معرفی بازی کلش آف کلنز و بررسی مزایای آن

امروزه بازی های موبایلی و آنلاین به یک نوع اعتیاد شدید در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده است که در این میان

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1400

امروزه بازی های موبایلی و آنلاین به یک نوع اعتیاد شدید در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده است که در این میان بازی کلش آف کلنز به دلیل طراحی و جذابیت بی نهایتی که دارد، طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. این بازی در ابتدا تنها در نسخه iOS طراحی شد اما بعد ها هم نسخه آنلاین آن روانه بازارهای جهانی شد.

استراتژی بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی تمام جنگی با طراحی جذاب و کم نظیری است. در واقع بازیکن به صورت آنلاین پا به یک بازی جنگی می گذارد که در آن باید با مهارت خاص خود بتواند دشمن را از بین ببرد و تنها خود در پایان بازی زنده بماند.

نحوه نام گذاری این بازی اینگونه بود که سازندگان آن در ابتدا به دنبال ثبت، نام کلن وار به معنای جنگ قبیله ای بودند اما بعد ها تصور کردند که شاید نام ware زیاد از حد تکراری باشد بنابراین به دنبال یک نام جدید و با معنی بودند که کلش آف کلنز بهترین انتخاب برای آن بود.

آشنایی با نحوه بازی کلش آف کلنز

همانطور که گفتیم این بازی داری سبک اکشن است، به این صورت که گیمر با چند بازیکن دیگر یک تیم را تشکیل می دهند تا از منافع خود دفاع کنند. این جنگ یک جنگ قبیله ای است که در آن گیمر در تلاش است که بتواند با ارتقا صلاح های خود برای حمله قدرتمند تر به قلعه های دشمن تجهیز شود.

در بازی کلش آف کلنز هر گیمر مسئول محافظت از قلعه خود است. استراتژی او به نحوی است که در ابتدا توان مقابله با حمله حریف را داشته باشد سپس با پیدا کردن یک فرصت مناسب، به دشمن حمله کند. قانون این بازی نابودی است و یک گیمر تنها در صورتی برنده مسابقه اعلام می شود که تا انتهای بازی زنده بماند و همه دشمنان را از بین ببرد.

درآمد کلش آف کلنز از بازی

دانلود این بازی برای تمامی کاربران رایگان است و هزینه ای بابت آن از گیمر دریافت نمی شود اما در طول بازی قطعا این امکان پیش می آید. یک گیمر در طول بازی کلش آف کلنز برای افزایش توان خود در غلبه بر دشمن باید تجهیزات پیشرفته ای را داشته باشد. خرید این تجهیزات نیازمند صرف هزینه است و این کار با پرداخت های درون برنامه ای انجام می شود.

در واقع خرید این امکانات نیازمند داشتن سکه است که به این سکه ها در بازی کلش آف کلنز، جم می گویند. جم به دو روش پولی و رایگان به دست می آید که با هزینه کردن آن ها می توان به هدف خود برای دستیابی به سلاح و تجهیزات پیشرفته رسید. گاهی حتی لباس های جنگی نیز در این بازی به فروش می رسد یعنی کاربر برای خرید و استفاده از این لباس ها باید اکانت خود را شارژ کند.

بیشتر بخوانید: روش های خرید جم برای بازی کلش آف کلنز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن