ماسک می گوید تسلا CyberTruck برای دریافت "بسیاری از پیشرفت ها"

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

تسلا از نوامبر گذشته که سایبرتراک پوشش خود را از دست داد ، پیشرفت های زیادی در طراحی اصلی داشته است

تسلا با CyberTruck جسورانه در نوامبر 2019 جهان را به تحسین واداشت بسط دادن مشاهده عکس ها

تسلا با CyberTruck جسورانه در نوامبر 2019 جهان را به تحسین واداشت

اخبار فناوری

همانطور که تسلا سه ماهه باورنکردنی برای تجارت خود اعلام کرد ، بنیانگذار و مدیر عامل آن الون ماسک همچنین قطبی ترین وسیله نقلیه جدید خود ، CyberTruck را که بسیاری انتظار دارند تا سال 2021 در جاده ها باشد ، روشن کرد. مدیر عامل عجیب و غریب گفت: "بسیاری از پیشرفت ها "در حال ساخت هستند. وی گفت: "من جمعه گذشته در كنار فرانتس و تیم در استودیو حضور داشتیم و برخی از پیشرفتها را در CyberTruck مشاهده كردیم. در مقایسه با آنچه كه رونمایی شد ، پیشرفتهای كوچكی وجود دارد. من فكر می كنم كه این از آنچه ما نشان دادیم بهتر خواهد بود."

8

یکی از جنبه های منحصر به فرد CyberTruck اسکلت بیرونی فولاد ضد زنگ آن است

تسلا از نوامبر گذشته که سایبرتراک پوشش خود را از دست داد ، پیشرفت های زیادی در طراحی اصلی داشته است. ماسک قبلاً در مورد سیستم تعلیق هوای تطبیقی ​​خود و همچنین احتمال کوچک شدن وسیله نقلیه صحبت کرده بود - اما به نظر می رسد این طرح کنار گذاشته شده است.

ماسک با تشریح چالش های احتمالی تولید که احتمالاً به سایبرتراک برخورد می کنند ، گفت: "این امر به تکمیل آن کارخانه بستگی دارد و برخی از فن آوری های جدید با اسکلت بیرونی با سختی بالا وجود دارد. این قبلا هرگز انجام نشده است ، بنابراین احتمالاً برخی از چالش ها وجود خواهد داشت."

55m874t4

تسلا سایبرتراک ایلون ماسک
اعتبار عکس: (NGRE / BACKGRID USA)

اخبار

0 نظرات

تسلا به این دلیل مشهور است که به ندرت وسایل نقلیه خود را به موقع راه اندازی می کند و با توجه به تعداد فن آوری ها و مواد منحصر به فرد مورد استفاده در CyberTruck ، باید فرض بر این باشد که با توجه به تاریخ عرضه برنامه ریزی شده آن برای سال 2021 ، تاخیری وجود دارد.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب