معروف ترین عطر مردانه ی موجود در بازار

در دنیای امروزه عطر ها و ادکلن ها جز عناصر مورد توجه افراد هستند. که بر روی جذابیت و شخصیت افراد مخصوصا اقایان

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

در دنیای امروزه عطر ها و ادکلن ها جز عناصر مورد توجه افراد هستند. که بر روی جذابیت و شخصیت افراد مخصوصا اقایان خیلی تاثیر گذار می باشد. طی چند سال گذشته استفاده از عطر و ادکلن بسیار افزایش یافته است به گونه ای که انتخاب یک عطر خوب بسیار برای جلب توجه دیگران حائز اهمیت است. برای انتخاب یک عطر خوب باید به نکاتی هم چون، فصل، آب و هوا، نوع عطر از نظر غلظت، سن و از همه مهم تر رایحه ی مورد علاقه تان توجه کنید تا دست آخر یک انتخاب خوب و بکر داشته باشید.

اطفا بخوانید: در هنگام خرید عطر مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پر فروش ترین عطر های مردانه:

۱. عطر مردانه ی آمواژه اینترلود: این عطر، یکی از عطر های لاکچری و حرفه ای می باشد که رایحه ای سبک دارد و مشتریان خاص خود را دارد، که دارای طبعی گرم و شیرین می باشد. هم چنین ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.

۲. عطر شنل بو: این عطر جز عطرهای تابستانی می باشد. که بوی بسیار خنکی دارد و در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. و جز پر طرفدارترین و پرفروش ترین عطر ها است. این عطر دارای شیشه ای بسیار ساده در عین حال فوق العاده زیبا دارد. نت های تشکیل دهنده ی این عطر شامل چوب صندل، چوب های جنگلی، زنجبیل و لیمو می شود.

۳. عطر پاراکوبان وان میلیون:  این عطر یکی از پر طرفدار ترین عطرهای خنک و تابستانی می باشد. این عطر درمیان سایر عطرهای با نت خنک، جاافتاده تر است و اگر بخواهیم بوی آن را برایتان تداعی کنیم ، "دریا " مناسب ترین کلمه ای است که می توان در این جا به کار برد.

۴. عطر کرید اونتوس: این عطر با ظاهری بسیار شیک و با رایحه ی شیرین و خنکی که دارد، می توان گفت یکی از پر طرفدارترین عطر ها از نظر سلبریتی ها و افراد مشهور است. حجم این نوع عطر ۱۲۰ میل می باشد. رایحه ی این عطر میوه ای است و نت اولیه ی آن از رایحه ی موز، آناناس و سیب تشکیل شده و دارای طبعی خنک است.

۵. عطر دیور ساواج: اگر به دنبال عطری چهار فصل می گردید، عطر دیور ساواج بهترین انتخاب است. این عطر مردانه رایحه ای تلخ دارد و برای مردان جذابی که می خواهند رایحه ی بسیار دلپذیری را استشمام کنند انتخاب خوبی می باشد. این عطر با تبلیغ جانی دپ بازیگر مشهور سینمای هالیوود بیش تر مورد محبوبیت قرار گرفت.

 

۶. عطر تق هرمس: این محصول در سال ۲۰۰۶ تولید شد. و طبعی معتدل دارد. و می توانید هر چهار فصل از عطر تق استفاده نمایید. این عطر ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل جز پر فروش ترین عطر هاست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن