متراژ واحد ها در پروژه آفتاب مهتاب به چه صورت است؟

قطعا بهر ها و بار ها نام پروژه ی آفتاب مهتاب را شنیده اید امروز در خدمت شما هستیم تا به پاسخ یکی از متدوال تری

توسط ABDOOSNEWS در 27 آذر 1400

قطعا بهر ها و بار ها نام پروژه ی آفتاب مهتاب را شنیده اید امروز در خدمت شما هستیم تا به پاسخ یکی از متدوال ترین سوالات شما بپردازیم.  خیلی از شما در رابطه با متراژ واحد ها در پروژه آفتاب مهتاب از ما سوال می پرسید که امروز پاسخ گوی این سوال شما هستیم. لازم به ذکر است که این پروژه در یکی از بهترین موقعیت های ملکی کلنگ خورده است. موقعیت ملکی عالی در کنار بهترین سازنده ها قطعا ترکیب فوق العاده ای خواهد شد. شما می توانید از این پروژه هم به عنوان محلی برای سکونت و هم سرمایه گذاری استفاده کنید زیرا این پروژه یک پروژه مسکونی تجاری است. این پروژه شامل دو برج می شود که ۲۵ طبقه را در خود جای می دهد. شایان به ذکر است که ۲۰ طبقه از این برج شامل واحد های مسکونی است و ۵ طبقه ی مابقی شامل لابی و پارکینگ می شود  این پروژه یک لابی فوق لوکس به همراه لابی من و چهار طبقه پارکینگ است. متراژ واحد ها در پروژه آفتاب مهتاب با یک دیگر متفاوت هستند. این واحد ها با متراژ های ۸۲، ۹۱، ۹۴، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۰، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۵ و ۱۵۰ متری هستند. بهتر است اضافه کنیم که این واحد ها یا دو خوابه و یا سه خوابه هستند.

ما واحد های لوکس به شما تحویل می دهیم

این روز ها وجود برخی از لوازم کوچک ضروری شده است و به قولی کلاس کاری برج را بالا می برد.  قطعا می دانید که وجود لابی به همراه یک لابی من و نگهبان برج از مجموعه مواردی است که حتما باید باشند تا کلاس کاری برج حفظ شود. یکی دیگر از امکانات این برج داشتن انباری مجزا برای هر واحد است ‌. این روز ها اکثر ساختمان ها سیستم اعلام حریق دارند و این پروژه نیز از این مورد مهم غافل نشده است. راه پله برای خروج اضطراری،  آسانسور های مجزا برای بار و نفر بر از دیگر امکانات این برج است . اگر شما هم جز طرفدار های خرید هستید و همیشه با دور بودن مراکز تجاری مشکل دارید  و ساعت های زیادی از روز را در ترافیک می مانید ما این مژده را به شما می دهیم که مراکز خریدی مثل بام لند و طوبی در نزدیکی شما هستند و جز بهترین مراکز خرید تهران می باشند. قطعا این همه امکانات هر فردی را وسوسه می کند تا یک واحد از این برج زیبا را داشته باشد.

همیشه با بهترین ها کار کنید

نه تنها در خرید ملک بلکه در هر زمینه ای همیشه با بهترین ها کار کنید و از بهترین ها خرید کنید. دقت کنید که افراد معروف و معتبر برای یک چیز کوچک و ساده اعتبار خود را به خطر نمی اندازد. حرفه ایها نیز همیشه با بهترین و مجرب ترین مهندس ها و  نیرو های کمکی کار می کنند. لازم به ذکر است که این پروژه تحت نظر یک شرکت و تعاونی معتبر است و این خیال خیلی از افراد را بابت تضمین کیفیت راحت می کند. اگر می خواهید آدرس دقیق این پروژه را بدانید باید خدمتتان عرض کنیم که این پروژه در منطقه۲۲ تهران است. شهرک گلستان بلوار کوهک بلوار علوم و فنون منتظر  شما هستیم. 

قیمت این واحد ها به چه صورت است

معمولا هر فردی که قصر خرید یک ملکی را دارد به سه مورد توجه می کند.

  • متراژ واحد مورد نظر
  • موقعیت اجتماعی آن
  • قیمت ملک

این سه مورد جز ضروری ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید تا به این جا که متوجه شدیم این ملک در یکی از بهترین موقعیت های اجتماعی است و درباره متراژ هم با یک دیگر صحبت کردیم. در این بخش نیز درباره قیمت صحبت می کنیم.  دقت کنید در این پروژه قیمت زمین ، تراکم ، حق امتیاز و همه ی امکانات به صورت متری محاسبه می شود. این که شما بخواهید محاسبه کنید که یک واحد از این پروژه چه قدر می شود ابتدا باید متراژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با مشاور های ما تماس بگیرید و قیمت را از آن ها بپرسید. شماره ی تماس تمام مشاور های ما در سایت مشخص شده و شما می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید تا آن ها به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

تنظیم قرار داد این پروژه چگونه است

در این رابطه می توانید مفصل تر و دقیق تر از مشاور های ما سوال بپرسید اما باید خدمتتان عرض کنیم که دفتر از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب باز است و همکاران ما آن جا حضور دارند تا شمایی که قصد سرمایه گذاری و یا خرید واحد های مسکونی را دارید به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. آن ها در رابطه با اقساط پرداختی با شما صحبت می کنند و قرار داد های چند ماه تنظیم می کنند و شما می توانید با خیال راحت در سر رسید های مشخص شده  اقساط خود را پرداخت کنید.

پاسخ کوتاه به دیگر سوال های شما

 

این طبیعی است که هر فردی قصد خرید ملک و یا وسیله ای را داشته باشد سوالات متداولی به سراغش بیاید ما این جا هستیم تا این سوالات را پاسخ بدهیم. خیلی از کاربران در رابطه با وام این مجموعه سوال می پرسند و می خواهند بدانند که آیا این پروژه وام دارد؟ باید خدمتتان عرض کنیم که این پروژه وام دارد و شما می توانید ۴۸ ماهه این وام را تسویه کنید. یکی دیگر از سوال های شما در رابطه با قدر سهم تجاری است. دقت کنید که تمام واحد ها شامل قدر سهم تجاری می شوند و اگر در رابطه با ورودی واحد های تجاری و مسکونی نیز نگران هستید باید این نکته را اضافه کنیم که ورودی قسمت تجاری این پروژه مجزا است و هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند پس همین حالا با مشاور های ما تماس بگیرید و بیش تر درباره این پروژه اطلاعات کسب کنید و در صورت تمایل واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات به https://www.tabnak.ir/fa/news/1090728/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A8 مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن