نمایشگاه آنلاین کتاب؛ اتفاق جالبی برای ناشران

در آذربایجان شرقی ، نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران دانلود کتاب تاریخی به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور

توسط ABDOOSNEWS در 30 شهریور 1399
در آذربایجان شرقی ، نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران دانلود کتاب تاریخی به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در زمینه کتاب ، فضای کافی را برای ناشران برای ارائه آخرین محصولات خود فراهم می کند. امسال اما به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان جمعیت ، به نظر می رسد برنامه ریزی به یک نمایشگاه مجازی منتقل شده است ، که مطمئناً تجربه جدیدی برای برگزارکنندگان نمایشگاه ، ناشران و بازدیدکنندگان است. با دو ناشر از استان آذربایجان شرقی در مورد ایده برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گفتگو کردیم که مورد بحث عموم قرار خواهد گرفت.

کتاب تاریخی معروف

ناشران استانی از عدم موفقیت کتاب تاریخی معروف در نمایشگاه بین المللی کتاب رنج بردند مجید سمساری ، مدیر انتشارات اختر کتاب تاریخی معروف تبریز دانلود کتاب تاریخی و فعال فرهنگی در زمینه نشر در این کلانشهر ، نمایشگاه کتاب تهران را فرصت خوبی برای فروش به ناشران شهرستانی دانست و گفت: "ما در تمام دوره های بین المللی از انتشارات اخر بازدید کرده ایم. نمایشگاه کتاب کتاب تاریخی معروف تهران امسال نیز مانند سال های گذشته تعداد زیادی کتاب آماده کرده بودیم تا در نمایشگاه به نمایش بگذاریم و در این شرایط اقتصادی و رکود بازار کتاب ، همه امید ما فروش در نمایشگاه بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم انطباق با نمایشگاه. ما چیزهای زیادی از دست دادیم.

دانلود رایگان کتابهای pdf

وی با اذعان به اینکه قدرت ادامه کار دانلود رایگان کتابهای pdf ناشران دانلود کتاب تاریخی باقی نمانده است ، گفت: اگر این امر به دلیل برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب باشد ، بهتر است مراکز رادیو و تلویزیون در استان ها انتشارات را قبل و همزمان ارائه دهند. حاضر در نمایشگاه. " با ایجاد برنامه های ویژه ادبی ، اخبار را منتشر و مردم را آگاه سازید. مدیر انتشارات اختر در آذربایجان شرقی افزایش سقف خرید دانلود رایگان کتابهای pdf در بن را راه حل دیگری می داند که می تواند به فروش بیشتر کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب کمک کنددانلود رایگان کتابهای pdf و همچنین یادآوری می کند که در شرایط فعلی ، ادارات کل فرهنگ اسلامی و راهنمایی در استان ها همچنین می توانند با خرید تعدادی کتاب دانلود کتاب تاریخی تازه منتشر شده از ناشران حمایت کنند.

دانلود کتابهای تاریخ اسلام

دفاتر راهنمایی مشترک نیاز به کار دارند مدیر انتشارات آرک در آذربایجان شرقی دانلود کتابهای تاریخ اسلام همچنین با تاکید بر کاهش قدرت خرید مردم و کوچک شدن سبد فرهنگ خانوار ، گفت: در شرایطی که علاقه مندان به کتابخوانی پول کافی برای خرید کتاب ندارند ، نهادهای فرهنگی مانند اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی نیاز به فعالیت دارند. مسعود ملازاده با توجه به نبود نمایشگاه كتاب دانلود کتابهای تاریخ اسلام در تهران دانلود کتاب تاریخی در سال جاری اظهار داشت: معرفی كتاب های جدید در قالب نمایشگاه مجازی می تواند تا حدودیدانلود کتابهای تاریخ اسلام به ناشران در فروش كتاب كمك كند؛ اما بهترین پشتیبانی از ناشران خدمات فرهنگی و شهری اسلامی در شهرها برای خرید تعداد قابل توجهی کتاب جدید و در دسترس قرار دادن آنها در کتابخانه های عمومی است.

بهترین کتاب های تاریخی ایران

وی ادامه داد: بهترین کتاب های تاریخی ایران به این ترتیب علاوه بر حمایت از ناشران ، افرادی دانلود کتاب تاریخی که به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به تهیه و خرید کتاب نیستند می توانند اخبار انتشار را از کتابخانه های عمومی وام بگیرند. ملازاده گفت: البته این کار چند سال پیش در اداره کل فرهنگ بهترین کتاب های تاریخی ایران و جهت گیری اسلامی آذربایجان شرقی انجام شده بود اما چند سالی است که کاهش یافته است. "به عنوان مثال آنها از هر کتاب دانلود کتاب تاریخی تازه منتشر شده 20 جلد می خواهند که بسیار ناچیز است. در عمل بهترین کتاب های تاریخی ایران نمی توان این را پشتیبانی انتشاراتی نامید. منبع اصلی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن