نمایندگی تعمیرات کولرگازی اقساطی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی اقساطی با خرید کولرگازی اجنرال گارانتی ۲۴ ماهه هم به آن تعل

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1401

نمایندگی تعمیرات کولرگازی اقساطی

با خرید کولرگازی اجنرال گارانتی ۲۴ ماهه هم به آن تعلق میگیرد. انواع اسپلیت ها و کولرگازی اقساطی تی سی ال TCL مجهز به کارت گارانتی کولرگازی اقساطی و خدمات پس از فروش می باشند، در نتیجه خرید کولر گازی نامبرده با اطمینان خاطر انجام خواهد شد. به همین علت توصیه ما به شما این است که حتما سرویس کولر گازی را انجام دهید زیرا بسیار مفید خواهد بود. ان کولر گازی جدید شرکت جنرال با ظرفیت ۳۰۰۰۰ دارای طرح لبخند می کولرگازی اقساطی باشد که در هر خانه ای شیک ترین دکوراسیون را به وجود می اورد و با رنگ سفید خود را با تمامی وسایل موجود در اتاق هماهگ می سازد. GNR-24GW که به کولر 24000 جنرال معروف است، قدرت خنک کردن 24000 را دارد که سرعت باد آن تا 15 متر می رود و به خوبی اتاق های متوسط را خنک می سازد. در واقع گولر گازی سی هزار جنرال GNR-30GW دارای دو عملکرد می باشد و در کم ترین زمان هوای اتاق را سرد یا گرم می سازد. قدرت خنک کولرگازی اقساطی کنندگی یکی دیگر از مواردی ست که در هنگام خرید به آن توجه می شود و معمولا کاربران با توجه به فضای اتاق آن را بر می گزینند. در فصل گرم تابستان یکی از لوازمی که در خانه همیشه روشن است کولر می باشد که معمولا برق زیادی را هم مصرف می کند.

  1. لوله مسی کویل های کندانسور و اواپراتور سایز ۳/۸ اینچ
  2. دارای فیلتر آنتی باکتریال
  3. نمایش همه محصولات دریافت کننده دیجیتال
  4. کولر جنرال گلد مدل ویتالی
  5. کولرگازی اقساطی
  6. برج خنک کننده فایبرگلاس بامین تهویه
  7. فر توکار
  8. مهره پیچ
  9. اشتباه سیم کشی شده است

جنرال گلد در مهم ترین بخش این کولر گازی خود از موتور قدرتمند روتاری بهره برده است که می تواند عملکرد پایدار و البته در خور انتظاری را در برای گرمایش و سرمایش مساحت های 60 متر به پایین ارائه کند. جنرال در طراحی این کولر گازی ۳۰۰۰۰ از کولرگازی اقساطی موتور قدرتمند روتاری استفاده کرده که انرژی بسیار کمی را به مصرف می رساند. سیستم آن قدرتمند بوده و سروصدای کمی دارد. کمپرسور های روتاری جای موتور های قدیمی را گرفته اند و مصرف انرژی و نویز یا سروصدای کمتری دارند مصرف انرژی، سروصدای کم، راحتی کار توسط کاربر و طول عمر بیشتر از ویژگی های این مدل کولر گازی جنرال شکار است که مخاطبان زیادی دارد. از حالت توربو Turbo پشتیبانی کرده و می توان سرعا آن را تنظیم کرد. ال جی مانند همتای چینی خود سعی کولرگازی اقساطی کرده از موتورهای مختلف (روتاری، پیستونی، اسکرول) در محصولات خود استفاده کند. در کل محصولات اجنرال دارای کیفیت بسیار عالی که در ابعاد مختلف ساخته می شود.

کولرگازی اقساطی هايسنس

گروه تجاری بازرگانی اجنرال ایران با اراده ای قوی و پشتکاری فراوان در سال 1389 شروع به واردات سیستم های تهویه مطبوع مانند کولر گازی دیواری ، داکت اسپلیت و کولر گازی ایستاده اجنرال نموده و در طی 10 سال گذشته با ارائه بهترین محصولات ، توانسته ایم رضایت قلبی مشتریان را به دست آورده و در این زمینه موفقیت های بسیاری را کسب نماییم . کولر گازی های این کمپانی همانند کولرگازی اقساطی سایر محصولات در کنار مقاومت بالا شکل بسیار زیبایی دارند و اتاق نشیمن را با نمایی بسیار شیک و زیبا جلوه می دهد. در هنگامی هم که بیرون می روید می توانید این کولر را در حالت خودکار قرار کولرگازی اقساطی دهید تا به صورت اتوماتیک تا 24 ساعت خاموش یا روشن شود. پنل داخلی هم نقش اصلی وزش باد خنک را بر عهده گرفته است و با دریچه های کولرگازی اقساطی عریضی که بر روی بدنه ی آن قرار گرفته باد خنک به سمت بیرون می وزد و جالب اینجاست که دریچه های کولر قابلیت تنظیم جهت را دارند و می توان جهت پره ها و در واقع دریچه ها را به سمت چپ ، راست یا بالا و پایین تنظیم کنید .

خرید کولرگازی اقساطی

این کولر گازی علاوه بر پنل داخلی ، یونیت خارجی هم دارد که کولرگازی اقساطی در کولرگازی اقساطی بیرون از محل نصب می گردد و برای اینکه در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشد و در زیر باران و باد نماند ، بهتر است که بر روی چهار پایه ای قرار گیرد تا از سطح زمین فاصله بگیرد و دچار زنگ زدگی و فرسودگی نگردد . در هنگام خرید کولر گازی، علاوه بر اینکه باید با مدلهای مختلف این وسیله آشنا باشید، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید. طراحی وسایل مورد استفاده بسیار مهم است بعد از نصب کردن یک کولر گازی قسمت داخلی آن که در داخل اتاق نصب می شود بسیار حائز اهمیت چون مدام و به کولرگازی اقساطی صورت پیوسته در معرض دید است. حالت توربو Turbo به شما این امکان را می دهد تا زمانی که در یک روز تابستانی به خانه بر میگرده آن را فعال کرده و سرمایش سریع آن اتاق را خیلی زود سرد می کند. جنرال کولر گازی هایش را با قدرت خنک کنندگی متفاوت به تولید رسانده که هر فردی با توجه به سلیقه ی خود می تواند مدلی را انتخاب نماید. جنرال یکی از این سازندگان می باشد که با طراحی موتور جدید روتاری در کولر هایش نسبت به مدل های دیگر مصرف انرژی را به صورت چشم گیری کاهش داده است. امکانی دیگری که ال جی در این کولر گازی هایش از آن رونمایی میکند، حالت پیشرفته تر خواب در کولر گازی های قدیمی تر است که این بار از آن با نام خواب آسوده « Comfort Sleep » یاد میکند.

این کولر گازی مجهز به دکمه ی توربو می باشد که با فشار دادن آن حالت انجماد سریع فعال می شود و در هنگام گرمای شدید خیلی سریع تر از حالت معمول هوا سرد و خنک می شود. ولتاژ منبع تغذیه پایین تر از AC175V است. برای منزل بهتر است از نوع کولر گازی اسپلیت دیواری استفاده کنید. از آنجایی که کولر گازی یک خرید گران قیمت است و قرار است سال ها از آن استفاده کنید، بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که کولرگازی اقساطی دارای کیفیت بالا و ویژگی های پیشرفته ای باشند. نصب و راه اندازی آن راحت و تمام وسایل مورد نیاز را به همراه دارد. همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی برای تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولر گازی مورد نیاز و با رعایت شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده مراجعه نمایید ، این محاسبه به صورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر ، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی کولرگازی اقساطی شدید یا تجهیزات الکتریکی پر مصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر را ارائه گردیده است.

قیمت کولر گازی

کولر گازی GNR-24GW به صورتی طراحی شده است که می توانید به دلخواه سرعت فن آن را تنظیم نمایید و آن را در سه حالت کم، متوسط و زیاد قرار دهید. در تابستان گرم و کشنده ، داشتن یک منزل خنک به ارامش و سلامتی شما بسیار کمک می کند. از دیگر مزایای دیگری که این موتور به همراه دارد تولید صدای بسیار کم می باشد که در هنگامی که روشن می شود با تولید صدای خیلی کم به هیچ عنوان شما را اذیت نخواهد کرد و می توانید با ارامش کامل در کنار آن استراحت کنید. با وجود موتور روتاری بخش خارجی صدای بسیار کمی را تولید می کند و نیازی نیست که آن را حتما به پشت بام ببرید بلکه می توانید آن را در پشت پنجره نیز قرار دهید. یکی دیگر از علتهای روشن نشدن کولر گازی میتسوبیشی بروز اختلال در عملکرد برد الکتریکی کولر گازی است که در این حالت باید تعمیر کولر گازی میتسوبیشی انجام شود، و اگر برد قابل تعمیر نبود آن را تعویض کنید. امکاناتی همچون یخ زدایی هوشمند « Intelligent Defrost »، حالت خواب راحت «Comfortable Sleep Mode » و مهمتر از همه فناوری پاک کنندگی خودکار « Auto Clean » از ویژگی های برجسته ای است که پیشرفته بودن این کولر گازی 30000 را به رخ می کشد. گفتنی است که سیستم سرمایش سریع از دیگر ویژگی های کاربردی کولر گازی 24000 است که در عرض 30 دقیقه می تواند محیط مورد نظر را خنک کند .

  • کولرگازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب میکند
  • تکنولوژی اینورتر: دارد
  • ناودان ها
  • سطح قرار گیری یونیت خارجی باید کاملا مسطح و صاف باشد
  • مقاومت سنسور را با اهم متر بررسی کنید

کولر گازی ال جی یک دستگاه تهویه مناسب برای استفاده افرادی است که میخواهند در کمترین زمان ممکن هوای خانه یا محل کار خود را خنک کنند. کمپرسور یا همان موتور کولر گازی در تعیین کیفیت حرف اول را می زند ؛ چرا که میزان مصرف انرژی رابطه ی مستقیم با نوع کمپرسور دارد . در نسل قدیم کولرهای گازی به این شکل بود که کاربر دمای مشخصی را تنظیم کرده و کولر طبق آن، دمای محیط را خنک می نمود. بخار آب کولرگازی اقساطی در کندانسور که دارای فشار ۱/۰ اتمسفر است به حالت مایع در میآیدو سپس در خنککننده که تحت فشار ۰۱/۰ اتمسفر دوباره به بخار تبدیل میگردد و آب برای اینکه تبخیر گردد گرمای نهان خود رااز محیط خنککننده میگیرد و باعث ایجاد برودت میگردد سپس بخار آب ایجاد شده در خنککننده به جذب کننده منتقل میگردد و دوباره این چرخه تکرار میشود. کولرگازی 18000 جنرال بیشتر در سالن ها و محیط های اداری و مسکونی استفاده می شود. مدلهای زیادی از کولر گازی در سایزهای مختلفی توسط برندهای متعددی تولید و عرضه می شوند همین دلیل نیز باعث شده تا خرید کولر گازی به امری دشوار تبدیل شود و کاربر باید با دقت بیشتری نسبت به خرید آن اقدام نماید. بهتر است بدانید در صورتی که شرایط و توضیحات درج شده تصمیم خرید شما را نهایی کرده است، باید به یک مطلب انتهایی توجه لازم را داشته باشید.

 
آخرین مطالب