مزایای کاشت مو به روش Super FUE که جای دیگری نمی خوانید!

  ریزش مو به عارضه ها متمایز ممکن است در افراد شکل دهد. این اختلال سن و سال نمی شناسد و مردم سراسر جها

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1400

 

ریزش مو به عارضه ها متمایز ممکن است در افراد شکل دهد. این اختلال سن و سال نمی شناسد و مردم سراسر جهان را اهمیت خویش سرگرم می کند. به مراد دوری از پیدایش چنین مشکلی در زیبایی خود، تابه‌حال طریق های کاشت مو اکثری معرفی شده اند.

یک عدد از این شیوه ها، Super FUE نام دارد که عاقبت بی نظیری را به زیباجویان هدیه می دهد. در صورتی که می خواهید از مزایای فوق العاده بهترین روش کاشت مو باخبر شوید، ادامه متن را از دست ندهید.

در صورت تمایل به استفاده از این نحوه به جهت زیباتر شدن ظاهر خود، رویان سالم دارای بهترین تجهیزات به شما سرویس رسانی خواهد کرد.

کاشت مو super fue؛ معجزه زیبایی یکی از روش‌ های فوق ‌العاده بی مثل برای کاشت مو که در همین روزها هم علاقه مندان مختص خویش را دارد، کاشت مو به طرز Super FUE است. به کار گیری از تکنولوژی پیشرفته برای تقویت گرافت های مو و همچنین نیاز به طی روند یگانه پیش از لینک و پیوند مو، سوپر FUE را به یکی از جادویی ترین طریق های کاشت مو بدل کرده است.

به این منظور می بایست از سیستم هیدراتاسیون استعمال شود که جزو مزایای کاشت مو دارای این روش محسوب می شود. علاوه بر این از طریق های دوچندان پیشرفته برای لینک مو به طرز FUE بهره گرفته می شود که میزان برداشت مو در آن یکسری برابر است؛ درنتیجه جراح مهم سرعت بیشتری موهای برداشته شده را به پوست سر فرد لینک و پیوند می زند.

بهترین روش کاشت مو

ادامه تصمیم داریم مزایای بی بدیل نحوه کاشت مو super fue را به شما معرفی کنیم. 1. به کارگیری سیستم هیدراتاسیون یکی از از مزایای کاشت مو که در طرز Super FUE وجود دارد، سیستم هیدراتاسیون است. مشکلی که طرز های دیگر کاشت مو به آن مبتلا هستند، خشک شدن فولیکول مو در طی لینک و پیوند آن ابلاغ می شود. به این استدلال روش Super FUE روی کار آمد و به عنوان صرفا روشی یاد می شود که در آن از سیستم هیدراتاسیون دو کاناله بهره می گیرند. براساس همین سیستم فولیکول مو طی لینک داخل محلولی جریان می یابد که مانع از خشکی آن در مسیر لینک خواهد شد. برای آنکه از مزایای بی بدیل این شیوه کاشت مو برای ارتقا زیبایی خود کمک بگیرید، رویان تندرست را از یاد نبرید.

2. استخراج مو به رخ منفرد از دیگر مزایایی که برای شیوه سوپر FUE ابلاغ می شود، جور استخراج مو به جهت پیوند است. در بسیاری از روش های کاشت مو، گرافت های مو به طور نواری قطع می شوند که جای بخیه را تا اخیر عمر بر روی سر فرد به جا می گذارد. اما آنچه super fue را از دیگر شیوه ها مختلفی می کند، استخراج مو به رخ تار به تار است؛ بدین ترتیب به هیچ عنوان شما اثری از برداشت موی جور ای بر روی سر خویش نخواهید دید. همین مورد قضیه سبب ساز می شود که خللی در زیبایی ظاهری پوست شخص ایجاد نشود و زخم های خطی هم پدید نیاید. اعتنا فعالیت دستگاهی که استخراج گرافت های مو را انجام می دهد، به قدری بسیار میباشد که هیچوقت آسیبی به پوست سر یا موی برداشت شده وارد نمی کند؛ بنابراین طرز سوپر FUE یک عدد از بهترین و تازه ترین طریق های کاشت مو به شمار می آید که زیبایی ظاهری را دوچندان می کند.

3. ظرفیت برداشت گرافت های بخش اعظم در اشکال طرز های کاشت مو که در سال های گذشته معرفی شده بودند، تعداد گرافت های موی برداشت شده  محدود بررسی می شد. به این استدلال نیز فرد بایستی تعداد جلسات بیشتری حاضر می شد. این در حالی است که در طریق Super FUE هیچ گاه چنین ایراداتی را بازدید نخواهید کرد؛ چون فقط در یک جلسه جراح همین قابلیت و امکان را دارد که بیش از 2500 گرافت مو را لینک دهد.

4. شتاب بالای لینک مو یک عدد از معضلاتی که اکثر وقت ها زیباجویان برای کاشت مو اصلی آن درگیر هستند، طولانی بودن مدت زمانه برای پیوند مو می باشد چون می بایست در کنار کاشت مو اهمیت تعداد گرافت کم، چندین ساعت را در اتاق فعالیت گذراند. درصورتیکه شما نیز اهمیت همین مشکل سرگرم هستید، طریق سوپر FUE را از دست ندهید. براساس همین طرز جراح در دوران  کاهش حاذق به لینک گرافت موی بیشتری است؛ بنابراین شما شاهد شتاب بی مانند در کاشت مو به کمک طرز سوپر FUE خواهید بود. یک عدد دیگر از مزایای کاشت مو در این طریق به کارگیری از تکنولوژی به روز به جهت ارتقا سرعت است. به این مضمون‌ که شما کلیدی انتخاب همین نحوه میزان مرغوب بودن فعالیت را نیز در کنار سرعت پیوند مو مشاهده خواهید کرد. زیبایی خود را به یاری طریق کاشت مو super fue افزون کنید شیوه سوپر FUE یکی از بهترین شیوه هایی میباشد که امروزه به جهت کاشت مو از آن بهره گرفته می شود. در این طرز از پیشرفته ترین تجهیزات به جهت پیوند مو به کارگیری می شود. در این مقاله به ابلاغ توضیحات مهمی درباره همین شیوه پرداختیم. هیدراتاسیون یکی از جدیدترین شیوه هایی می باشد که برای کاشت مو به کارگیری و مانع از خشک شدن فولیکول های مو می شود؛ براین اساس مشکلی در پیوند مو به وجود نمی آورد و سهولت عمده را رقم می زند. کلینیک رویان سالم حساس بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات زیبایی خاصی را به شما هدیه خواهد داد.

منبع : https://royan.clinic

آخرین مطالب