نحوه دریافت رویال پس به صورت رایگان در کلش رویال

کلش رویال یک بازی بزرگ چندنفره رایگان برای موبایل است و مانند اکثر بازی‌های این سبک، دارای ریزتراکنش&zwnj

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

کلش رویال یک بازی بزرگ چندنفره رایگان برای موبایل است و مانند اکثر بازی‌های این سبک، دارای ریزتراکنش‌های مختلفی است. یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد از بازی های رایگان در بین توسعه دهندگان، پاس های جنگی متغیر است. اینها به شما این امکان را می دهد که از طریق انجام بازی، پاداش های رایگان زیادی دریافت کنید. این راهنما به شما می گوید که چگونه رویال پس را در کلش رویال به صورت رایگان دریافت کنید.

چگونه در کلش رویال یک رویال پس رایگان دریافت کنیم.  رویال پس در کلش رویال، نبرد پاس بازی است که پاداش های قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد. این باعث می‌شود تجربه شما در بازی روان‌تر شود و به شما کمک می‌کند منابع مختلف بیشتری کسب کنید. بنابراین، بسیاری از بازیکنان تعجب می کنند که آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید رویال پس را به صورت رایگان دریافت کنید. امروز ما قصد داریم به شما کمک کنیم زیرا چند گزینه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

اولین راه برای دریافت رویال پس رایگان در هدایای مختلف است که توسط بسیاری از رسانه های اجتماعی مرتبط با بازی برگزار می شود. گاهی اوقات آنها رویال پس رایگان را در اختیار بازیکنان قرار می دهند، بنابراین شما می توانید در این رویدادها شرکت کنید و پاس نبرد رایگان دریافت کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که هدایا تصادفی هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید رویال پس رایگان دریافت کنید. با این حال، این واقعیت که شانس کم است به این معنی نیست که نباید سعی کنید شرکت کنید زیرا رایگان است.

همچنین، می توانید رویال پس رایگان از قبیله های خاص دریافت کنید. شما فقط باید یک قبیله با امتیاز پیدا کنید که بتواند پاس های نبرد را بدهد. این یک راه تصادفی دیگر برای دریافت رویال پس رایگان است. در نهایت می توانید در تورنمنت های مختلفی شرکت کنید که ممکن است جوایز قابل توجهی را برای مکان های برتر در اختیار شما قرار دهد. گاهی اوقات اینها می توانند با پول و پاس رویال به شما پاداش دهند.

آخرین مطالب