی در بلبرینگ مسافت ساخت و ساز گردد، ممکن میباشد موتور نتواند به صحت بچرخد. درخواست های شما که احتمالا از سوی بقیه شرکتهای قابل پیاده سازی و اعمال نبوده میباشد را به شایسته ترین صورت ممکن اعمال خوا هیم بخشید. هم اکنون که متوجه اجزای متعدد بالابر شدید پس دلایل حاد شدن بالابر را نیز بدانید. تکان ریل راهنمای جنبی فارغ از تغییر‌و تحول مسافت ریل های راهنماآسانسور؛ هنگام تکان افزایشی یا این که تحت آسانسور نوسان می نماید و از پهلو به لرزش می افتد، بدین ترتیب این فساد به سادگی قابل کشف میباشد. هنگامی بالابر در گیر این موقعیت خواهد شد، قطعا”بايد بالابر را با حركت دستي كمي بالا يا پايين پیروزی و آنگاه موقعیت لیمیت را به موقعیت پیشین بازگرداند.

در شرایطی‌که به بالابر خویش اذن دهید با موتور نامنظم عمل نماید، موتور در غایت حاد می شود. درصورتی که متوجه بوی نامطبوع و ناگهانی شدید، ممکن میباشد از موتور شما باشد. در حالتی که آسانسور برای بالا و زیر رفتن زیر فشار باشد و زیاد تحمیل بزند، ممکن میباشد موتور آلوده و کثیف گردد.

همواره می بایست بدین نکته اعتنا داشت که به جهت اینکه بالابر حمل کننده آدم‌ها میباشد، از معیار مداقه بالایی بهره مند هست. و تعمیر آسانسور اهمیت زیادی دارد. بدین ترتیب در شکل بروز ایراد و یا این که فساد آن، مطلقا با گروه نگهبانی آقای بالابر راجع به باشید و سوال های خویش را در امر محافظت با همیاران ما میان بگذارید. باتوجه به اشکال آسانسورها (کششی، هیدرولیک، گیرلس، روملس و ...) که هر یک مستلزم علم و تجارب‌ی بسیار میباشد، آقای بالابر با نیروهای کارشناس خویش مطابق بالاترین استانداردها عهده‌دار اجرا همه فرایند نصب و فعال‌سازی میباشد. هنگام فساد آسانسور از لامپ قوه خویش برای کشف کردن دکمه\"تماس\" به کارگیری نمایید، که معمولاً با تصویر تلفن معلوم گردیده‌است. با فشردن آن با یک تکنسین تماس میگیرید تا به شما یاری دهد. همینطور به نیروی کار خدمت و حفظ بالا بر هشدار میدهد که مشکلی در بالابر وجود داراست.

پیرو، اشکال فساد های مکانیکی و الکتریکی شایع در بالابر مسافربر مرور و رسیدگی می‌گردد. معمولا همت آسانسور با پیش گویی عواملی زیرا ایمنی، چگونگی نقل و جابجایی مسافر، هرج و مرج و ارتعاش، معیار مصرف انرژی، فرصت گشوده و مسدود شدن درب و… آیتم نظارت قرار میگیرد. برخورداری از نیروی کار دارای تخصص، با تجربه و قوی که فراگیری های تخصصی تعمیرات بالابر را تماما گذرانده اند.

یا سیم بکسل ایراد داشته باشد که نیاز به جاری ساختن تهیه آن وجود داشته باشد. از این رو سرویس ها تعمیر آسانسور مشتمل بر گونه های مختلفی از سرویس ها میباشد که به وسیله شرکتهای تعمیر و خدمت بالابر ارائه می‌گردد. به کارگیری از این وسیله نقلیه، معاش را برای ما سهل و آسان خیس نموده است.

آخرین مطالب