مرد کباب را از رستوران سفارش می دهد ، افسر پلیس آن را تحویل می دهد. اینجا چرا

[ad_1] مردی در کمال تعجب بود که یک افسر پلیس با کباب به آستان او آمد.نکات برجستهکباب یک لذت بسیار دوست داشتنی

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

مردی در کمال تعجب بود که یک افسر پلیس با کباب به آستان او آمد.

نکات برجسته

  • کباب یک لذت بسیار دوست داشتنی است که مردم در خانه سفارش می دهند
  • یک مشتری وقتی افسر پلیس غذای خود را وارد کرد متعجب شد
  • در اینجا دلیل این است که افسر مشغول تحویل وظیفه بود

چه در خانه سفارش بدهیم و چه بیرون از خانه برای صرف غذا در رستوران ، ما نمی توانیم غذاهای مورد علاقه خود را به اندازه کافی دریافت کنیم. ظروف مانند بریانی ، کباب و پیتزا در هنگام تحویل غذا به خانه ، در این لیست قرار دارند. گزارش اخیر نشان داده بود که چگونه بریانی بیشترین سفارش غذایی در قفل شده توسط سرخپوستان را دارد. اما اگر یک افسر پلیس سفارش غذا شما را تحویل دهد ، واکنش شما چه خواهد بود؟ مردی که در وودلی ، برکشایر در انگلستان زندگی می کرد ، غافلگیر شد که پلیس در آستانه وی با کباب هایی که به صورت آنلاین سفارش داده بود ، ظاهر شد.

(همچنین بخوانید: نان مترو ممکن است "به عنوان دادگاه ایرلند" نان نباشد و این چیزی است که شهروندان فکر می کنند)

دلیل این حادثه جالب این بود که پلیس مرد زایمان را بدون اقدامات ایمنی مناسب در حالی که وسیله نقلیه خود را رانندگی می کرد ، گرفتار کرد. او به اصول رانندگی مانند حمل گواهینامه ، بیمه پایبند نبود. لاستیک او نیز مطابق توییت در وضعیت خوبی نبود. در ادامه ادعا شد که وی هنگام بیرون رفتن برای تحویل غذا تحت تأثیر مواد مخدر بوده است.

تیم پلیس راه پلیس دره تیمز بنابراین چاره ای جز دستگیری راننده و توقیف وسیله نقلیه نداشت. با این حال ، هنگام دستگیری ، آنها متوجه بسته غذایی که در ماشین خوابیده بود شدند و تصمیم گرفتند امور را به دست خود بگیرند. تیم پلیس در واقع برای تحویل کباب به آدرس مشتری که ظاهرا فقط سه خانه با آن فاصله داشت ، پیش رفت.

این حکایت سرگرم کننده صدها نظر و واکنش از سوی کاربران دریافت کرد. بسیاری از افراد اینترنتی این حرکت دلگرم کننده توسط پلیس را ستودند ، دیگران نوشتند تا بگویند پلیس معمولاً چه کاری انجام می داده است. نگاهی به برخی از واکنش ها:

(همچنین بخوانید: مرد تحویل تولد قفل دختر را با کاپ کیک به یاد ماندنی می کند ، توییتر آن را دوست دارد)

یک چیز مطمئناً است - شخصی که غذا را سفارش داده حکایت جالبی برای گفتن با دوستانش دارد. اگر یکی از اعضای پلیس با سفارش غذا در آستان شما حاضر شود ، چه واکنشی نشان می دهید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید!

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند). اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب