مشاغل مهم مادیا پرادش 2020: کمال نات رهبر کنگره به دادگاه عالی رسید ، دستور کمیسیون انتخابات را به چالش کشید - نماینده مجلس: کمال نات رهبر کنگره به دادگاه عالی نزدیک شد ، دستور کمیسیون انتخابات به چالش کشید

[ad_1] مشروبات الکلی مادیا پرادش 2020: کمال نات ، وزیر امراتی دیوی را در یک گردهمایی انتخاباتی "مورد" خواند (

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]
نماینده مجلس: رهبر کنگره با به چالش کشیدن دستور کمیسیون انتخابات به دیوان عالی کشور می رسد

مشروبات الکلی مادیا پرادش 2020: کمال نات ، وزیر امراتی دیوی را در یک گردهمایی انتخاباتی "مورد" خواند (عکس از پرونده).

دهلی نو:

MP Bypolls 2020: رهبر پیشین CM و کنگره مادیا پرادش (مادیا پرادش) کمال نث (کمال نث) به دیوان عالی کشور رسیده است. او در دیوان عالی کشور کمیسیون انتخابات (کمیسیون انتخابات) دستور به چالش کشیده شد. وی دستور کمیسیون انتخابات مبنی بر حذف نام وی از لیست بعنوان مبارز ستارگان حزب کنگره را به چالش کشیده است. کمال نث در این دادخواست گفته شده که کمیسیون انتخابات حقوق قانونی آنها را نقض کرده است. وی خواستار ماندن در تصمیم کمیسیون انتخابات شده است.

همچنین بخوانید

کمال نث در دادخواست گفته است که این حق حزب است که شخصی را به عنوان مبارز ستاره معرفی کند و کمیسیون انتخابات نمی تواند در تصمیم حزب دخالت کند. تصمیم کمیسیون انتخابات نقض حق اساسی بیان و حرکت است. کمیسیون انتخابات پس از اعلامیه می تواند تصمیم بگیرد ، اما در اینجا هیچ اطلاعیه ای به کمال نات داده نشده است.

Vivek Tankha ، وکیل مدافع ارشد و نماینده راجا صبا ، به یک خبرگزاری گفت که رهبر ارشد کنگره به دلایل مختلف تصمیم کمیسیون را به چالش کشیده و از او خواسته می شود فوراً در مورد دادخواست رسیدگی کند. تانخا گفت كه دادخواست از طریق مدافع وارون چوپرا تقدیم شده است و خطاهای اشاره شده در آن توسط ثبت دادگاه اوج اصلاح شده است.

کمیسیون انتخابات بخاطر اظهارات جنجالی وی علیه رئیس جمهور کنگره مادیا پرادش و وزیر ارشد سابق کمال نات اقدام جدی کرده است. کمیسیون انتخابات او را از لیست ستارگان ستارگان کنگره خارج کرد. کمال نات متهم است که در زمان مبارزات انتخاباتی چندین اظهارات اعتراض آمیز را اعلام کرده است.

چند روز پیش نیز کمال نات سخنان قابل اعتراضی علیه عمراتی دوی وزیر دولت مادیا پرادش بیان کرده بود. وی امراتی دوی را "مورد" خواند و همچنین پس از انتقاد از عذرخواهی امتناع ورزید. تحلیلگران می گویند که هزینه ستارگان تبلیغاتی به هزینه های حزب اضافه می شود ، نه هزینه های نامزد حزب که از آن کرسی به رقابت می پردازد.

در چند روز گذشته ، رهبران ارشد BJP و کنگره یکدیگر را خائن و سخنان ناروا و مخالف دیگر خوانده اند. کنگره می گوید که "خائنان" عامل سقوط دولت کمال نث شدند. BJP می گوید این خیانتکار نیست بلکه کنگره است که با عدم تحقق وعده های داده شده در اعلامیه خود مردم مادیا پرادش را فریب داده است.

کمال نث با س theال از تصمیم کمیسیون انتخابات در روز شنبه گفت که ستاد تبلیغاتی یک پست یا سمت نیست. انتخابات قرار است هفته آینده در 28 کرسی مجلس در مادیا پرادش برگزار شود.

کمال نات مدیر سابق شورای امنیت ، گفت: "کدام یک از پست ها یا پست ها استار واعظ ستاره است؟ کمیسیون انتخابات نه به من ابلاغ کرد و نه در مورد آن از من س askedال کرد. چرا کمیسیون انتخابات در دو روز آخر تبلیغات این کار را انجام داد؟ ، آنها فقط این را می دانند. "

انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش: دوئل بین کمال نات و BJP بر سر کلمه "خائن"

سر و صداي كمال نث بود كه رهبر BJP جامعه داليت ، عمراتي دوي را "مورد" خواند. BJP از اظهار نظر وی ابراز نارضایتی شدید کرد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن