مراحل تکمیلی آموزش قانون جذب

پس از آن که به کمک آموزش قانون جذب، فرا گرفتید که چگونه به کمک شناخت خواسته ها و درخواست و تجسم آرزو ها، کنترل

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1400

پس از آن که به کمک آموزش قانون جذب، فرا گرفتید که چگونه به کمک شناخت خواسته ها و درخواست و تجسم آرزو ها، کنترل افکار خود را در دست بگیرید، بایستی به کمک مراحل تکمیلی، آموزش قانون جذب را به طور کامل فرا بگیرید.

بنابراین اگر قصد تکمیل آموخته های خود را دارید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله تا انتها با ما همراه باشید.

آرزو های خود را احساس کنید

توجه کنید که تجسم کردن آرزو ها به تنهایی کافی نیست و شما برای رسیدن به آرزوها باید آن ها را احساس کنید. در واقع در این مرحله از آموزش قانون جذب می آموزید که چگونه احساس و تجسم را با یکدیگر تلفیق کرده و در رسیدن به خواسته های خود انرژی وصف ناشدنی را دریافت نمایید.

تجسم کردن بایستی با ذکر دقیق جزئیات و وارد کردن احساسات در آن باشد تا بتواند نقش تعیین کننده ای در جذب آرزو ها داشته باشد. به طور مثال تجسم کنید که یک لیمو ترش را برداشته اید و آن را در ظرفی قرار داده اید و با چاقو آن را برش می دهید و آب آن بر روی دستان شما ریخته می شود. آب دهانتان سرازیر شد؟ تجسم آرزو ها و دخیل کردن احساسات در آن نیز بایستی به همین میزان روشن و با جزئیات باشد تا بتواند  به واقعیت تبدیل شود.

باور داشته باشید که به آرزو های خود می رسید

باور اینکه به آرزو ها می رسید نیز یکی دیگر از مراحل مهم آموزش قانون جذب است. در این مرحله شما بایستی آرزو های خود را در حال رخ دادن ببینید و باور داشته باشید که به آن ها می رسید. عدم باور رسیدن به خواسته ها باعث ناموفق بودن تمامی تلاش شما در این راستا می شود. در واقع حتی اگر تمامی مراحل قانون جذب را طی کنید و اما باور و امیدی در رسیدن به آرزو های خود نداشته باشید، شکست خورده و تمامی مراحل کان لم یکن خواهد بود.

باور کردن رسیدن به آرزوها بایستی با تلاش و گام برداشتن شما همراه باشد. به طور مثال چنانچه قصد دارید به پول و ثروت برسید، قطعا با خوابیدن در منزل و قدم از قدم برنداشتن میسر نخواهد بود و شما بایستی برای آن، اقدامی نیز انجام دهید. در واقع می توان چنین گفت که اگر به آرزوهای خود باور داشته باشید برای دستیابی به ان ها تلاش می کنید و افرادی که تلاشی برای رسیدن به خواسته های خود نمی کنند، در واقع به آرزو های خود باور قلبی ندارند.

همچنین توجه کنید که اگر آرزوهای خود را باور نداشته باشید، در واقع ذهن و عمل شما با هم در یک راستا نبوده و موفق نخواهید شد.

برای داشته های خود شکرگزاری کنید و انرژی بگیرید

شکرگزاری نعمات می تواند گرداگرد شما را از امواج مثبت پر کرده و به همین جهت شما را در رسیدن به خواسته هایتان موفق گرداند. شکرگزاری داشته ها به قدری به شما انرژی می دهد که خود به تنهایی می تواند مسیر زندگی شما را متحول کرده و شادی را برای شما به ارمغان آورد.

هنگامی که شکرگزاری می کنید در واقع در ذهن خود، رضایت از موقعیت و داشته های خود را تجسم کرده اید و به این طریق انرژی بیشتری نیز برای آرزوهای بعدی خود دریافت می کنید.

برای انجام این مرحله از آموزش قانون جذب ابتدا بایستی لیستی از مواردی را که برای داشتن آن ها خوشحال هستید را تهیه کرده و سپس به کمک دخیل کردن احساس از کلمه سپاسگزارم برای آن ها استفاده نمایید.

آرزو های خود را دریافت کنید

نتیجه ی تمامی مراحل بالا، دریافت آرزو هاست.در واقع اگرچه که شاید شما در طول انجام تمامی مراحل آموزش قانون جذب، از مسیر اصلی خود که رسیدن به آروزو ها بوده است، فاصله گرفته اید و یا ان را فراموش کرده اید اما انرژی ساطع شده از شما آن را فراموش نکرده و باید مدام در پی رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید.

برای دریافت آرزو ها باید قدمی بردارید و حرکتی کنید، در واقع مراحل آموزش قانون جذب باید به نوعی با زندگی شما آمیخته شوند تا شما بتوانید مدام و بی وقفه به جلو حرکت کرده و خواسته های خود را طلب کنید. قانون جذب در واقع بدون حرکت و تلاش در رسیدن به آرزو ها شما را همراهی نخواهد کرد و تنها در صورتی می توانید به آرزوهای خود برسید که با خواست و اراده ی خود قدمی بردارید و با انگیزه ی رسیدن به آرزوها، مسیر را برای خود هموار کنید.

راندا برن در کتاب معروف راز در خصوص قانون جذب چنین می نویسد که باید باور داشته باشید که آرزوهای شما منتظر هستند تا کاری برایشان انجام دهید. در واقع این نکته را باید در تمام طول مسیر به خاطر داشته باشید که رسیدن به آرزوها تنها با تلاش و پیگیری میسر خواهد بود. در واقع مرحله ی دریافت آرزو ها با انجام فعل و یا کاری همراه است که شما را به آرزوهایتان نزدیک می کند و بدون تلاش و انجام کار، هرگز به آن چه که می خواهید نمی رسید.

برای دریافت آرزوها همچنین بایستی تغییراتی را نیز در خود به وجود آورید. توجه کنید که گاه در زندگی شرایطی فراهم می شود که شما را مخیر به انتخاب می کند، انتخاب های شما می توانند سرنوشت شما را بسازند.

همچنین رها کردن نیز از دیگر مسیر هایی است که بایستی طی شود تا آرزو ها توان محقق شدن را داشته باشند و بتوانند عرض اندام کرده و عملی شوند. به طور مثال اگر قصد به دست آوردن ثروت کلانی را داشته باشید گاه بایستی هر آن چه که دارید را رها کنید تا بتوانید ان را سرمایه کرده وبه عبارتی پول روی پول بگذارید. ترک عادت ها و افکار و حتی باور های کهنه و منسوخ شده می تواند دریافت آرزو های شما را تسریع کرده و شما را برای ورود به موقعیت های جدید آماده سازد.

منبع : قانون جذب پرورش افکار

آخرین مطالب