ماهیتیر محمد نخست وزیر مالزی توئیتر خود را به دلیل تجلیل از خشونت پس از حمله چاقو فرانسه توسط توییتر حذف کرد

[ad_1] ماهاتیر محمد سخنان رئیس جمهور فرانسه را در میان خشونت ها در فرانسه توئیت کرد. (عکس پرونده)پاریس: پلت

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]
توییتر با حذف توئیت نخست وزیر سابق مالزی ، اظهارات وی در مورد حمله چاقو در فرانسه معترض بود

ماهاتیر محمد سخنان رئیس جمهور فرانسه را در میان خشونت ها در فرانسه توئیت کرد. (عکس پرونده)

پاریس:

پلت فرم شبکه های اجتماعی توییتر روز پنجشنبه توئیت نخست وزیر سابق مالزی ماهاتیر محمد (نخست وزیر سابق مالزی ماهاتیر محمد) را حذف کرد. توییتر گفت که توییت وی قوانین آن را در برابر "تجلیل از خشونت" نقض می کند. توییت وی پس از حمله چاقو در شهر نیس فرانسه ، که در آن سه نفر کشته شده اند ، منتشر شد. توییت او خشم را در شبکه های اجتماعی گسترش داد.

همچنین بخوانید

وزیر بخش دیجیتال فرانسه با انتقاد از توییت خود خواستار تعلیق حساب نخست وزیر سابق مالزی از توییتر شد. وی حتی در یکی از توییت های خود ادامه داد که اگر توئیتر چنین کاری نکند ، خواستار قتل نیز به عنوان یک شریک محسوب می شود. او در توییتی نوشت: 'من با مدیر عامل توییتر فرانسه صحبت کردم. حساب ماهاتیر محمد نخست وزیر پیشین مالزی باید فوراً پاک شود. در غیر این صورت ، توییتر نیز یکی از مروجین قتل در نظر گرفته خواهد شد.

توییتر در ابتدا توئیت ماهاتیرمحمد را با انصراف از اینکه قوانین او را نقض می کند اما حذف نشده است ، برچسب گذاری کرد. با این حال ، بعداً این توئیت خاص توسط سیستم عامل حذف شد ، اما موضوع این توییت باقی ماند.

همچنین بخوانید: کمیته نمایندگان مجلس گفت - توئیتر درباره نشان دادن مکان له در چین توضیح می دهد - پاسخ کافی نیست

در حقیقت ، این ماه یک معلم مدرسه به دلیل نشان دادن او در کلاس در کلاس کارتون با اشاره به حضرت محمد (س) توسط دانش آموز 18 ساله ای به قتل رسید. امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، در مورد اسلام رادیکال مورد حمله قرار گرفت. در این هنگام ، ماهاتیر محمد با توئیت کردن همزمان 13 ماکرو را هدف قرار داده و وی را "به دلیل متهم شدن به مسلمانان و اسلام به جرم قتل معلم مدرسه" بسیار بی ادب و عقب مانده توصیف کرد.

پس از قتل معلم مدرسه ، در فرانسه فضای خشونت و اعتراض گسترده ای ایجاد شده است. روز پنجشنبه ، یک مرد و یک مرد با چاقو کشته شدند و چندین نفر دیگر در نزدیکی کلیسای نوتردام در نیس زخمی شدند. پلیس مهاجم را به بازداشت گرفت و در حال تحقیق در مورد حمله تروریستی است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن