مایواتی ، پیشنهاد آخیلش یداو برای لرزش ریاضیات معمول نظرسنجی مادیا پرادش

[ad_1] BSP مایاواتی ممکن است نقشی بیش از حد در نتایج بازی های مادیا پرادش داشته باشد.بوپال: راهی قبل از اینکه

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

BSP مایاواتی ممکن است نقشی بیش از حد در نتایج بازی های مادیا پرادش داشته باشد.

بوپال:

راهی قبل از اینکه مایواتی روز پنجشنبه اعلام کرد همه حمایتهای صریح از BJP را اعلام می کند ، حزب باهوجان سماج (BSP) خود را برای ایفای نقشی بسیار چشمگیر در انتخابات میان دوره های پراهمیت در مادیا پرادش آماده کرده است ، جایی که موفقیت چندانی در آن نداشته است. نظرسنجی های اخیر

در انتخابات میان دوره ای 28 کرسی تصمیم گیری می شود که آیا شیوراج سینگ چوهان کرسی داغ را در مادیا پرادش حفظ کند یا خیر اما احزاب مانند BSP و حزب سماجوادی (SP) رقیب آخیلش یداو ممکن است سهم بیش از حد در نتیجه داشته باشند.

برای اولین بار ، BSP - که رئیس آن مایواتی روز پنجشنبه موجی ایجاد کرد و گفت که ترجیح می دهد به BJP رأی دهد تا به آخیلش یداو در اوتار پرادش که به یک دوست تبدیل شده است - در حال رقابت برای همه کرسی های انتخابات میان دوره ای است .

حزب SP نیز 14 كرسی از 28 كرسی را كه در 3 نوامبر رأی می دهند ، نامزد كرده است.

در کرسی Datia Bhander ، Mahendra Singh Bodh ، پیش از این با کنگره ، اکنون به BSP رسیده است.

یکی از پیشکسوتان کنگره که به عنوان سرباز پیاده روی برای سانجی گاندی سیاست را آغاز کرد ، ماهندرا بود گفت که کنگره با شاد نگه نداشتن پایگاه رای دهندگان خود از برنامه ریزی های مختلف ، ریشه های خود را از بین می برد.

ماهندرا بود گفت قبل از عبور از BSP برای این انتخابات شش بار از وی بلیط محروم شد.

او Phool Singh Baraiya را که قبلاً با BSP بود و اکنون در کنگره است ، به عهده خواهد گرفت.

فول سینگ بارایا گفت وقتی کانشی رام حزب را تشکیل داد به BSP پیوست اما دو دهه پیش که احساس کرد حزب تحت نظر مایاواتی از ایدئولوژی خود دور می شود ، BSP را ترک کرد.

اما نمی توان انکار کرد BSP در این منطقه بازی می کند. به گفته تحلیلگران ، در حدود 22 درصد از جمعیت ، باهوجان سماج حدود 12 صندلی در کمربند گوالیور چامبال را تحت تأثیر قرار می دهد.

"این منطقه ای است که سیاست Dalit در آن تسلط دارد. رای دهندگان SC به طور سنتی با کنگره بود اما اکنون satraps منطقه ای در حال پایان دادن به این پایگاه رای دهندگان کنگره هستند ، بنابراین رای دهندگان SC چه کاری انجام می دهد؟ او همیشه نمی تواند به BJP بپیوندد بنابراین BSP یک گزینه است ، "گفت Mahendra Bodh.

اما فول سینگ بارایا ، نامزد کنگره گفت که دلیل واقعی افزایش BSP در واقع BJP است که بی سر و صدا کاندیداهای BSP را در این انتخابات تحت فشار قرار داده و از آنها حمایت می کند تا بتوانند به کنگره صدمه بزنند.

وی گفت: "آنها فکر می کنند که با ایجاد BSP در برابر ما ، کنگره شکست خواهد خورد ، اما فول سینگ بارایا آماده جنگ است."

اما نامزدهای BSP و SP نگران کننده واقعی احزاب سیاسی بزرگتر هستند. در یک مکالمه صوتی که اکنون ویروسی شده است ، Digvijaya Singh شنیده می شود که تلاش می کند نامزد SP ، روشن میرزا ، از گوالیور را کنار بگذارد.

"چرا در این انتخابات می جنگید؟" می توان آقای سینگ را شنید که به آقای میرزا می گفت. وی افزود: "شما می خواهید به پیروزی BJP كمك كنید؟ لطفاً كناره گیری كنید."

اما یک Digvijaya Singh سرخپوش گفت که "در برخی از مدیریت سیاسی مناسب" هیچ مشکلی ندارد و اعتراف کرد که او با روشن میرزا ارتباط برقرار کرده است و این صدای او در صدا است که در رسانه های اجتماعی در حال چرخش است.

Digvijaya Singh در جریان مبارزات انتخاباتی روز پنجشنبه به NDTV در مالوا گفت: "بله ، من گفتم. بنابراین اگر کسی بخواهد به کنگره بجنگد و به کنگره آسیب برساند و اگر او نماینده سابق کنگره بود ، مسئولیت من این است که"

حتی BJP نیز از چنین مانورهای سیاسی خجالتی نیست. در صندلی آمبایا در مورنا ، BJP نامزد حزب SP Banshilal را به عضویت حزب در آورد و به نفع نامزد خود Kamlesh Jatav مبارزات انتخاباتی را در روز دوشنبه انجام داد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب