نخست وزیر تاریخ جنگ با پاکستان و چین را تعیین کرده است: رئیس UP BJP سواتانترا دیو سینگ - نخست وزیر تاریخ جنگ با پاکستان و چین را مشخص کرد: رئیس UP BJP سواتانترا دیو سینگ

[ad_1] بالیا: دِو سینگ ، رئیس ایالتی حزب بهاراتیا جاناتا ، در اظهار نظری جنجالی گفت که نخست وزیر نارندرا مودی

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
نخست وزیر تاریخ جنگ با پاکستان و چین را مشخص کرده است: رئیس UP BJP سواتانترا دیو سینگ
بالیا:

دِو سینگ ، رئیس ایالتی حزب بهاراتیا جاناتا ، در اظهار نظری جنجالی گفت که نخست وزیر نارندرا مودی تصمیم گرفته است که جنگ با پاکستان و چین در حال وقوع باشد. اظهارات وی روز جمعه بیان شد. قابل توجه است که در هند بین هند و چین در خط کنترل واقعی (LAC) ، جایی که نیروهای هر دو کشور به تعداد زیادی مستقر شده اند ، تنش وجود دارد.

همچنین بخوانید

رهبر BJP ادعای خود را در مورد شروع ساخت معبد Ram در Ayodhya و لغو وضعیت ویژه جامو و کشمیر در رابطه با آن عنوان کرده است. در حقیقت ، یک فیلم از سینگ ویروسی شده است ، که در آن وی گفته است که "درست مانند تصمیم در مورد معبد رام و ماده 370 ، نخست وزیر نارندرا مودی تصمیم گرفته است که چه زمانی به جنگ با پاکستان و چین برود." تاریخ مربوط مشخص می شود که چه اتفاقی بیفتد.

سینگ این سخنان را هنگام خطاب به کارگران حزب در محل اقامت BJP MLA Sanjay Yadav در سیکاندرپور در منطقه بالیا در 23 اکتبر بیان کرد.

BJP MLA Sanjay Yadav این ویدیو را روز یکشنبه منتشر کرد. دیو سینگ مستقل در سخنرانی خود رهبران حزب سماجوادی ، حزب باهوجان سماج و کنگره را با تروریست ها مقایسه کرد.

در این زمینه ، هنگامی که از نماینده منطقه ای BJP ، راویندرا کوشوا ، س wasال شد ، وی گفت که رئیس جمهور ایالت برای افزایش اشتیاق کارگران این حرف را زده است.

گلها در BJP MLA سورندرا سینگ دوش می گیرند

(به غیر از عنوان ، این خبر توسط تیم NDTV ویرایش نشده است ، بلکه مستقیماً از خوراک سندیکا منتشر می شود.)


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن