محل قرار گیری پروژه شمیم رحمت 3

  منطقه 22 تهران یکی از بهترین مناطق پایتخت از نظر وجود انواع مختلفی از امکانات از امکانات تفریحی گرفته

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

 

منطقه 22 تهران یکی از بهترین مناطق پایتخت از نظر وجود انواع مختلفی از امکانات از امکانات تفریحی گرفته تا امکانات تجاری و مسکونی است. این منطقه که در شمال غربی تهران واقع شده است به عنوان یکی از مناطقی که مستعد گردشگری در تهران است، شناخته می‌شود و برای آن چشم انداز بسیار بزرگی در نظر گرفته شده است.

منطقه شمال غرب تهران دارای مساحتی در حدود 5881 هکتار است و با نام کوهک نیز شناخته می‌شود. در این منطقه سه پروژه تفریحی، فرهنگی و تجاری با نام‌های دریاچه خلیج فارس، آبشار تهران و بوستان جوانمردان احداث شده است و در نتیجه امکانات زیادی از نظر تجاری، فرهنگی و تفریحی برای ساکنان پایتخت ایجاد کرده است. از این رو در این منطقه بسیاری از پروژه‌های عظیم ساختمانی راه اندازی شده است. یکی از این پروژه‌های بسیار بزرگ ساختمانی که توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت متعلق به هوافضای سپاه  در حال احداث است، پروژه شمیم رحمت 3 نام دارد.

پروژه شمیم رحمت 3 در بلوار کوهک منطقه چیتگر تهران یا همان منطقه 22 شهرداری تهران در قالب 4 برج با 25 طبقه ارتفاع راه‌اندازی شده است. واحدهای ساختمانی این پروژه دارای متراژهای متنوع 85 تا 150 متری هستند و در مجموع می‌توان گفت این پروژه در حدود 110 هزار متر مربع زیر بنا دارد. فنداسیون گذاری این پروژه از مرداد ماه 1398 آغاز شده است و قرار است طی 4 سال که در حدود 2 سال آن گذشته است پروژه تحویل افرادی داده شود که در پیش خرید آن شرکت کرده‌اند.

پروژه شمیم رحمت 3 در اصل ادامه دو پروژه بزرگ ساختمانی شمیم رحمت 1 و شمیم رحمت دو است که توسط تعاونی شمیم رحمت 3 احداث و راه اندازی شده است. تعاونی شمیم رحمت 3 در ابتدای راه اندازی این پروژه به هر عضو سپاه تعداد 10 سهم اختصاص داده است که ارزش هر سهم به اندازه چیزی در حدود 1 متر مربع زمین پروژه ارزش مالی داشته است. هر عضو برای دریافت هر 10 سهم باید حدود 51 میلیون تومان به تعاونی پرداخت نماید. البته افرادی که قصد سرمایه گذاری در این پروژه ساختمانی را دارند باید مبلغی اضافه‌تر از مبلغ 51 میلیون تومان پرداخت کنند. سهامداران برای خرید هر یک سهم باید ماهانه مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان به تعاونی پرداخت نمایند.

نکته جالب در خصوص سهام پروژه شمیم رحمت 3 این است که برگه‌های قدرالسهمی تعاونی شمیم رحمت 3 به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می‌شوند و در دفتر تعاونی قابل نقل انتقال هستند. مبلغ اولیه قرارداد برای هر سهام دار به ازای هر متر چیزی در حدود 4.5 میلیون تومان ارزیابی و تخمین زده شده است که به صورت علی الحساب پرداخت می‌شود. مدت پرداخت قسط در حدود 48 ماه است.

منبع: https://minevisam.com/where-is-rahmat-3-project-located/

 

 

 

آخرین مطالب