من فاش خواهم کرد ... دیدن پاسخ راجنات سینگ به راهول گاندی در مورد مسئله چین دشوار خواهد بود - من فاش می کنم ... دیدن چهره پاسخ راجنات سینگ به راهول گاندی در مورد مسئله چین دشوار خواهد بود

[ad_1] پاتنا: در انتخابات مجمع بیهار 2020 ، راجنات سینگ وزیر دفاع امروز پاسخ مناسبی به اتهامات رهبر حزب کنگره

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]
پاتنا:

در انتخابات مجمع بیهار 2020 ، راجنات سینگ وزیر دفاع امروز پاسخ مناسبی به اتهامات رهبر حزب کنگره راهول گاندی برای ورود به مرز هند در انتخابات مجلس بیهار داد. راجنث سینگ در سخنرانی در راهپیمایی انتخاباتی NDA در پاتنا با لحنی هشدار دهنده درباره اظهارات کنگره گفت که اگر افشا کنم ، نشان دادن چهره کار دشواری است.

همچنین بخوانید

بگذارید به شما بگوییم که رهبر کنگره راهول گاندی در مورد بن بست فعلی با چین دائماً در مرکز به دولت مودی حمله می کند. راهول گاندی در هر راهپیمایی انتخاباتی می گوید كه چین چندین كیلومتر مربع وارد مرز هند شده است.

وزیر دفاع راجنات سینگ در پاسخ به این اتهامات گفت ، "امروز توسط رهبران برخی احزاب سیاسی ، توسط کنگره ... شجاعت و شجاعت پرسنل ارتش ما زیر سوال می رود. گفته می شود که چین آمده و 1200 کیلومتر مربع زمین را اشغال کرده است. من فاش می کنم ... نشان دادن چهره دشوار خواهد بود ... "

راجنات سینگ در اینجا متوقف نشده است ، نیازی به ذکر موضوع چین و 1962 نیست که چطور می تواند خیلی خوب باشد. بنابراین او نیز قبل از پایان صحبت های خود این را ذکر کرد. وزیر دفاع در ادامه گفت ، "شما افراد تحصیل کرده ای هستید ، تاریخ 1962 تا 2013 را بردارید و نگاهی بیندازید. من به عنوان وزیر دفاع می خواهم بگویم که سینا زمزمه می کند ... این ارتش و دلاوری و دلاوری که پرسنل ارتش ما این بار معرفی کرده اند با غرور بالا می رود.

راهول گاندی همچنین در تاریخ 21 اکتبر به خبرنگاران گفت ، "آیا شنیده اید که او در چند ماه گذشته کلمه چین را گفته است؟ فکر می کنید چرا نمی گویند؟ چرا نخست وزیر اشاره ای به چین ندارد؟ زیرا او نمی خواهد مردم کشور به این واقعیت توجه کنند که چینی ها سرزمین ما را اشغال کرده اند.

همچنین بخوانید: 'کشتی 8400 کرور برای PM Modi و کامیون ضد گلوله برای Jawans' ، رهول گاندی Thanj

وی همچنین از نخست وزیر پرسید که چه مدت به فکر اخراج چینی ها از منطقه ما است؟ گاندی گفته بود ، "فکر می کنید الان مسئله بزرگ تری وجود دارد. این بزرگترین مسئله است و نخست وزیر هیچ كلمه ای در این باره نمی گوید. "او گفت ،" چرا؟ چرا نخست وزیر یک کلمه در مورد قلمرو مادر هند نمی گوید. عجیب.''

انتخابات بهار: راهول گاندی- نخست وزیر مودی در راهپیمایی به قهرمانان توهین کرد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب