ماشین خط زن شارژی فیلیپس

ریش تراش مو پاناسونیک یک مجموعه کامل برای اصلاح سر ، صورت و بدن است که در مجموع دارای چهار سری مختلف است. بست

توسط ABDOOSNEWS در 20 مهر 1400

ریش تراش مو پاناسونیک یک مجموعه کامل برای اصلاح سر ، صورت و بدن است که در مجموع دارای چهار سری مختلف است. بسته به نوع موقعیت تصحیح می توانید از سری های مختلف دستگاه ها استفاده کنید. سری بهترین ماشین خط زن فیلیپس اصلی ریش تراش ها یک اصلاح کننده پهن است که برای تراشیدن سر و صورت استفاده می شود. پس از استفاده از این سری ، می توانید ریش و سبیل خود را با کمک یک دستگاه اصلاح باریک کوتاه کنید. همچنین یک سری بزرگتر برای تراشیدن موهای بدن وجود دارد. پاناسونیک قابلیت شارژ سریع را برای این ماشین اصلاح ارائه می دهد و با عجله می توانید دستگاه را با پنج دقیقه شارژ مجدد راه اندازی کنید. شارژ کامل یک ساعت طول می کشد و در حالت شارژ کامل دستگاه می تواند تا 120 دقیقه کار کند. تیغه های این مدل از فولاد کربنی ساخته شده اند که مقاومت بیشتری نسبت به فولاد و سایر مواد دارد و این ویژگی دوام و دوام این دستگاه را افزایش می دهد.
همه آرایشگران به دنبال خرید تیغی هستند که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. بدون شک ، ریش تراش قوی Impex GK 402 یکی از این گزینه ها است ، زیرا دستگاه قبلی دارای مقاومت ، دوام و قدرت موتور بسیار بالا است. یامورانی این تیغ ​​دارای یک سری "برش مستقیم" است که به کوتاه شدن موهای سر و صورت با یک مرز مشخص کمک می کند. این دستگاه دارای تیغه تیتانیومی پیشرفته است که مقاومت آن را در هوای مرطوب افزایش می دهد. با سری این دستگاه ، می توانید موهای صورت را به اندازه بسیار کوتاه (نازک شدن) کوتاه کنید. یعنی در اندازه از 0.1 تا 3 میلی متر. اندازه گیری های اصلاحی با استفاده از اهرم کنار آن در هشت حالت انجام می شود. یکی از نکات مهم این دستگاه دور موتور آن است که 6000 دور در دقیقه می چرخد. این ویژگی باعث کوتاهتر و سریعتر شدن موهای صورت می شود. به طور کلی ، این محصول با شانه های مختلف امکان تراشیدن در اندازه های مختلف را فراهم می کند و مجموعه ای کامل برای اصلاح مردان ارائه می دهد.
ریش تراش صورت مدل S9031 محصول سری 9000 فیلیپس است که به دلیل مجهز بودن به تیغه های V-Track می تواند موها را از محل رویش کوتاه کرده تا اثری از ریش نماند. این فناوری باعث کوتاه شدن همه موها حتی ماشین اصلاح شارژی فیلیپس موهای زیر گردن می شود. تیغه های این مدل به گونه ای طراحی شده اند که هنگام حرکت روی صورت ، با منحنی های صورت هماهنگ شده و فشاری روی پوست صورت وارد نمی کنند. این ویژگی باعث کوتاه شدن بیشتر موها و کوتاه شدن زمان اصلاح می شود. ویژگی دیگر این محصول قابلیت ضد آب بودن آن است تا بتوانید در حمام و زیر دوش آب گرم تصحیح ملایمی داشته باشید. باتری لیتیوم یونی قابل شارژ آن می تواند با یک ساعت شارژ تا 50 دقیقه استفاده شود. علاوه بر این ، قابلیت شارژ سریع نیز دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که در صورت عجله فقط در چند دقیقه اصلاح کنید. این مدل همچنین دارای یک خط زن جداگانه است که باید از آن برای جایگزینی تیغه اصلی استفاده کنید. البته نمی توان تمام قابلیت های این دستگاه را در چند جمله بیان کرد. به عنوان مثال ، در طراحی محصول ، نکاتی مانند طراحی ارگونومیک ، استفاده از مواد ضد لغزش روی دستگاه ، نشانگرهای LED و در نظر گرفته می شود.
امروزه استفاده از تیغ بسیار رایج شده است ، انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد و هر کدام قابلیت ها و امکانات خاص خود را دارند. برای کوتاه کردن موهای صورت ، می توانید موهای خود را کاملاً کوتاه کنید یا شکل زیبایی ایجاد کنید و با برش آن در اندازه های مختلف به دنبال چهره باشید. ریش تراش صورت و بدن PG6130 ساخته شده توسط Remington به راحتی می تواند این کار را با استفاده از سری های مختلف انجام دهد. این محصول دارای تیغه های تیتانیومی است که از خوردگی در هوای مرطوب جلوگیری کرده و استحکام دستگاه را افزایش می دهد. علاوه بر این ، تیغه های PG6130 هنگام استفاده خود به خود تیز و تیز می شوند. به طور کلی ، این محصول دارای فناوری تصحیح مستقیم ، ورق تیتانیوم ، ظرفیت تصحیح صفر ، سری خط زن ، زمان شارژ 960 ، زمان کار 40 دقیقه و باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه است.
ریش تراش Braun MGK5060 محصولی شگفت انگیز برای مردانی است که به اصلاح صورت خود اهمیت می دهند. روش های متفاوتی برای تراشیدن موهای صورت وجود دارد و به راحتی می توانید با کمک Braun MGK5060 این کار را انجام دهید.

آخرین مطالب