نورتون علائم تجاری جدید را تحت مالکیت TVS تشکیل می دهد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

مارک موتورسیکلت بریتانیایی نورتون به عنوان شش نام از تاریخچه این برند برای محصولات آینده درخواست کرده است.

نورتون به عنوان شش نام جدید تحت مالکیت TVS درخواست کرده است بسط دادن مشاهده عکس ها

نورتون به عنوان شش نام جدید تحت مالکیت TVS درخواست کرده است

نورتون موتور سیکلت برای چندین نام جدید درخواست های علامت تجاری ثبت کرده است که احتمالاً در طیف وسیعی از مدل های جدید موتور سیکلت که تحت مالکیت شرکت TVS Motor هند به بازار عرضه می شوند ، مورد استفاده قرار می گیرد. آخرین برنامه های کاربردی مارک تجاری ، ثبت شده در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ، اولین نام های احتمالی ثبت شده توسط مارک نمادین موتور سیکلت بریتانیا از زمان خریداری TVS در آوریل 2020 با 16 میلیون GBP است. نام های ثبت شده در برنامه های علامت تجاری از تاریخ برجسته نورتون گرفته شده است و شامل "Norton Electra" ، "Norton Fastback" ، "Norton Navigator" ، "Norton Nomad" ، "Norton Ranger" و "Combat" است.

همچنین بخوانید: موتورسیکلت های نورتون به دنبال گسترش نیروی کار تحت مالکیت TVS هستند

pp5qneo

Norton Atlas Nomad و Norton Atlas Ranger دارای موتور مشابه 650 سی سی موازی هستند

در برنامه های تجاری علامت تجاری ، نام هایی برای استفاده ثبت شده است که به عنوان "وسایل نقلیه ، دستگاه هایی برای جابجایی از طریق زمین ، موتور سیکلت ها ، موتور سیکلت ها ، اسکوترها ، اسکوترهای متحرک / اسکوترهای موتوری ؛ قطعات و اتصالات موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه" ذکر شده است. نام ها توسط TVS برای وسایل نقلیه جدید استفاده خواهد شد. مدیریت TVS ادعا کرده است که تولید موتورسیکلت های نورتون در انگلیس ادامه خواهد داشت و نورتون می تواند از شبکه جهانی TVS Motor Company برای خدمات رسانی به مشتریان در بازارهای خارج از کشور استفاده کند.

همچنین بخوانید: TVS برای افتخار رزرو برای دوچرخه های نورتون

اخبار
631el74s

دوچرخه مسابقه ای Norton SG6 بر اساس دوچرخه جاده Norton V4 RR ساخته شده است

نام های Electra ، Fastback ، Navigator ، Nomad و Ranger قبلاً توسط این شرکت در دهه های 1960 و 70 استفاده می شده است. ناویگیتور یک موتور دوقلوی 349 سی سی بود که از سال 1960 تا 1965 تولید شد ، در حالی که الکترا با همان موتور تولید شد و در سال 1963 با 383 سی سی خسته شد. Fastback نامی بود که برای Norton Commando 750 در دهه 1970 استفاده می شد. Norton P11A Ranger قبلاً از سال 1967 تا 1969 تولید می شد در حالی که قدمت Nomad به دهه 1950 برمی گردد. در سال های اخیر ، از نام های Nomad و Ranger در نمونه های جدید 650 سی سی Norton Atlas استفاده شده است که اولین بار در سال 2018 اعلام شد.

همچنین بخوانید: مدیرعامل جدید نورتون به مشتریان اطمینان می دهد

5eh2ag7o

TVS در آوریل 2020 موتورسیکلت نورتون را با 16 میلیون پوند خریداری کرد

0 نظرات

TVS اعلام کرده است که سپرده هایی را که مشتریان قبلاً به مدیریت قبلی Norton Motorcycles پرداخت کرده اند ، احترام می گذارد و آن سفارشات ناتمام را تکمیل می کند. در زمان به دست آوردن موتورسیکلت های نورتون ، مدیریت TVS اعلام کرده بود که تولید موتورسیکلت های نورتون در انگلیس ادامه خواهد داشت و به هند منتقل نخواهد شد ، جایی که TVS دارای دو مرکز تولید است. در حال حاضر ، به نظر می رسد تمرکز بر احیای Norton باشد ، اما با وجود علائم تجاری برای بسیاری از نام ها ، این سsال ایجاد می شود که آیا TVS به دنبال کشف بخش متوسط ​​رشد دوچرخه های کلاسیک مدرن ، بین موتور 350-700 سی سی است؟ جابه جایی. اگر این یک ملاحظه باشد ، ممکن است داستان موتورسیکلت های نورتون در سال های آینده بسیار جالب تر شود.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن