میزان ماندگاری عطر دیور ساواج چقدر است؟

به عنوان یکی از عطرهای برند فرانسوی که بسیار مشهور و معروف شده است و در بین آقایان استفاده از آن محبوبیت بسیار

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

به عنوان یکی از عطرهای برند فرانسوی که بسیار مشهور و معروف شده است و در بین آقایان استفاده از آن محبوبیت بسیاری دارد، از عطر دیور ساواج می توان نام برد. اما در هنگام خرید این برند عطر مشهور فرانسوی، این سوال پیش می آید که زمان ماندگاری آن چقدر است؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا در مورد میزان ماندگاری عطر دیور ساواج توضیحاتی بیشتری ارائه دهیم.

در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که در دیور ساواج فرانسوی میزان پایداری بوی عطر بسیار بالا می باشد. به طوری که از شروع زدن این عطر تا از بین رفتن بوی آن شاید ساعت ها طول بکشد و حتی بعد از زمان از دتست رفتن بوی آن نیز بوی کمی از آن احساس می شود.

در میزان پایدار بودن عطر دیور ساواج باید گفت که چیزی حدود پنج ساعت به بالا این بوی بی نظیر و فوق العاده استشمام می شود و به هیچ عنوان با گذشت زمان بوی دیور ساواج کم نمی شود و کامل هم از بین نمی رود و شاید تنها پایداری بوی این عطر فرانسوی را مدیون استفاده از ماده ای که درون عطر هست باید بدانیم و این ماده ای غیر از سیتروس آروماتیک نیست که باعث شده میزان ماندگاری و ثابت بودن عطر دیور ساواج بسیار طولانی مدت باشد.

با استفاده از عطر دیور ساواج مدت های طولانی خوش بو هستید و به هیچ عنوان از بوی اصلی که دارای نت های گوناگونی می باشد، چیزی کاسته و کم نمی شود. این عطر مشهور و بی نظیر فرانسوی را در هر سنی و هر مکانی می توانید استفاده کنید تا از بوی آن خود شما و بقیه لذت فراوانی ببرند. لازم به تذکر می باشد که  این عطر در هنگام مصرف دوام طولانی مدتی دارد و سال ها قابل نگهداری می باشد، بدون آن که بذره ای از بوی آن کم شود.

منبع: چرا عطر دیور ساواج از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن