نسخه ویژه هوندا CR-V در هند راه اندازی شد. قیمت Rs. 29.49 لاخ

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
نسخه ویژه هوندا CR-V در هند با قیمت روپیه قیمت گذاری می شود.  29.49 لک (نمایشگاه پیشین ، دهلی) بسط دادن مشاهده عکس ها

نسخه ویژه هوندا CR-V در هند با قیمت روپیه ارائه می شود. 29.49 لک (نمایشگاه پیشین ، دهلی)

به منظور جلب خریداران جدید در فصل جشن ، هوندا اتومبیل هند رسماً نسخه ویژه جدید SUV پرچمدار هوندا CR-V را در این کشور راه اندازی کرده است. با قیمت 29.49 روپیه (نمایشگاه پیشین ، دهلی) ، مدل ویژه دارای چندین نسخه آرایشی در داخل است در حالی که از نظر مکانیکی همه چیز بدون تغییر باقی مانده است. این مدل بر اساس مدل CR-V فیس لیفت شده است که هم اکنون در سطح جهانی به فروش می رسد. این قیمت در حدود 1.23 پوند نسبت به مدل معمولی که 28.27 پوند قیمت دارد (نمایشگاه سابق ، دهلی) گران است.

همچنین بخوانید: نسخه ویژه هوندا Amaze راه اندازی شد؛ قیمت ها از 7 پوند لخ شروع می شوند

8n5f3ht

از ویژگی های اضافی این خودرو می توان به دروازه دم دار ، چراغ های جلو ، چراغ مه شکن LED و موارد دیگر اشاره کرد.

این SUV با ویژگی های جدیدی مانند درب عقب برقی بدون هندزف ، رینگ های جدید 18 اینچی آلیاژی ، چراغ های جلوی LED با DRL با چراغ های پیچشی فعال ، چراغ های مه شکن LED و موارد دیگر همراه است. نسخه ویژه CR-V در پنج رنگ - طلایی قهوه ای متالیک ، مروارید سفید پلاتینیوم ، فلز مدرن استیل ، قرمز تابشی و فلزی نقره ای قمری ارائه خواهد شد.

نسخه ویژه SUV پرچمدار هوندا از جلو طراحی جزئی می شود ، جایی که جلوپنجره بزرگ بزرگ کرومی با واحد سیاه براق جایگزین شده و با چراغ های جلو کامل LED جایگزین شده است. سپرهای جلوی نصب شده در SUV کاملاً جدید هستند. از طرف دیگر ، مشخصات جانبی همان نسخه معمولی است. در عقب ، تغییرات جزئی از جمله سپر جدید وجود دارد.

اخبار

در قسمت داخلی ، کابین اصلاحات جزئی زیبایی را به همراه چندین ویژگی اضافی دریافت کرده است. این خودرو شامل صندلی مجهز به سرنشین جلو ، سنسورهای پارک جلو ، عملکرد پیچش برای چراغ های مه شکن و آینه های بال بسته شده خودکار و موارد دیگر است. این SUV همچنین مجهز به سیستم سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto ، روشنایی محیط ، کروز کنترل ، صندلی راننده مجهز به تلویزیون ، دوربین ساعت مچی مارک ، کنترل آب و هوای دو منطقه ای ، سانروف سقفی پانوراما ، شش کیسه هوا ، ABS با EBD ، ترمز دستی الکترونیکی ، کمک پرتاب تپه ، کنترل پایداری الکترونیکی و موارد دیگر.

همچنین بخوانید: هوندا تخفیف حداکثر 2.5 پوند لک ماشین خود را در اکتبر 2020 اعلام کرد

0 نظرات

از نظر مکانیکی ، نسخه ویژه CR-V از یک بنزین 2.0 لیتری 4 سیلندر SOHC i-VTEC بهره می برد که مدل معمولی را نیز تأمین می کند. آسیاب بنزین برای تولید 152 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 189 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه تنظیم شده و به یک گیربکس متغیر مداوم (CVT) متصل می شود.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن