نحوه برخورد با شوهر دروغگو

[ad_1] دروغ «رمز مردانه مردان» برای ازدواج شاد است که می تواند شوهرانشان را خوشحال کند. بسیاری از ه

توسط ABDOOSNEWS در 14 آذر 1400
[ad_1]

دروغ «رمز مردانه مردان» برای ازدواج شاد است که می تواند شوهرانشان را خوشحال کند. بسیاری از همسران معتقد نیستند که دروغگویی در یک رابطه به ازدواج آنها آسیب می زند. در واقع آنها آن را «راهی آسان برای فرار» از بسیاری از اختلافات، اختلافات و رنجش ها می دانند. این روش آنها برای راحت کردن همه چیز و حفظ کیفیت و حس مشترک رابطه است. اما آیا کارشناسان موافق هستند؟

بسیاری از مردان فکر می کنند که دروغ گفتن در مورد چیزهای کوچک تا زمانی که در ازدواج وفادار باشند "خوب" است. با این حال، «دروغ، دروغ است» و حتی «بی ضرر» های کوچک می تواند بسیاری از ازدواج ها را با اثرات منفی و سمی خود نابود کند. بیایید ابعاد را بررسی کنیم و جزئیات اینکه چرا همسران در مورد چیزهای کوچک دروغ می گویند را کشف کنیم.

چرا شوهران در مورد چیزهای کوچک دروغ می گویند؟

هر شوهری دلایل خاص خود را دارد که چرا "دروغ های سفید" بی ضرر بر روابط او با همسرش مسلط است. او می تواند از آن برای محافظت از رابطه، پنهان کردن یک راز، اجتناب از درگیری یا تغییر موقعیت استفاده کند. او ممکن است احساس کند که بی ادبی با شوهرش می تواند به او صدمه بزند، و اختراع دروغ های کوچک بدون دلیل می تواند به او کمک کند تا از بحث های سخت دوری کند.

اما به قول معروف «دروغ، دروغ می‌آفریند» و وقتی شوهر شروع به توسل به دروغ کرد، گریزی از آن نیست. این می تواند به یک عادت ناخوشایند یا الگویی تبدیل شود که در آن او می تواند در مورد همه چیز، بزرگ یا کوچک دروغ بگوید. "اعتماد" به شوهری که دائماً دروغ می گوید، برای یک زن می تواند دشوار باشد. این حقیقت در مورد چنین مردانی است: شما نمی توانید دروغ بگویید و از همسرتان انتظار داشته باشید زمانی که به او نیاز دارید به شما اعتماد کند. او احتمالا هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد و حتی از شما در مورد حقایقی که می گویید سوال خواهد کرد. بنابراین این عادت وسواسی دروغگویی، شک و تردیدهایی را در ذهن همسر ایجاد می کند و به خصوص در روابط صمیمی مانند ازدواج مبتنی بر اعتماد و صداقت، فاجعه آمیز است.

اگر شوهر اغلب دروغ می گوید و چیزهایی را پنهان می کند، آن را نقض اعتماد در ازدواج تلقی کنید. اما از دیدگاه شوهر «دروغ های بی ضرر» رابطه با همسر را حفظ و حفظ می کند. بنابراین او می تواند دروغ های ساده ای مانند:

"نه عزیزم! تو اضافه وزن نداری."
من اون جوجه داغ رو ندیدم!
من یک سیگار نکشیدم.
"من گلدان را نشکستم."
"اوه - عزیزم! تازه یادم رفت ماهی رو از بازار بخرم. میشه از فروشگاه سفارش بدی؟"
"او فقط یک دوست است، شما فقط زیاده روی می کنید."

این دروغ های کوچک راه هایی است که او برای اطمینان دادن به همسرش از تعهدش به ازدواج دارد. اما در درازمدت می توان این را دستکاری و مسمومیت در زندگی زوجین نامید.

این دروغ های سفید با ورود یک شریک سابق می تواند موذیانه تر شود. او می تواند برای جلوگیری از درگیری با همسرش، جلسات خود را با سابق خود پنهان کند. این می تواند بذر خیانت را بکارد. بنابراین، دروغ در ازدواج هوشمندانه کیفیت رابطه زناشویی را تضعیف می کند. اما اگر همسری مراقب و مراقب باشد، می تواند قبل از اینکه دیر شود، «نشانه های دروغ زن» را شناسایی کند.

7 نشانه شوهر دروغگو که باید مراقب آنها باشد

وقتی با شوهرت زندگی می کنی، او را از درون می شناسی. نحوه واکنش او به موقعیت ها، مقابله با چالش های دشوار و حتی دروغ ها به راحتی برای شما قابل تشخیص خواهد بود. با این حال، اگر تشخیص الگوی یک دروغ برای شما دشوار است، در اینجا برخی از نشانه های مطمئن دروغگو وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

1. "سوالات" خود را بپرسید
دروغگوی باتجربه از پاسخ دادن به یک سوال مستقیم اجتناب می کند. او از تاکتیک های مختلفی استفاده می کند تا همسرش را از موضوع منحرف کند و موضوع را به سمت شما هدایت کند. احتمال سقوط شما وجود دارد. اما اگر فکر می کنید مشکلی وجود دارد، پس موضع سخت بگیرید و از شوهرتان بخواهید مستقیماً «بله» یا «نه» پاسخ دهد. اگر او برای پاسخ دادن وقت بگذارد، به احتمال زیاد چیزهایی را از شما پنهان می کند.

2. برای پاسخ دادن اغلب از «کلمات پر کردن» استفاده کنید
شوهران دروغگو به زمان بیشتری نیاز دارند تا دروغ را پردازش کنند و آن را برای همسرشان باورپذیر و واقعی جلوه دهند. دروغگوها با استفاده از پرکننده‌هایی از کلماتی مانند "اوم"، "آها" و غیره، برای پردازش تفکر و در عین حال فرمول‌بندی یک دروغ قابل قبول در وسط مکالمه، زمان به دست می‌آورند.

3. برای پاسخ دادن به سوالات، حتی سوالات آسان، زمان بیشتری صرف کنید
حتی برای سؤالات داغی که می توان به راحتی در چند ثانیه با «بله» یا «نه» به آنها پاسخ داد، دروغگو می تواند از «بهانه ای برای فرار» استفاده کند تا از موقعیت های دشوار دوری کند. اگر شاهد چنین رفتاری باشید، این احتمال وجود دارد که او سعی کند چیزهایی را پنهان کند یا رازی را از شما پنهان کند.

4. "مدل های مادی" آن همچنان در حال تغییر هستند
از قضا، وقتی شوهر دروغ می گوید، می تواند بیشتر از لحن بالاتری برای پوشاندن اشتباهات در یک رابطه استفاده کند. یا تردید او در پاسخ را می توان با خطاهای زبانی و دستوری محک زد. او حتی می تواند سریع صحبت کند. فقط برای پایان دادن به گفتگوی ناخوشایند با همسرش. چنین اختلافاتی در لحن صدا و الگوهای گفتار این حقیقت را آشکار می کند که او می تواند به معشوقش دروغ بگوید.

5. حرکات دست به چهره را رمزگشایی کنید.
وقتی دروغ گفته می شود، زبان طبیعی بدن را پشتیبانی نمی کند. حتی زمانی که یک دروغگوی وسواسی پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند، بدن او می‌تواند علائم شدید استرس فیزیکی را نشان دهد. یک زن می تواند این علائم زبان بدن را مشاهده کرده و از آنها سیگنال بگیرد تا بفهمد آیا شوهرش دروغ می گوید یا نه:

مراقب حرکات چشمش باشید اگر شوهر در مکالمه از تماس چشمی اجتناب می کند، این ممکن است عدم تمایل او را برای در میان گذاشتن حقیقت با شما آشکار کند. حتی اگر بتواند تماس چشمی را حفظ کند، ممکن است احساس ناراحتی کند. همچنین، اگر چشمک می زند یا بیشتر چشمک می زند، مراقب دروغگویی باشید.

حالات چهره او در طول دروغ همچنان تغییر می کند. او می تواند حرف های خیالی خود را با لبخندی ساختگی که به چشم نمی رسد حمایت کند. یا می‌تواند صورتش را بپوشاند، چشم‌ها یا بینی‌اش را بیشتر بمالد تا از درگیری جلوگیری کند. گاز گرفتن لب یا عرق کردن، قرمزی خفیف ممکن است به این معنی باشد که دروغ گفته شده است
بدن عصبی او حرکت می کند، زیرا بی قراری، حرکات تحریک کننده پاها، مانند ضربه زدن با انگشتان پا یا هم زدن، نیز به دلیل دروغ گفتن به همسرش زیر اسکنر می افتد.

ایستادن با دست‌های جمع شده یا نشستن با پاهایش، غریزه او را برای محافظت از طریق دروغ نشان می‌دهد.

پنهان کردن دستان خود در جیب او ممکن است به این معنی باشد که او در گفتگو تمیز نیست.

6. "نسخه" او از دروغ همچنان در حال تغییر است
دروغ همیشه یکسان نیست. هر بار که کسی آن را بررسی می کند، تغییر می کند. عدم تطابق در یادآوری گزارش ها، حتی در جزئیات جزئی، دلیل محکمی است که شوهر دروغ می گوید.

7. گوشی خود را زنده نگه دارید
شوهر زناکار برای مخفی نگه داشتن رابطه خارج از ازدواجش به هر قیمتی شده گوشی خود را نگه می دارد. او دیر به خانه می‌آید، چیزها را پنهان می‌کند یا برای فرار مخفیانه با زن دیگر برنامه ریزی می‌کند. برای محافظت از دروغ های خود و جلوگیری از هر گونه عواقبی، او می تواند تلفن خود را همیشه همراه خود داشته باشد. اگر او در جایی نزدیک گوشی خود متوجه شما شد و با حیرت منفجر شد، یا آن را از شما ربود، احتمال اینکه او دروغ می‌گوید یا رازی را حفظ کند 100 درصد است. گام بعدی مقابله با او به دلیل دروغ ها و مقابله با جدی بودن وضعیت است.

چگونه با شوهر دروغگو رفتار کنیم و با او رفتار کنیم؟
دروغ - چه در مورد چیزهای کوچک مانند کشیدن سیگار یا حفظ اسرار بزرگ مانند یک رابطه خارج از ازدواج - جایی در رابطه ای مانند ازدواج ندارد. پس پس از محاسبه نشانه مدل دروغ های سمی همسرتان، زمان مناسبی برای مقابله با او و مقابله با مشکلات ازدواجتان است.

1. مدل دروغگویی او را مرور کنید
اولین قدم در برخورد با شوهر دروغگو با مروری بر انواع دروغ آغاز می شود.

آیا او دروغ می گوید تا در نور امیدوار کننده نقاشی کند؟ یا می خواهد با استفاده از دروغ از هرگونه شرم یا ناراحتی مانند سابقه خانوادگی، روابط گذشته، چالش های شغلی و وضعیت مالی جلوگیری کند.

سعی می‌کند با دروغ‌های همیشگی یک رابطه را مخفی نگه دارد و در یک ازدواج از مشکل دور بماند.

یا دراز کشیدن تحت فشار. به عبارت دیگر، دروغ بخشی از شخصیت و زندگی اوست و او یک «دروغگوی بیمارگونه» است. چنین افرادی با دروغ در اطراف خود توهم ایجاد می کنند. این می تواند اطلاعات نادرست را در مورد همه چیز، از جمله گذشته، دستاوردها و خانواده فاش کند.

درک میزان دروغ به شما کمک می کند تا مرحله بعدی مکانیسم برخورد با دروغ همسران را شناسایی کنید.

2. به این فکر کنید که اگر حقیقت را به شما بگوید چه واکنشی نشان می دهید
گام دوم این است که واکنش های خود را پس از مشاهده واقعیت دروغ های زناشویی در نظر بگیرید. فرض ساده است - موقعیت ها و اختلافات ناخواسته می تواند او را مجبور به دروغ گفتن کند. بنابراین، سناریوهای اطراف دروغ های شوهرتان را تصور کنید. اگر او در مورد گذراندن وقت با دوستانش صادق بود و باز بود، آیا عصبانی می شدی یا تلافی می کردی؟ یا اگر روزی خرید مواد غذایی را فراموش کرد، سر او فریاد می زنید و وسایل را منفجر می کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، شما نیز مسئول مدل سمی دروغگویی هستید. بنابراین هنگام برخورد با شوهر دروغگو، درک کنید که او به یک محیط امن و قابل اعتماد نیاز دارد که برای صداقت ارزش قائل باشد و او را تشویق کند که حقیقت را بگوید.

3. به عنوان یک زوج با هم ارتباط برقرار کنید و مسمومیت دروغ را شکست دهید
راه بعدی برای مقابله با مدل منفی دروغ گفتن این است که این مشکل را به شوهرتان گزارش دهید. به او بگویید که آسیب دیده اید، او به شما اعتماد ندارد و به دروغ گفتن ادامه می دهد تا شما را در ازدواج راحت کند. کاستی های خود را در واکنش های تکانشی و غیرمنطقی بپذیرید. از صمیم قلب صحبت کنید و برای غلبه بر اثرات سمی ازدواج خود با محدود کردن دروغ ها و صادقانه تر بودن با یکدیگر، با یکدیگر همکاری کنید.

4. اگر دروغ ناقض تعهد در ازدواج، یعنی روابط خارج از ازدواج باشد، مقابله کنید.
اگر او در ازدواج خیانت می کند، پس رویارویی راهی قدرتمند برای ابراز درد و رنجش شما است. آشکارا با او ارتباط برقرار کنید و به او بگویید که به دلیل عدم صداقت او در ازدواج از طریق روابط خارج از ازدواج چقدر احساس خیانت می کنید.

دروغ می تواند شما و همسرتان را به شبکه ای از سمیت گره بزند. بنابراین، لحظه ای که متوجه شدید شوهرتان به شما دروغ می گوید، او را نادیده نگیرید. مشاوران ما در رابطه با بونوبولوژی همچنین این واقعیت را تکرار می کنند که دروغ در رابطه ای مانند ازدواج جایی ندارد. بسیاری از زوج ها به اشتراک می گذارند که چگونه این مدل مسموم دروغ می تواند پایه های اعتماد را مختل یا ویران کند. پس برای اینکه ازدواج هایتان را از این شکنجه نجات دهید، به موقع «دروغگو» را بگیرید و له کنید. این یکی از راه های قابل اعتماد برای مقابله با شوهر دروغگو و نجات بسیاری از ازدواج ها از موارد منفی مانند پنهان کاری و عدم صداقت است.

[bonobology.com]


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن